הדוגמנית הזו מצאה צבע שיער אדום שמיליון משתמשי טיקטוק אהבו

צבע שיער אדום

נראה לי שלכל אחת מאתנו הייתה איזו נקודה בחיים בה היא שקלה לצבוע את השיער לאדום. לי זה קורה בכל פעם שאני נותנת לשיער להאריך: למרות שהגוון הטבעי שלי הוא חום כהה, יש לי קול בתוך תוכי שטוען שאני איראה מושלם בג’ינג’י (ולרגעים גם עם שיער כחול). אחרי שאני חוזרת לחשוב קצת בהיגיון, אני נזכרת בבעיה האמיתית – רוב צבעי השיער האדומים נראים הכי טוב על שיער בלונדיני טבעי, או כזה שעבר הבהרה – ועוד לא מצאתי צבע שיער אדום ביתי שיכול לתת לי את התוצאה שיש לי בראש.

כל זה השתנה כשראיתי – יחד עם עוד מיליון משתמשי טיקטוק אחרים – את הדוגמנית הקנדית מולי מקארתור, שטענה שהיא מצאה את השילוב המושלם של צבעי שיער שהצליח לקחת את השיער החום הטבעי שלה ולתת לו גוון נחושת בהיר ונפלא.

אז אחרי שהיא פרסמה סרטון קצר שמתאר את תהליך צביעת השיער שלה ב-15 למאי, חלק ההערות שלו התמלא עם מאות דרישות של צופות שדרשו לדעת בדיוק במה היא השתמשה. ארבעה ימים אחרי, היא חשפה את גווני הצבע המדויקים שבהם היא משתמשת בסרטון שצבר כבר משהו כמו 1.5 מיליון צפיות.

“צבע השיער שלי הוא לא איזה סוד גדול”, היא צחקה בסרטון. “התחלתי עם שיער חום רגיל, ללא שום נגיעה של אדום. אני לא ג’ינג’ית טבעית”.

הגוון המבוקש שלה, מתברר, הוא תערובת בחלקים שווים של צבעי שיער מסדרת Charm shades של וולה, בגוונים 6R (אדום טרה קוטה) ו-6RG (נחושת). בסרטון נוסף היא הסבירה שהיא משלבת את הגוונים עם חמצן בנפח של 20% (גווני Color Charm של וולה צריכים שילוב על חמצן על מנת לעבוד).

הגוונים האלו של וולה זמינים באמזון, אבל לצערי אני לא חושבת שהם נשלחים לישראל. אז איפה כן אפשר למצוא אותם? מניחה שבחנויות מוצרי שיער מקצועיים – אבדוק ואעדכן. מצד שני, אני מניחה ששימוש בגוונים דומים של מותגים אחרים יכול לתת את אותו האפקט.

אבל הנה עוד משהו שחשוב להבין – גם אם תשתמשי באותו שילוב של גוונים, סביר להניח שהתוצאה לא תהיה זהה עבורך. זה ממש תלוי בצבע השיער הטבעי שלך, והאם צבעת אותו כבר בעבר או לא.

ובכל מקרה – אם את שוקלת לצבוע את השיער שלך, אני ממליצה שתעשי מחקר, ואם זו הפעם הראשונה שלך נסי להתייעץ עם מישהו מקצועי – או לפחות לקרוא את הפוסט שכתבנו עם טיפים לצביעת שיער ביתית.

צבע שיער אדום
בליאז’ אדום + תספורת קארה = הורסת את הבריאות

צבע שיער אדום זה לא כוס התה שלך? יש עוד אופציות שכתבנו עליהן:

לא יצא כמו שתכננת? את תמיד יכולה להסיר את הצבע.

וזהו להיום. אני יודעת שזה לא אחד מהפוסטים הארוכים או המפורטים שלנו, אבל פשוט ראיתי את הסרטון והייתי חייבת לחלוק. מה דעתך? כתבי לי בתגובות או בעמוד הפייסבוק שלנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *