על מוצר הפילינג של דה אורדינרי ואיך להשתמש בו

דה אורדינרי

כבר דיברנו פה לא מעט על המוצרים המושלמים של המותג הזה (אם בא לך לראות את כל הפוסטים בנושא, אקשר אליהם בסוף) – אבל יש מוצר אחד שעוד לא דיברנו עליו וזהו מוצר בשם “פתרון פילינג AHA 30% + BHA 2%” של דה אורדינרי, שכבש את הרשת, הטיקטוק והאיסטגרם בזמן האחרון.

מדובר על מוצר שנראה כמו שליה טרייה, מעקצץ כמו מסטיק מנטה, ועולה פחות מקפה ומאפה. במבט ראשון הוא הזכיר לי את טיפול ה-“vampire facial” של קים קרדשיאן וגווינת’ פאלטרו, אבל למזלנו הוא לא מיוצר מדם אמיתי אלא משילוב של חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) וביתא הידרוקסיות (BHA). והוא הפך לסופר-ויראלי, עם טענות שהוא הולך להעניק לך את העור הנקי והזוהר ביותר שאי פעם היה לך.

אז ניסיתי את המוצר – פילינג כימי שעולה משהו כמו 30 ש”ח – במשך מספר שבועות. וזו המסקנה: אם את משתמשת בו כמו שצריך, המסכה האדומה האייקונית הזו של The Ordinary תייצר לך עור זוהר שנראה כאילו יש עליו רינג לייט תמידי. אבל עם שימוש לא נכון, את יכולה לצפות לגירוי ואדמומיות.

ולכן כדאי שתמשיכי לקרוא.

פילינג דה אורדינרי

פתרון פילינג AHA 30% + BHA 2%

חלק מהמשיכה של המוצר הזה זה שהוא נותן לך תוצאות כאילו אשכרה הלכת ועשית פילינג כימי, עם תוצאות שלפחות אצלי הלכו ישר לאינסטגרם. השילוב של חומצות אלפא הידרוקסיות (AHA) וביתא הידרוקסיות (BHA) מספק פילינג עמוק שעוזר בניקוי תאי העור המתים, רעלנים והיפר-פיגמנטציה.

זמין לרכישה ב: Cult Beauty | פיל יוניק | ביוטי ביי

איך משתמשים בפילינג AHA 30% + BHA 2% של דה אורדינרי

אם אי פעם שיפשפת במרץ את הפנים שלך עם מגבת, או עיסית אותן עם סקראב כלשהו, אז ברכות – עשית מה שנקרא “פילינג פיזי”. וזה נחמד והכל, אבל המדע בנוגע לטכניקת הפילינג התקדם, והגיע הזמן שגם את. למרות שפילינג כימי נשמע כמו איזשהי צורת עינוי מתקופת ימי הביניים, למעשה מדובר על דרך עדינה ויעילה יותר להשיל את תאי העור הישנים ולחשוף עור נקי ובהיר יותר.

כאשר משלבים את זה עם היכולות של דה אורדינרי – קו טיפוח עור אובססיבי לתוצאות קליניות ולמרכיבים טהורים, שנמנע ממיתוג מפתה והבטחות מזויפות – מקבלים את המוצר המושלם.

ובאמת, החברה הזו היא מקרה נדיר בו כל הטירוף האינטרנטי סביבה מוצדק לגמרי (ומספיק שתקראי את הסקירות שלנו על המוצרים שלהם). קו המוצרים של The Ordinary מבוסס על חומרי גלם איכותיים ויוקרתיים, במחירים של ארוחה ממוצעת במקדונלדס – אבל כדי באמת להינות מהם את כנראה צריכה לחזור לשיעורי הכימיה של התיכון – או לתת לנו לעשות את זה בשבילך.

המותג נוקט בגישה קלינית ומוכחת מדעית לטיפול בעור ומתמחה במוצרים שבדרך כלל בנויים על בסיס מרכיב מפתח בודד, מה שאומר שהם מניבים תוצאות סופר ממוקדות ואפקטיביות, אפילו יותר מאשר בטיפול מקצועי או רפואי כלשהו. מנגד, עוצמת הפורמולות של The Ordinary פירושה גם שאת חייבת לדעת מה את עושה – גם אם זה נראה שמה שאת עושה הוא למרוח מסכה אדומה ומוזרה על הפנים.

פתרון הפילינג הזה נבדל ממוצרי הפילינג האחרים של המותג מכיוון שמדובר במסכת שטיפה המשלבת מספר סוגים של פילינג. הוא כולל חומצות AHA, (או בתרגום לעברית “חומצות אלפא הידרוקסיות”, קרי חומצה גליקולית, טרטרית, סיטרית וחומצה לקטית) ו- יחד עם חומצה בטא הידרוקסית (BHA, חומצה סליצילית) בריכוז גבוה מאוד. זה אומר שהמסיכה למעשה מסירה את תאי העור המתים ושאר הפסולת הגורמת לנקבוביות שלך להיסתם, ומקרבת אותך במהירות לעור הקורן והמיוחל. מצד שני, זה גם אומר שאם את משתמשת בה לעתים קרובות מדי, או משאירה אותה על הפנים למשך זמן רב מדי – העור שלך הולך להגיב ברע.

בהתאם להוראות המגיעות עם המוצר, חשוב לנקות את העור ולייבש אותו בייסודיות לפני השימוש. לאחר מכן את צריכה למרוח כמה טיפות של המוצר על העור, וזה המקום להבהיר – למרות לא מעט תמונות פופולרית באינסטגרם בהן הבחורה מטפטפת את המוצר מבקבוקון הזכוכית ישירות על הפנים, הפעולה הזו רק עוזרת להעביר את הלכלוך והזיהום שקיים על העור ישירות לבקבוק המוצר, ובכך מזהמת אותו. ולכן, יש למרוח את המוצר באמצעות הידיים בלך בלבד. אם הידיים שלך רגישות (אני לא יודע אם שמעת, אבל אנחנו שוטפות אותן הרבה בימינו), את יכולה להשתמש בכפפות או במטלית כותנה.

בשלב הזה יכול להיות שתהיה לך תחושת עקצוץ קלה – קבלי אותה באהבה, אלו הכימיקלים שמפרקים את התאים המתים ושאריות השמן מהפנים שלך. לאחר 10 דקות שוטפים את המסכה בקלות במים חמים. אני אוהבת גם להשתמש בתכשיר ניקוי שוב, כדי לוודא שהחומצה לא ממשיכה לשבת על העור, ולאחר מכן מומלץ לסיים עם קרם לחות לבחירתך.

התוצאות

אפקט הזוהר היה מיידי. העור נראה רענן וחלק יותר ממש אחרי שהסרתי את המסכה, והמראה הבריא והמואר הזה נמשך עד הלילה ולכמה הימים הבאים. אחרי מספר שימושים שמתי לב שאפילו חלק מאותן צלקות אקנה קטנות התחילו להיעלם בצורה ניכרת. יש לציין שזה השלב שבו ממש כבר התהלהבתי, והתחלתי טיפה להגזים עם המינונים ותדירות השימוש (על המוצר כתוב “עד פעמיים בשבוע”, אז כמובן שהשתמשתי בו פעמיים בשבוע, ובכל פעם משכתי את הזמן על הפנים יותר ויותר). וזו הנקודה ששמתי לב לגירוי אדום שהתחיל להיות לי, ופה הורדתי הילוך.

ולכן חשוב שתלמדי מהטעות שלי ותתקדמי לאט לאט. לפני השימוש הראשון, עשי בדיקה קטנה ושימי את החומר מאחורי האוזן או על הצוואר, והמתיני לראות איך העור שלך מגיב. רק אם הכל בסדר, המשיכי להשתמש בו על הפנים.

התחילי עם תדירות של פעם בשבוע, והשאירי את המסכה על הפנים במשך חמש או שבע דקות בתור התחלה, במיוחד אם יש לך עור רגיש או אדמומי מהרגיל (ואגב, את יכולה להשתמש במוצר רק על איזורים ספציפיים, בהתאם לצורך).

ואזהרה אחרונה וכללית לגבי פילינג -כשאת מבצעת פילינג העור שלך הופל לרגיש וגיע במיוחד, ולכן את חייבת לשלב את זה עם שימוש בקרם הגנה חזק ואיכותי, גם אם את לא באמת יוצאת לשמש. את מוזמנת להשתמש בכמה המלצות שלנו על קרם הגנה מומלץ לעור הפנים – אבל באמת שזה לא כל כך משנה באיזה אחד תשתמשי, העיקר שתשתמשי.

פילינג דה אורדינרי

פילינג של דה אורדינרי זמין ב: Cult Beauty | פיל יוניק | ביוטי ביי

לקריאה נוספת

אוהבת את דה אורדינרי כמונו? הנה עוד כמה הסברים ומדריכים על המותג שכתבנו בעבר:

וכמובן שאם יש לך עוד שאלות לגבי השימוש במוצר, נשמח לדבר – פה בתגובות לפוסט או בעמוד הפייסבוק שלנו (שווה לעקוב!)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *