איך להפריד בין הריסים בזמן שאת שמה מסקרה? התשובה פשוטה!

כשאת שמה מסקרה, וזה לא משנה באיזה מוצר את בוחרת, המטרה היא תמיד להבליט את הריסים שלך, להוסיף להם אורך ונפח – אבל גם לעמוד בנפרד אחד מהשני. ולפי דעתי, עם כל הכבוד לנפח והאורך, ברוב המקרים זו ההפרדה המוחלטת בין הריסים שגורמת לנו לעצור ולבהות (ואז מיד לשאול את עצמנו “איך היא עושה את זה?”). אז כדי ללמוד איך להפריד ריסים אחד מהשני בזמן מריחת המסקרה, הבאנו פה עצות מאת שון טאון, המאפשר הראשי של המותג Jane Iredal.

הטכניקה הטובה ביותר להשגת ריסים נפרדים בעת מריחת מסקרה

זה מפתיע, אבל מתברר שהסיבה העיקרית לריסים הגמלוניים והדחוסים שלך היא לא אופן מריחת המסקרה שלך ולא הבחירה של המסקרה – אלא הכמות. “כל כך הרבה מהגושים במסקרה שלנו נובעים מהמוצר העודף שנתקע ומתייבש על המברשת המקורית שהגיעה עם המסקרה”, שון אמר.

המסקרה היבשה והישנה נדבקת למברשת, ומשם עוברת ונדבקת לריסים שלך, ומצפה אותם במוצר דחוס. “וודאי שאת מנקה את המברשת שלך באופן קבוע, או השתמשי במברשת נוספת על מנת ‘לסרק’ ולנקות אותה לאחר שמרחת את המסקרה”. לשם כך, הוא המליץ להשתמש במברשת כמו ה-Deluxe Spoolie Brush של ג’יין ארדל.

אגב, למי שלא מכירה, מדובר על מותג איפור מינרלי שנוסד על ידי המאפרת ג’יין ארדל בתקופה שבה עבדה בתעשיית הבידור, שם ראתה דוגמניות ושחקניות האשר סובלות מתופעות הלוואי של שימוש רב וחוזר באיפור רגיל. באופן אישי, אני לא יודעת כמה זה משנה באיזו מברשת את משתמשת – העיקר שתשתמשי באחת ותקפידי לנקות את מברשת המסקרה שלך!

אם את מעוניינית, אפשר למצוא את המברשת הזו בסטרוברינט.

מברשת לריסים נפרדים
מברשת Deluxe Spoolie של ג’יין ארדל

קחי את הזמן

בנוסף לכך שיש עודף חומר על המברשת שלך, טאון אומר שאחת מטעויות הריסים הגדולות ביותר שנשים עושות היא להעמיס ולשים את כל המסקרה בבת אחת ובמהירות, ולא לוקחות את הזמן הדרוש. “וודאי שאת מורחת מסקרה טרייה בשכבות דקות”, הוא אומר.

פריימר מוסיף המון

בנוסף למציאת פורמולת מסקרה המתאימה לך, טאון הדגיש את החשיבות של שימוש במרכך ופריימר לריסים. בעת מריחת פריימר ריסים לפני המסקרה, הוא המליץ על הדברים הבאים: “התחילי בבסיס הריסים והעבירי בו את המברשת הלוך ושוב בצד התחתון תוך הרמה כלפי מעלה. סרקי את הריסים בצורה הזו מספר פעמים, גם לאחר שהם נראים מצופים”. לאחר מכן, השתמשי באותה השיטה על מנת למרוח את המסקרה שלך.

אני אוהבת את הפריימר לריסים Diorshow של Dior, שמגיע עם פורמולה המוסיפה עובי ונפח לריסים. האפליקטור הנוח לשימוש והפורמולה העדינה מאפשרת למרוח אותה בקלות בבוקר לפני שאת שמה את המסקרה, להעצמת האפקט שלה ולהגדלת הריסים עד פי 3, או בלילה לפני השינה. גם הוא זמין בסטרוברינט.

פריימר ריסים דיור
פריימר לריסים של דיור

תוהה האם שווה להזמין מהאתר הזה? הנה הסקירה המלאה שלנו על אתר סטרוברינט.

איך להפריד ריסים

לקריאה נוספת

איך להפריד ריסים זו שאלה טובה, אבל היא רק קצה הקרחון.

רוצה שהריסים שלך יהיו עבים ומלאים יותר? מפחדת שאולי תוציאי לעצמך עין עם המברשת של המסקרה? לא יודעת איזו אחת לבחור? את כל השאלות האלו – ועוד כמה – כיסינו במדריך הענקי שכתבנו ומסביר את כל מה שצריך לדעת בנוגע למריחה ושימוש במסקרה.

מוזמנת לקרוא:

איך לשים מסקרה – המדריך השלם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *