פלטת צלליות בהרכבה: על Beautonomy [המתנה המושלמת!]

פלטת צלליות בהרכבה

היי נסיכות. היום אני רוצה לדבר על אתר חדש שגיליתי ועושה משלוחים לארץ, ובעצם מאפשר לייצר פלטת צלליות בהרכבה אישית. כשיופי ואוטונומיה נפגשים – Beautonomy, נעים להכיר.

ביוטונומי
לחצי לכניסה לאתר

על Beautonomy

ביוטונומי הבינו שהזמנים השתנו. הצרכניות כבר פחות רודפות אחרי מותגים גדולים או תקשורת מרכזית שקובעת טרנדים – לכל אחת ואחת יש העדפות משלה, ואנחנו רוצות עצמאות בבחירה ויכולת לקבוע לעצמנו את הדברים. והם התחילו עם פלטת צלליות בהרכבה והתאמה אישית.

פלטת צלליות היא הפלטפורמה הכי גדולה ליצירתיות – היא מאפשרת ליצור המון שילובים שונים של לוקים ומדריכי איפור עם פריט יחיד ומיוחד. ו-Beautonomy מאפשר לנו להתאים אישית ולבנות לעצמנו פלטה, החל מלבחור את הגוונים שהיא תכיל, השמות שלהם ועד לעיצוב האריזה.

איך זה עובד? את בוחרת גוונים מתוך מבחר של יותר מ-50, בסדר והצורה שאת אוהבת. עד פה לא מדובר במשהו מרגש מדי, קולור-פופ כבר עשו את זה. השוס מגיע לאחר מכן – כי פה את גם יכולה לעצב את האריזה איך שבא לך, כולל לרשום את השם שלך ואפילו לתת שמות לגוונים השונים. במילים אחרות – ליצור לעצמך את הסיפור.

פלטת צלליות בהרכבה
ככה זה נראה. לחצי לכניסה

משלוחים והנחות

לפי החברה, ההרכבה של כל פלטה לוקחת בין יום ליומיים, והיא נעשית במשרדים שלהם בלונדון. משם, המוצר נשלח באמצעות DHL (כולל מספר מעקב) בהתאם לתעריפי המשלוח הרגילים.

הרשמה לרשימת התפוצה של האתר תזכה אותך ב-10% הנחה על ההזמנה הראשונה.

כניסה לאתר ביוטונומי

פלטת צלליות בהרכבה = המתנה המושלמת?

היוטיוב מלא בסרטונים נלהבים של Unboxing של הפלטות האלו, כולל חברות חמודות שהכינו פלטת צלליות בהרכבה אחת לשניה – אגב, זה אחלה רעיון למתנה עבור ה-BFF שלך: גם שימושי, גם אישי, וגם מפגין מחשבה. אני כבר אימצתי!

אם יש לך 10 דקות לצפות, הסרטון הוא אחד החמודים:

וזהו להיום.

אם כבר יצא לך להזמין פלטה בהתאמה אישית כזו, אשמח לשמוע מה חשבת, בתגובות פה בהמשך או בעמוד הפייסבוק שלנו. וכמו תמיד, מזכירה את רשימת התפוצה שלנו – הרשמה מהירה אליה ואת הולכת להישאר מעודכנת בכל התכנים הכי שווים, וגם תזכי להשתתף בהגרלת המוצרים החודשית שלנו!

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

One Comment on “פלטת צלליות בהרכבה: על Beautonomy [המתנה המושלמת!]”

  1. וואי זו באמת מתנה מהממת! גם באת לי בדיוק בזמן ליום הולדת של חברה, מקווה שהמשלוח יגיע מהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *