בילי אייליש, הגבות המושלמות שלה ואיך המאפר שלה עושה את זה

בילי אייליש

יש בחורות שמאופיינות באמצעות הגבות שלהן. דמייני לרגע את אמיליה קלארק, אם הדרקונים, ללא הגבות האייקוניות שלה. אין מצב שג’ון סנואו מסתכל לכיוון שלה בלעדיהן. או קארה דלווין: כשאלוהים חילק את הגבות ונתן טיפה לכל אחת, בטעות נשפך לו עליה חצי בקבוק. לא מזמן גיליתי זוכה נוספת בלוטו הגנטי. היא רק בת 17, אבל הגבות של בילי אייליש כבר מוגדרות כאייקוניות.

בכללי מדובר באושייה. הזמרת האמריקאית הפכה בשנים האחרונות לפסקול הקבוע של תצוגות האופנה. מאז שהוציאה את שיר הבכורה שלה “Ocean Eyes” ב-2016, היא כבשה את המצעדים בארה”ב ואנגליה (בין היתר), וגם בישראל עד לא מזמן היה קשה להימלט מהפרסומת המציקה אך אפקטיבית של “קסטרו” שבה רותם סלע פיזזה על גלגיליות לצלילי הלהיט שלה you should see me in a crown.

בתהליך שנראה מואץ מאי פעם, עושה בילי אייליש צעדים ראשונים גם בתעשיית האופנה, שסימנה את סגנון הלבוש האנדרוגיני שלה ככוח שיווקי מוביל בקרב צעירים, ואין ספק שלגבות הטבעיות והפנים החלקות שלה יש חלק משמעותי בעניין. רוברט רמזי, הסטייליסט שלה, חשף לא מזמן כיצד הזמרת מייצרת את המראה.

רמזי הסביר שלאייליש יש גבות מלאות וחומות באופן טבעי (הלוטו הגנטי כבר אמרנו?) – יחד עם זאת, הוא טען שגם את הפרח הכי יפה אפשר לשדרג, ולכן הוא עושה פעולות מינימליסטיות ומדוייקות: “אני צובע את השערות עם Benefit Precisely My Brow Pencil (גם ב-Lookfantastic ). יש לו שילוב מושלם של צבע וחוזק כך שאני יודע שהן לא יזוזו. לאחר מכן אני מבריש את השערות כלפי מעלה עם Benefit 24-HR Brow Setter (גם ב-LF)”.

Benefit Precisely, My Brow Pencil
עפרון העיניים Benefit Precisely, My Brow Pencil

נכון, לא לכולנו יש את “גבות בילי אייליש”, טבעיות ומהממות, ולכן ראמזי המשיך ונתן כמה טיפים לאלו מאיתנו שזקוקות לקצת יותר עזרה. שם המשחק מבחינתו הוא “קשתות”. הוא משתמש בעפרון על מנת לצייר את השערות בכיוון של הצמיחה הטבעית, וטוען שזה הרבה יותר טבעי ומודרני מאשר למלא את כל הגבה. לדעתו, הגבות אף פעם לא צריכות להיות אטומות או מלאות לגמרי, ואת חייבת להיות מסוגלת לראות את השערות עצמן, ממש כמו המראה הטבעי של אייליש.

לאלו שלא הכי משוכנעות, ממליצה לבדוק את הסקירה שלי לגבי ג’ל קעקוע לגבות.

בעוד הזמרת די שולטת בתחום ה”איפור ללא איפור”, עבור ראמזי הרעיון הוא פשטות. “את לא צריכה אלף מוצרים”, הוא אמר, “מספיק מייק אפ וקונסילר טובים, עדיפות לכאלו חצי שקופים”.

בילי אייליש המהממת
מייק אפ חצי שקוף, גבות טבעיות וגנים של אחד למיליון וככה גם את תיראי

One Comment on “בילי אייליש, הגבות המושלמות שלה ואיך המאפר שלה עושה את זה”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *