משחה לאחר קעקוע: הקרמים הכי טובים לטיפול בקעקוע חדש

משחה לאחר קעקוע

מזל טוב, את אחרי סיומו של קעקוע חדש! בשלב הזה ככל הנראה הסבירו לך כמה זה קריטי לשמור על האיזור לח ומוזן, לבחור משחה לאחר קעקוע נכונה שתטפל בעור ולהגן על הקעקוע החדש עם מקדם הגנה חזק על מנת למנוע את דהיית הצבע.

אז כדי לשמור על בריאותך ועל המראה של הקעקוע החדש, הבאנו פה כמה המלצות לקרמים שמומלץ לשים לאחר ביצוע הקעקוע, על בסיס ההמלצה של ג’ואנה רומן, אמנית קעקועים מניו-יורק ומייסדת המותג Chronic Ink.

נתחיל עם השאלה הראשונה שאת צריכה לשאול את עצמך:

מתי צריך לשים משחה לאחר קעקוע?

עדיף להימנע מלהשתמש בכל סוג של קרם לחות או משחה במהלך היומיים הראשונים לאחר ביצוע הקעקוע, בשלב בו הוא עדיין נחשב כגולמי. לדברי ג’ואנה, עליך להתחיל לשלב קרם לחות בשגרת הטיפול שלך לאחר שתבחיני שהמרקם של האזור שמסביב לקעקוע מתחיל להשתנות. “ככל שהקעקוע עובר את תהליך הריפוי, העור יתחיל להתהדק ולהתייבש, ולפעמים אפילו יתחיל להתקלף”, היא אומרת. “שכבה קלה של קרם לחות במהלך התקופה הזו תעזור לטיפול בתחושת הגירוד ובתקווה תמנע ממך לגרד את האיזור”.

בנוסף, היא מציעה לשטוף את האזור פעמיים ביום עם סבון ללא ניחוח ולהמשיך עם קרם ללא ניחוח. כמו כן: “מרחי את הקרם עם ידיים נקיות. לא הייתי ממליצה להשתמש במקלון צמר גפן מכיוון שהוא עלול להשאיר חתיכות צמר גפן בגלד של הקעקוע הטרי”.

עכשיו, אחרי שהבנו מתי לשים משחה לאחר קעקוע, הגיע הזמן לבחור אחת, לא?

הנה ההמלצות של ג’ואנה:

קרם גוף Lipikar של La Roche-Posay

קרם לחות ליפיקאר

לאחר שהקעקוע שלך נרפא, אינך זקוקה לקרם כבד או משחה מיוחדת על מנת לשמור על לחות העור – קרם גוף רגיל ימספיק כדי לעשות את העבודה. קרם הגוף ליפיקאר של לה רוש-פוזה מיועד למניעת יובש בעור רגיל עד יבש, מסייע לחידוש השומנים החיוניים של העור ומספק הידרציה באמצעות חמאת שיאה, גליצרין וניאצינמיד.

המחיר הכי טוב שמצאנו: 74 ש”ח ל-400 מ”ל בסטרוברינט.

קרם לחות לגוף של Kiehl’s

קרם גוף קילס

קרם עשיר מבית המותג הנפלא קילס המציע טיפול מקיף לעור ויעיל במיוחד בהזנה והעשרה של אזורים יבשים. הוא מיועד במיוחד לעור רגיש ומגן ומתקן את העור – בדיוק מה שקעקוע חדש זקוק לו. הקרם מספק 48 שעות של הקלה ולחות תוך עזרה בתיקון מחסום ההגנה הטבעי של העור, והופך את העור לרך, לקטיפתי ולגמיש.

מחיר הכי טוב שמצאנו: 149 ש”ח בסטרוברינט

משחה משקמת של CeraVe

משחה לאחר קעקוע CeraVe

מיד לאחר קעקוע חדש העור זקוק לקצת עזרה, והמשחה המשקמת של CeraVe מוכנה להציע אותה. הקרם הסמיך והאפקטיבי הזה מוסיף לחות ומרגיע את העור עם פורמולה המכילה חומצה היאלורונית וסרמידים, העוזרים לשיקום עור מגורה ופצוע.

מחיר הכי טוב שמצאנו: כ-60 ש”ח באמזון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *