אורבן דיקיי נייקד דבש – Urban Decay Naked Honey

אורבן דיקיי

אין הרבה דברים שאנשים יעמדו בתור כל הלילה עבורם, או ירוצו להזמין מראש בלי לדעת פרטים. בשנות התהילה שלהם, זה היה ככה עם האייפון, ספרי הארי פוטר, ופלטת Naked של אורבן דיקיי. הרבה זמן לא ראיתי מוצר שיוצר כזו כת מאחוריו. ואם את משתמשת באיפור והיית חשופה לעולם החיצוני בשנים האחרונות, אין סיכוי שאת שומעת עליה בפעם הראשונה. ולכן לא ארחיב בפרטים.

כמו שאת כנראה כבר יודעת, אורבן דיקיי יצרו סדרה של שלוש פלטות צלליות המכילות גוונים טבעיים – נייקד. מאז הסדרה התרחבה עם הרפתקאות צד כמו Naked Smoky ו-Naked Heat ועוד כמה, חלקן טובות כמו הסדרה המקורית, וחלקן פחות.

מבין שלושת הפלטות המקוריות (הנקראות פשוט Naked 1-3), זו דווקא Naked2 שנחשבת להכי מוצלחת, ומוכיחה שלא תמיד סרט ההמשך גרוע מהמקור (“בדרך לחתונה עוצרים בווגאס”, מישהו?). האמת היא שבמשך הרבה זמן בכלל לא חשבתי לנסות אותה – בכל זאת הגוון שלה הוא ורוד-זהב, גוונים שאני פחות אוהבת – אבל לאחר שזכתה שלוש שנים ברציפות בתואר “בחירת הקוראים” של מגזין Allure, הייתי חייבת לנסות. ולדווח לכם, כמובן.

אורבן דיקיי נייקד מס' 2
Urban Decay Naked 2 – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

הקלאסית: Urban Decay Naked 2

אז באתי בראש פתוח. באופן אישי ידעתי שברירת המחדל שלי תהיה ללכת לכיוון גווני השמפניה והשוקולד, שמאד דומים לאיפור השגרתי שלי. אבל לאט לאט גיליתי שהאפשרויות הן באמת בלתי מוגבלות. הפלטה מכילה 12 גוונים, רובם בגוונים אפרפרים. מעבר לשילוב הגוונים המאוד שימושי ומוצלח בעיניי, הצלליות עצמן נהדרות. הפיגמנטים מרגישים רכים מאד למגע, העמידות שלהן מצויינת וצריך להשתמש במעט חומר כדי לקבל תוצאות חזקות ומרשימות. שלוש מהצלליות הן במרקם מט והשאר מבריקות, וכשמורחים אותן על העפעף התחושה נעימה מאד.

לדעתי, מי שאוהבת להתאפר בגוונים הטבעיים מאד תתחבר אליה ואל שילובי הצבעים שאפשר לעשות איתה. אין יותר נוח מ-12 גוונים מוצלחים המרוכזים בפלטה אחת, כך היא מספיקה על מנת לייצר לוק חדש ושונה בכל יום. את יכולה להשתמש בצלליות של Naked 2 בכיף במהלך היום, אבל לדעתי הגוונים ממש מתעוררים (תרתי משמע) בלילה ומאפשרים יצירת מראה זהוב ורך. בנוסף, מכיוון שהפיגמנטים עשירים להפליא וניתנים לבנייה, הם גם מושלמים למראה דרמטי ו-Smokey Eyes.

סווטשים נייקד 2
סווטשים 

המותג כידוע לא נמכר בארץ. ניתן להשיג ב-Strawberrynet | ב-Look Fantastic | ב-Amazon

הסנסציה הבאה? אורבן דיקיי דבש – Naked Honey

באוגוסט האחרון, אורבן דיקיי הודיעה שהיא מפסיקה לייצר את פלטת Naked 1, והעולם היה כמרקחה. מעבר לעובדה שמדובר על פלטה אייקונית, שיצרה טרנד שלם שסחף אחריו את כל השוק, להפסיק לייצר מוצר שנמכר ביותר מ-30 מיליון יחידות וביותר ממיליארד דולר מאז יצירתו זה וואחד מהלך אמיץ.

התיאוריה שלי – הם לא היו עושים את זה אם לא היה להם מוצר פצצה ביד. המייסדת של אורבן דיקיי, וונדה זומניר, סיפרה על ההחלטה: “אני אתגעגע אליה לנצח, אבל אנחנו מתכננים להפוך את האבל למשהו אפילו יותר גדול. אורבן דיקיי תמשיך לשגשג בדרכה ומורשתה של Naked – חכו ותראו”.

מאז, כבר הייתה לנו את פלטת Naked Cherry, שבהתאם לשמה הכילה 12 צלליות בגווני ורוד-אדום, אבל אין ספק שהדובדבן שבקצפת עוד לפנינו (:)). אורבן דיקיי נייקד דבש הולכת להציד שילוב של גוונים זהובים וחומים שכנראה יהיו הדבר הכי קרוב לגוונים של Naked 1 הי”ד.

אורבן דיקיי דבש
Urban Decay Naked Honey

לפי הפרסומים, מדובר על 12 גוונים חדשים עם שילוב של שימר, מאט ונצנצים בפורמולה החמאתית והקלה לערבוב שהמותג ידוע בה. לדברי המותג, מדובר על “לוק רטרו זוהר בזהב”.

ההשקה בעולם מתוכננת ל-13 בספטמבר (ממש השבוע!), והשמועות מדברות על רשימת המתנה מפחידה. אני כמובן הולכת לעשות כל מה שביכולתי הדלה כדי להשיג אותה כמה שיותר מהר, אבל אם למישהי פה יוצא – בבקשה דווחי לנו…

אורבן דיקיי דבש
אורבן דיקיי דבש – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

עריכה – פלטת Naked Honey כבר פה

והיא זמינה להזמנה לישראל באתרים הבאים: Look Fantastic | Cult Beauty

One Comment on “אורבן דיקיי נייקד דבש – Urban Decay Naked Honey”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *