ג’ל לחות הידרה ג’ינייס (Hydra Genius) של לוריאל (סקירה)

לוריאל פריז הידרה ג'יניוס

קבלו קטע: אני בדיוק רואה הישרדות, השידור עובר לפרסומות – בדיוק ברגע שכולי במתח מי עומד להיות מודח (הלב איתך קוג’י) – ופתאום אני רואה פרסומת לג’ל Hydra Genius של לוריאל פריז. למה זה מצחיק? כי כבר כמה שנים שיש לי אותו בבית, אחרי שהזמנתי באחת הפעמים, ובכלל לא ידעתי שהוא הגיע לארץ.

בכל מקרה, בשניה שראיתי את זה מאד שמחתי, כי לדעתי הגיע הזמן שמישהו ייתן פייט לסדרת הידרו בוסט של ניוטרוג’ינה, וגם הייתי חייבת לכתוב פוסט קצר, כי אני בטוחה שאתן מתעניינות.

אז נתחיל מהפרטים היבשים:

לוריאל Hydra Genius – מה הם אומרים

הידרה ג’ינייס (Hydra Genius) מבית לוריאל פריז הוא ג’ל לחות קליל לעור רגיל עד מעורב אשר אמור להחליף את קרם הלחות שלך, לשימוש בבוקר. מכיל פורמולה הנספגת בקלות ומשאירה את עורך מוכן לאיפור ומלא בלחות, עד ל-72 שעות.

הג’ל אינו שומני, ומבוסס על שני רכיבים העוזרים לשמור על הלחות בעור – הראשון, מי אלוורה, הרכיב הפעיל מס’ 1 של הפורמולה. האלוורה, ידועה כמעניקה לחות ועשירה במינרלים וכמסייעת לתחזוקת מאגרי המים בעור. והשני, חומצה היאלורונית, מרכיב רב עצמה הנמצא באופן טבעי בעור ויכול להחזיק פי 1,000 ממשקלו במים.

ג'ל לחות הידרה ג'ינייס (Hydra Genius) של לוריאל

מה אני חושבת

השתמשתי ב-Hydra Genius בעיקר בתקופת החורף בה סבלתי מיובש בעור. בסך הכל – כמו על רוב המוצרים של לוריאל – יש לי רק דברים טובים להגיד. המרקם דמוי הג’ל שלו מרגיש נהדר על העור, ונותן תחושה קצת רטובה כאילו השפרצת מים קרירים על העור. לפעמים, כשהעור שלי מרגיש מעט מגורה או כשאני רוצה להתרענן, אני שמה אותו במקרר לאיזה רבע שעה לפני השימוש וזה משדרג את החוויה פי מאה, מרגיש ממש כאילו אני בספא.

אז במשימה העיקרית שלו – הוספת רעננות ולחות לעור – אין ספק שהוא מצליח. האם זה מחזיק “עד ל-72 שעות”? כנראה שלא. לא יודעת להגיד האמת, לא באמת העברתי שלושה ימים בלי לנקות או לשים שום דבר אחר על הפנים, אז מי יודע? בכל מקרה, העור הרגיש הרבה פחות יבש.

עוד דבר ששמתי לב אליו הוא שבאמת העור שלי הרגיש חלק יותר אחרי השימוש. שוב פעם, לא יודעת אם Hydra Genius יכול לקבל את מלוא הקרדיט, כי בכל זאת כאמור השתמשתי במוצרים שונים במהלך התקופה, אבל בכל מקרה, הוא כנראה לא הזיק.

אז אם אני צריכה לסכם – כי הבטחתי פוסט קצר – באמת נהנתי מהשימוש בג’ל הזה, ומבחינתי הוא מקבל ציון עובר על כל ההבטחות שהוא נותן. זה גם לא מזיק שהוא מגיע בבקבוק מהמם שנראה נהדר על המדף.

הידרה ג'ינייס לוריאל פריז

השוואת מחירים

המוצר רק הושק ונמכר ב-50 ש”ח ליחידה בסופר-פארם. וזה קצת מצחיק, כי ב-5 דקות של חיפוש ברשת אפשר למצוא מחיר טוב יותר – שבשגרה הוא טוב יותר מאשר מחיר ההשקה שקיים בארץ…

שכחי מזה, את אפילו לא צריכה 5 דקות – כי יש לך אותי שאעשה את העבודה. אחרי השוואת מחירים זריזה, המחיר הכי טוב ברשת הוא בלוק פנטסטיק: כ-40 ש”ח ליחידה.

Hydra Genius הידרה ג'ינייס לוריאל
לחצי לכניסה לעמוד המוצר

אבל אפילו יותר טוב מזה – לוק פנטסטיק מציעים צמד (ז”א 2 מוצרים) בכ-60 ש”ח בלבד. זה כבר כמעט חצי מחיר מהארץ.

Hydra Genius לוריאל הידרה ג'נייס צמד
לחצי לכניסה לעמוד המבצע – 2 במחיר שווה

וזהו להיום. יצא לך להשתמש במוצר? אם כן, אשמח לשמוע מה חשבת!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *