מי ידע: קרם גוף ויקטוריה סיקרט הוא ממש, ממש טוב

ויקטוריה סיקרט

היי נסיכות, היום אני רוצה לדבר על קרם גוף ויקטוריה סיקרט. כן, זה אותו מותג ויקטוריה סיקרט הידוע בעיקר בזכות קו ההלבשה התחתונה היוקרתי והמצליח שלו, אבל מסתבר שיש להם גם סדרות ממש מוצלחות של מוצרי טיפוח, בשמים, ספריי וקרם לגוף ואפילו מוצרי שפתיים.

אני הראשונה שאודה – גם כשיש לי ליל חלומות מוצלח ואני מוצאת את עצמי עומדת מול מדף מטאפורי עם כל מוצרי הטיפוח ברחבי הרשת, קרם גוף ויקטוריה סיקרט כנראה לא הולך להיות הבחירה הראשונה שלי, וגם לא העשירית. אבל ככל שעובר הזמן יוצא לי לפגוש יותר ויותר נשים שנשבעות שהן פשוט מכורות לקרם הגוף של החברה. אני לא יודעת אם זה בגלל שהוא חלק ממותג בינלאומי נחשק שמשדר סקסיות אינסופית, או שזה בזכות הריחות המשכרים והייחודיים של הסדרה הזו, אבל שמעתי על לא מעט נשים שנסעו לחו”ל וחזרו עם מזוודות מלאות בקרמים האלו.

אז מה יש בקרמים האלו שעושה אותם כל כך מוצלחים?

בגדול, הניחוח.

קרם גוף ויקטוריה סיקרט

קרם גוף ויקטוריה סיקרט – הניחוחות

הרבה מהבנות שמשתמשות בקרם הגוף הזה באופן קבוע אומרות שהניחוח שלו כל כך מוצלח, ומחזיק לזמן כל כך ארוך, שהן כבר לא שמות בושם.

באתר של המותג (או אפילו באמזון) ספרתי משהו כמו 60 ניחוחות שונים, כך שכנראה באמת כל אחת יכולה למצוא את האחד שהיא אוהבת. המפוסרמים והמוצלחים שבהם:

  • הריח הפירותי הנפלא של Pure Seduction (הקרם הורוד), על בסיס מיץ שזיפים ופרסיה קצוץ.
  • הריח הפירותי / פרחוני של Love Spell (הקרם הסגול), על בסיס פריחת הדובדבן ואפרסק טרי. הניחוח הזה מוגדר בהמון מקומות ככזה ש”קשה להתנגד לו”.
  • הריח הפירותי של Temptation (האדום), על בסיס פרח המדבר ותפוח עץ.
  • וזה שאני הכי אוהבת, Velvet Petals, על בסיס ניחוחות פרחים וגלייז שקדים.

אבל כאמור יש עוד הרבה ניחוחות שונים, ולכל אחת יש את המועדף עליה. מה שלך? כתבי לי בתגובות!

השוואת מחירים

אז איפה הכי שווה לקנות קרם גוף ויקטוריה סיקרט?

בעיקרון לא הצלחתי למצוא את המוצרים של ויקטוריה סיקרט בארץ, למעט בחנויות אינטרנטיות. המחיר קצת (מאד) גבוה ביחס לחו”ל: אם באתר הרשמי של ויקטוריה סיקרט (שלא עושה משלוחים לישראל) הקרמים האלו נמכרים ב-8 דולר ליחידה, בארץ המחיר הוא 80 ש”ח ליחידה, שזה בערך פי 2. וזה עוד לפני עלות המשלוח.

אני מתחילה להבין למה החברות שלי מגיעות מחו”ל עם מזוודות מלאות במוצרים האלו…

מכל האופציות ברשת, האופציה הכי משתלמת היא באמזון, שם ניתן למצוא את המוצר במחיר יחסית דומה (כ-8 דולר ליחידה). מה שאומר שגם אם מוסיפים את עלות המשלוח מגיעים להרבה פחות מאותם 80 שקלים בהן המוצר נמכר באתרים הישראלים.

3 Comments on “מי ידע: קרם גוף ויקטוריה סיקרט הוא ממש, ממש טוב”

  1. הי
    אני מאד נהנית לקרוא את ההמלצות שלך / שלכן ואת הפירוט על המוצרים. הייתי רוצה לדעת מי אתן מעבר לשם של הבלוג . מה ההכשרה שלכן ומאיפה כל הידע? תודה

    1. היי חני,
      תודה רבה, אני שמחה מאד לשמוע שאת נהנית מהתכנים ❤️
      את מוזמנת לקרוא על הסיפור שלנו בעמוד ה-“אודות”. כמו שכתבנו שם, אנחנו קבוצה של חברות, חלקנו אכן עובדות בתחום וחלקנו פשוט חובבות נלהבות. הרבה מהפוסטים פה נכתבים בשיתוף פעולה בינינו ולכן הם הסיכום של החוכמה הקולקטיבית של כולנו, ולדעתי זו אחת הסיבות שאנחנו מצליחות לתת נקודת מבט מגוונת.

  2. האמת שעכשיו כמעט בכל האתרים זה עולה 59 עם מבצע אם קונים עם קופונים בסכום של 200 פלוס אז ההנחה שיורדת מגיעה למחיר של חול לקרם אחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *