עדשות צבע לפורים – הסוגים השונים ואיזה מהם מתאים עבורך

עדשות צבע לפורים

אם את מתכננת מעכשיו על עדשות צבע לפורים או שסתם בא לך לגוון את היומיום עם עיניים בצבע שונה מזה שהגורל והגנטיקה נתנו לך – הפוסט הזה הוא בשבילך. יצאנו לחקור ברחבי הרשת על מנת למצוא את המותגים המובילים של עדשות מגע צבעוניות, וחזרנו עם מסקנות. אז איזה סוגים של עדשות צבעוניות יש בשוק ואיזה מהם יתאים עבורך? המשיכי לקרוא.

וברשותך, אתחיל את הפוסט הזה עם המלצה.

קני רק מותג מוכר, במקום אמין!

כבר כתבתי על המקרה הזה בעבר, אבל הוא מלחיץ ברמה כזו שאני חייבת לציין אותו פה שוב. ליזה גרסיה, תושבת טקסס, רכשה לפני כמה שנים עדשות מגע צבעוניות (כאלו שלא מיועדות לתיקון הראייה אלא רק לשינוי הגוון). ליזה, כמו הרבה אמריקאים, היא לא העיפרון הכי חד בתיק האיפור, ולא רק שהיא קנתה עדשות מגע ללא אבחון ראוי וללא שום חשיבה ביקורתית על הסוג והמותג – היא גם החליטה שהמקום הכי טוב לקנות אותן הוא בשוק פשפשים. מי היה מנחש שזה ייגמר רע.

בכל מקרה, לפי התיאור לאחר שלושה ימים בהם היא שמה את עדשות המגע, עיניה החלו לשרוף ולהתנפח והיא אובחנה עם זיהום חמור. למרות שהיא טופלה, זה לא היה במהירות מספקת ולכן הזיהום פגע באופן קבוע בשתי העיניים שלה וגרם לכיבים ולרקמות צלקתיות – והיא הוכרה כעיוורת מבחינה חוקית וזכתה בפיצוי של כמעט מיליון דולר בתביעה שהגישה. את מוזמנת לקרוא עוד על הסיפור ההזוי הזה ב-“דאלאס מורנינג ניוז“.

בכל מקרה, זה לא אמור להבהיל אותך – רוב העדשות מהמותגים הטובים הן לגמרי בטוחות, ובתור אחת שמרכיבה עדשות ראייה כבר שנים אני יכולה להגיד לך ששמירה על היגיינה ומוצר איכותי זה כל מה שאת צריכה. ואנחנו פה בשביל לעזור.

בחירת עדשות

אז דבר ראשון, חשוב להבין שטיפול והשימוש בעדשות צבע לפורים יהיה זהה לטיפול בעדשות מגע רגילות. זה אומר שגם פה חשוב להפקיד על היגיינה אישית, הסרה נכונה ובמועד הראוי (לא לישון עם עדשות!), והקפדה על מוצרים ממותג אמין ובעלי תקינה מתאימה בלבד.

אם את לא מרכיבה עדשות מגע במהלך היומיום שלך ואינך מודעת לאופן הטיפול הנכון בעדשות מגע – אני באמת ממליצה שתתיעצי עם אופטומטריסט לפני השימוש. הוא יסביר לך כיצד להרכיב ולהסיר את עדשות המגע בצורה בטוחה, ויעזור לך לבחור את העדשות המתאימות לך.

אחרי שסיימנו עם זה, נשאר לך לבחור שני דברים: צבע העדשות – אותו את יכולה להתאים לצבע השיער שלך, צבע העיניים המקורי והאפקט שאת רוצה לקבל (מראה טבעי או דווקא צבע דרמטי ובולט). ואחרי שהחלטת על צבע, את צריכה לבחור מותג, ופה אפרט.

עדשה צבעונית

המותגים המובילים של עדשות צבע

אז אחרי שסיכמנו שזה הכרחי ללכת על מותג אמין ואיכותי, נעבור לסקירה קצרה של המותגים המובילים בשוק עדשות הצבע. את הקישורים לעמודי המוצר בחרתי להפנות לאתר SmartBuyGlasses, שהוא האופציה הכי זולה שאני מכירה בכל מה שנוגע לקניית עדשות מגע. האתר הזה הוא באמת אמין ואיכותי (והמשלוח שלהם מגיע בצורה מושלמת שעוברת במכס בלי בעיות, עוד על כך כתבתי פה), והם מתחייבים על המחיר הזול ביותר בעולם.

אני אפרט עליו עוד קצת בסוף הפוסט כי הוא באמת הבחירה האישית שלי, אבל כמובן שאת מוזמנת לקנות מאיפה שבא לך, כולל כאמור מחנות אופטיקה פיזית במידה ואת רוצה לנסות את העדשות או להתייעץ עם בעל מקצוע.

נתחיל:

עדשות צבע טבעיות של FRESHLOOK

עדשות צבע FRESHLOOK

עדשות Colors מבית המותג FreshLook הן עדשות מגע חודשיות, עם מגוון צבעים אשר משתלבים באופן טבעי עם צבע העין (מה שנקרא “חצי שקופות”) – דבר שמומץ למי שמחפשת מראה טבעי. חומר העדשה מיוצר מטכנולוגיה חדשנית המאפשרת שילוב של שלושה גוונים בעדשה אחת, ולכן הגוונים שלהן מציעים שילוב קשה להשגה של מיוחדות וריאליסטיות.

היכנסי לראות את הצבעים הזמינים

עדשות מגע צבעוניות Air Optix

עדשות מגע צבעוניות Air Optix

זה מותג העדשות המומלץ למי שמחפשת נוחות מקסימלית. עדשות המגע של Air Optix נחשבות לעדשות הצבעוניות ה-“נושמות” ביותר, זאת מכיוון שהן מיוצרות מסיליקון הידרוג’ל מיוחד בעל עבירות חמצן גבוהה ומרכיב לחות מוגבר. אם יש לך עיניים רגישות או שאת חדשה לעולם עדשות המגע, המותג הזה מומלץ עבורך. זמינות ב-9 גוונים שונים ומהממים.

היכנסי לראות את הצבעים הזמינים

עדשות מגע צבעוניות של Colorblends

עדשות צבע טבעיות

עוד מוצר מבית FreshLook –החברה המובילה לייצור עדשות מגע – וגם הפעם מדובר בעדשות מגע צבעוניות חודשיות, אבל הפעם עם מגוון רחב של 12 גוונים שונים, גם הם עם טכנולוגיית ה-3 ב-1 ליצירת מראה עמוק וטבעי יותר.

זהו מותג יותר בסיסי, אבל לגמרי איכותי, ומציע תמורה טובה למחיר.

היכנסי לראות את הצבעים הזמינים

עדשות צבע יומיות של One-Day

עדשות צבע יומיות

אני ממשיכה עם FreshLook, אבל הפעם (בניגוד לשאר) מדובר על עדשות מגע יומיות, ועל כן מושלמות לשימוש חד פעמי למי שמחפשת עדשות צבע לפורים, רוצה לשנות את צבע העיניים באופן חד פעמי או לעתים רחוקות – או סתם למי שלא רוצה להתעסק עם ניקיון ומחזור העדשות.

היכנסי לראות את הצבעים הזמינים

למה להזמין עדשות צבע באינטרנט?

אני קצת חוזרת על עצמי אבל כמעט בכל פוסט פה באתר אני מראה את פערי המחירים בין החנויות ואתרי האינטרנט היראליים לבין אתרי המכר בחו”ל. לא רק שאתרים בחו”ל לא צריכים לחייב אותנו במע”מ (שזה אומר כבר הוזלה של 17%) – ברוב המקרים הם מצליחים לקנות מהספקים שלהם במחירים הרבה יותר שווים, וההנחה מגולגלת לצרכן. זה נכון עבור מוצרי איפור וטיפוח, עבור ביגוד, וגם עבור עדשות מגע.

אם זו פעם ראשונה שאת קונה עדשות – אני הראשונה שאסכים כי יש חשיבות גדולה לייעוץ ובדיקה של אופטימטריסט מוסמך, התאמה אישית והדרכה. אבל אם כבר עשית את זה, אין שום סיבה לשלם מחיר כפול (ולא יהיה לך ספק, מדובר על מחיר כפול). חסכי לעצמך זמן וכסף והזמיני את עדשות הצבע לפורים ישירות באונליין.

ועכשיו השאלה היא איפה.

באופן אישי, אחרי השוואת מחירים ארוכה שעשיתי מצאתי את SmartBuyGlasses, ומאז אני קונה רק ממנו. הסיבה שבחרתי בהם היא שהמחירים שלהם היו הכי זולים כמעט בכל מותג שבדקתי, בנוסף לזה שהאתר נראה סופר אמין, משרת מיליוני לקוחות בכל העולם ומבטיח:

  • הנחה שהולכת וגדלה ככל שמגדילים את הכמות בהזמנה.
  • אחוזים מכל קנייה נצברים כזיכוי לקניות הבאות.
  • אחריות של שנתיים על כל מוצר.
  • משלוח בינלאומי חינם, גם לישראל.
  • מקבלים החזרות עד 100 יום מהקניה.
  • מתחייבים על המחיר הכי זול, וטוענים שבמידה ומצאת מחיר זול יותר במקום אחר, הם מתחייבים לזכות אותך ולהוריד את המחיר ב-2 פאונד יותר.
ההבטחות של SmartBuyGlasses

כניסה ל-SmartBuyGlasses

עדשות מגע

לסיכום

עדשות צבעוניות יכולות להיות הדובדבן שבקצפת שישדרג לך את ההופעה בפורים. עד לא מזמן, עדשות מגע צבעוניות שימשו בעיקר לתוספת או שינוי גוון של צבע העיניים (כאשר הצבעים הפופולריים ביותר בישראל הם ספיר, אפור, ירוק, כחול, טורקיז וכו’) – אך כיום ניתן למצוא מגוון רחב הרבה יותר שכולל גם עדשות המשנות את הצורה של האישון (למשל לצורה של מגן דוד, סמיילי, סמל דולר, עיני חתול וכו’).

בכל מקרה – השתמשי במותג איכותי, הקפידי על שימוש נכון ובריא, ואת מוכנה!

בא לך לשדרג אפילו עוד טיפה? נסי מסקרה צבעונית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *