איפור עיני לוז: מה זה עיניים בצבע לוז, ו-5 הדרכות איפור שוות

עיני שקד

אם יש לך עיניים בצבע לוז (אִלְסַר, או באנגלית: Hazel), התברכת בקשתיות שהן תערובת יפה של ירוק, חום ואולי מגע של זהב מפתה. אין ספק שהעיניים שלך יפות בפני עצמן, אבל כנראה שכבר שמת לב עד כמה הן בולטות כשאת משתמשת בגוון צללית שמשלים אותן, או כזה שהופך גוונים מסוימים לבולטים יותר מאחרים. לא בטוחה איך לעשות את זה? אספנו פה חמישה טוטוריאלס בנושא איפור עיניי לוז שיעזרו לך לנצל את היתרונות שהטבע נתן לך.

אבל לפני, בואי נבין למה אנחנו מתכוונות כשאנחנו אומרות “עיניים בצבע לוז”.

מה זה עיני לוז?

קצת קשה להגדיר במדויק מה זה עיני לוז מכיוון שהן מגיעות במספר רב של גוונים ושילוב הצבעים בהן, ולעתים קרובות זה מרגיש שהגוון שלהן משתנה בהתאם למה שהאדם לובש או התאורה מסביב. לרוב, מדובר בשילוב של גווני ירוק או חום עם נגיעות של חום בהיר או זהב. יש כאלו עם חום בתור הצבע הדומיננטי בקשתית, וכאלו עם ירוק.

עיניים בגוון אִלְסַר הינן ייחודיות להפליא, ואין שני זוגות של עיני “לוז” שנראים בדיוק אותו הדבר. עבור חלק מהאנשים זה ייראה כאילו יש להם עיניים ירקרקות, בעוד שלעיניים אחרות עשויות להיות גוון חום או אפילו ענברי במקום.

ואם זה לא מסובך מספיק, עיני לוז יכולות לשנות את צבען באופן זמני בהתאם למצב הרוח והרגשות של האדם באותו זמן נתון, ולגרום להן להיראות בהירות או כהות יותר.

איפור עיני לוז

טוטוריאלס – איפור עיניים בצבע לוז

יש לך עיני ים בצבע לוז? יופי, זכית!

הנה חמש הדרכות איפור עיניים קצרות שיעזרו לך להוציא את המקסימום מהנכסים הטבעיים שהגנטיקה המוצלחת שלך נתנה לך.

איפור סמוקי בגוון חום מט

אם את מחפשת מראה איפור קליל ומהיר, משפיעת היופי פאולינה אלאייב מספקת את הפתרון. תאמיני או לא, היא השתמשה רק בשלושה גווני צללית כדי ליצור את המראה החום החם הזה שבאמת מביא לידי ביטוי את גווני החום הזהובים המצויים באופן טבעי בעיני הלוז.

ורוד רך

אם עיני הלוז שלך נוטות לצד הירוק יותר של הגוון, כדאי לך לנסות צללית בגוון ורוד שתעזור להן לבלוט באמת. צפי איך ג’ורג’ינה חואניטה יוצרת מראה איפור ורוד, רך ויפהפה עם מגע של שימר כדי למקד את כל תשומת הלב הנכונה על העיניים שלך.

זהב

אנחנו גם אוהבות את הלוק הזה מערוץ PaintedBySpencer שמבוסס על צללית בגוון זהב עדין. הצללית המנצנצת מעט גורמת לגוונים הירוקים הטבעיים בעלי גוון הזהב בעיני הלוז לבלוט בצורה אפקטיבית. בין אם תבחרי לשלב את מראה העיניים שלך עם ליפסטיק צבעוני או סולידי, האיפור שלך יהיה לא פחות מאשר מהמם.

גלאם טבעי

קלואי בראון אומרת שבכל פעם שהיא מתאפרת על צללית בגווני סגול היא זוכה למגוון של מחמאות על עיני הלוז שלה. כדי לחקות את המראה שלה, ערבבי גוון סגול-חום הקפל בצד העין והוסיפי נגיעה של שימר ורוד שמפניה במרכז העפעף שלך. זה קל, זוהר והופך את עיני הלוז שלך מעדינות לבולטות במיוחד.

נגיעה של סגול

אם את רוצה להתנסות עם צלליות סגולות יותר דרמטיות, זו ההדרכה בשבילך. היוטיוברית Eimer McElheron מדגימה כיצד ליצור את העין המעושנת הסגולה והמדהימה הזו שלמעשה קל מאוד לשכפל. אם אין לך צללית סגולה, היא ממליצה לנסות את זו של Urban Decay בגוון Rockstar (אפשר למצוא אותה באמזון). גוון השזיף העמוק נראה נהדר על כל גוון עור ובאמת גורם לעיניים בצבע אִלְסַר לבלוט.

לקריאה נוספת: איך לשים צללית – אמנית איפור מובילה מסבירה

הידעת?

עיני לוז נחשבות לפעמים בטעות לעיניים ירוקות או חומות. הן אינן נדירות כמו עיניים ירוקות, אך נדירות יותר מעיניים כחולות. רק לכ-5 אחוזים מהאוכלוסייה ברחבי העולם יש את המוטציה הגנטית היוצרת את צבע העיניים הזה. אחרי עיניים חומות, יש להם הכי הרבה מלנין. בנוסף, הן משקפות את הסביבה החיצונית יותר מצבעי עיניים אחרים (כמו חום למשל), ויכולות לשקף את הצבעים בסביבה שסביבן כמו ירוק מעצים או ענבר מאור השמש וזו הסיבה שהן עשויות להיראות כמשנות צבע במהלך היום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *