אמזון עושה סייל וזו הזדמנות להשיג נעלי ד”ר מרטינס בזול

ד"ר מרטינס בזול

הזמן באמת טס כשמבלים אותו בבית, ובלי ששמנו לב הסתיו כבר מתקרב ואיתו הצורך להחליף את הכפכפים והמכנס הקצר עם סריגים ומגפיים שוות. אז אם בא לך להוסיף זוג נעליים חדש לארון, רק רצינו לעדכן שאמזון חתכה את המחירים של המותג האייקוני הזה – ועכשיו ניתן להשיג נעלי ד”ר מרטינס בזול.

מאז הקמתו של המותג כבר ב-1947, נעלי ד”ר מרטינס ידועות בכך שהן משלבות מראה טוב ועמידות גבוהה מאד. סוליית הגומי הקשוחה מציעה אחיזה טובה במשטחים חלקלקים, בעוד העור האיכותי ומראה הגראנג’ משתלבים יפה כמעט עם כל לבוש – החל מג’ינס פשוט, אוברולים או ואפילו שמלות קיץ.

נעלי ד"ר מרטינס בזול

ד”ר מרטינס דגם Leona

170 דולר 136 דולר (20% הנחה)

בעוד שאמזון הוזילה את הדגם הקלאסי של ד”ר מרטינס – ה-Eight-Eye Lace-up יש גם מבצעים שווים על הדגמים הפחות מוכרים. רוצה לקחת את אוסף הנעליים שלך לגבהים חדשים? קחי זוג מגפי פלטפורמה. שילוב מושלב של נעלי עקב ומגף עם סוליה עבה שיהיה לך נוח ללבוד בחורף. אם את מאלו שסובלות מקור, דגם ה-Lenore עם בטנת פרווה (לא אמיתית) יעזור לחמם את כפות הרגליים שלך כשהטמפרטורה בחוץ יורדת. וכן, יש גם דגם עם עור טבעוני.

על נעלי ד”ר מרטינס

Dr. Martens הם הרבה יותר מסתם נעליים. זה סטייל, זו אמירה, זו ייחודיות לאנשים העומדים על דעתם ואינם חוששים ליצור מהפכה, כזה הוא המותג ד”ר מרטינס וכדאי לכם להכיר אותו.

ד"ר מרטינס

הנעליים הייחודיות של ד”ר מרטינס פותחו במקור על ידי הרופא הגרמני ד”ר קלאוס מרטינס והן זכו להצלחה רבה בשוק הגרמני. בשנת 1959 חברה בריטית רכשה ממרטינס את הפטנט לייצור הנעליים וב-1 באפריל 1960 מגפי ד”ר מרטינס החלו להימכר באנגליה, ומשם בשאר העולם, כאשר בחמישים השנים הבאות נמכרו מעל ל-100 מיליון זוגות נעליים של המותג.

המגפיים הייחודיים של ד”ר מרטינס הפכו לאורך השנים לפופולריים במיוחד בקרב הסקינהדס בבריטניה, ועד סוף שנות ה-80 הם הפכו גם פופולריים בסצנת הפאנק, בקרב מוזיקאים בולטים שונים, בנוסף לתתי-תרבויות נוער שונות בעולם המערבי.

נעלי ד”ר מרטינס נוחות באופן מפתיע, כאשר הן מצליחות לתת אחיזה לכף הרגל בצורה שמגפיים אחרות לא מצליחות לתת. מעריצים של המותג טוענים כי אין נעל המתאימה יותר להליכה או עמידה ממושכת, ולכן הנעליים של המותג מומלצות לכל מי שנדרש לכך במסגרת העבודה, ולכן הן צברו את הפופולריות הרבה שלהן בקרב קהל היעד הזה. גם מבחינת המראה, מדובר על מותג שהצליח לשלב מראה גס ומחוספס של “מעמד פועלים” יחד עם אלגנטיות וסטייל, נעל מושלמת למי שמחפש שילוב של פונקציונליות ומראה.

לכניסה לעמוד ד”ר מרטינס באמזון

איפה עוד ניתן למצוא את ד”ר מרטינס בזול?

האמת היא שאף פעם לא היו לי מגפיים של ד”ר מרטינס, אבל כשראיתי את המבצע הזה באמזון הלכתי מהר להשוות מחירים ולבדוק האם באמת מדובר במבצע כזה משתלם.

את נעלי ד”ר מרטינס ניתן למצוא בישראל בחנויות של חברת אוריגינלס, שהיא היבואן של המותג לארץ. מצד שני, כנראה שהיעדר התחרות בארץ משפיע על המחירים: מספיק להתסכל לשניה באתר שלהם ולאחר מכן להסתכל בחנויות בחו”ל או באמזון על מנת לשים לב שיש פערי מחירים, ואכן באמזון ניתן למצוא דגמי ד”ר מרטינס בזול יותר. וכמובן, אין מה לדבר על המבחר…

לקניות באמזון יש שני יתרונות גדולים על פני קניה בארץ (ברשת או בחנות הפיזית):

חדשנות – כל הדגמים החדשים עולים ישירות בעמוד המותג באמזון, מה שאומר שיש שם הרבה יותר מבחר מאשר בחנויות הפיזיות, כולל כל המידות וגם הדגמים הכי נישתיים.

אמינות – קניה מאמזון היא לא כמו קניה מאתר סיני גנרי כלשהו, או מיבואן לא רשמי, בכל זאת מדובר על אתר המכר הגדול והאמין בעולם, ומוצרי ד”ר מרטינס נמכרים שם ישירות מהיצרן המקורי.

קלות הקניה – נעליים זה אחד המוצרים שהכי נוח להזמין ברשת. שלא כמו עם הזמנת בגדים, בה המידות יכולות להיות גמישות ולא תמיד מקבלים את מה שחשבנו שנקבל – במקרה של נעליים זה הרבה יותר קל, המידות הן בינלאומיות ואין כמעט סיכון להיות מופתעים לרעה. רק חשו לשים לב לטבלת ההשוואה שקיימת באתר בין המידות האמריקאיות לאירופאיות. וגם אם טעינו, תמיד יש לנו את מדיניות ההחזרות הסבירה לגמרי של אמזון.

אז התשובה לשאלה היא לא: אמזון, במיוחד במבצע הנוכחי, מציעה מחיר שלא הצלחתי למצוא במקום אחר נכון לעכשיו.

לכניסה לעמוד ד”ר מרטינס באמזון

יתרון נוסף של אמזון הוא ה-Prime:

אמזון פריים הוא מעין מועדון לקוחות של אמזון. החברה מציעה למנויי ה-Prime מבצעים, הנחות, ומשלוח מהיר יותר.

בשיטוט באתר תוכלו לראות מוצרים רבים המסומנים בסימון זה. זה לא אומר שהם מוגבלים רק לחברי מועדון, אלא שאם תצטרפו למועדון ה-Prime תיזכו בהנחה נוספת. שימו לב – ניתן לעשות מנוי חינם ל-30 יום התנסות, מה שאומר שאם אתם רואה שיש פה הנחה שאפשר לנצל, זה כדאי. (ההרשמה ל-Prime לוקחת דקה).

עוד קצת מידע

לכמה זמן נעלי ד”ר מרטינס מחזיקות?

לוקח קצת זמן “לשפשף” את הנעליים של ד”ר מרטינס, אבל מהרגע בו הן מתרככות ויושבות מושלם על הרגל, הן יכולות להחזיק בצורה הזו לשנים רבות – חלק מהביקורות ברשת מדברות אפילו על עשר שנים!

האם הנעליים באמזון מקוריות?

כן, הנעליים שנמכרות בעמוד המותג באמזון מקוריות לגמרי ומגיעות ישירות ממפעלי החברה.

האם מומלץ לקחת מידה גדולה או קטנה יותר מהמידה הרגילה שלי?

בדרך כלל נעלי ד”ר מרטינס תואמות למידה שלהן, ולכן החברה מייעצת לקנות נעליים במידה הרגילה שלך. עם זאת, יכול להיות שוני בגודל בהתאם לדגם הספציפי – כאשר הדגם הקלאסי נוטה להיות טיפה גדול, אז אם את בין מידות מומלץ ללכת מידה אחת למטה.

מהו הדגם הכי פופולרי של ד”ר מרטינס?

בעוד שהדגם הקלאסי של ד”ר מרטינס 1460 הוא כנראה הפופולרי ביותר, המותג התפתח עם השנים וזכה להצלחה רבה עם דגם מגפי הפלטפורמה, וגם עם דגם עם עור טבעוני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *