5 מוצרים של אנסטסיה בוורלי הילס שאת חייבת להכיר

אנסטסיה בוורלי הילס

מלכת הגבות. זה השם שהרשת נתנה לאנסטסיה בוורלי הילס (Anastasia Beverly Hills), אחד המותגים המרגשים שטרם עשו עליה. המותג קרוי על שם אנסטסיה סוארה, מהגרת רומניה שפתחה סלון לעיצוב גבות בבוורלי הילס ב-1997, ויצרה את קו המוצרים הראשון שלה בשנת 2000. מאז, מוצרי עיצוב הגבות של המותג נהפכו לקלאסיקה עקב האיכות הגבוהה שלהם ביחס למחיר הנגיש. שיטת “יחס הזהב” שאנסטסיה פיתחה עוזרת למצוא איזון, סימטריה ויופי על ידי עיצוב גבות בצורה פרסונלית בהתאם למבנה עצמות הפנים המיוחד של כל אחת.

מאז, קו המוצרים של המותג צמח לכמעט 500 מוצרים שונים אשר נמכרים בכ-30 מדינות, ולצערי הרב ישראל היא לא אחת מהן. כמו בהרבה מקרים אחרים, זה משאיר אותנו עם הזמנות האונליין, אותן אפשר לעשות בכמה מקומות עיקריים:

  • באתר הרשמי של אנסטסיה – שימו לב שמשלוח יעלה כ-15-20 דולר.
  • באתר של Sephora – בעיקרון האתר לא עושה משלוחים לישראל, אבל במידה ויש לכם כתובת למשלוח בארה”ב או קנדה זו אופציה לא רעה.
  • באתר CultBeauty – האתר מציע משלוח חינם לישראל בקניה של מעל 50 פאונד, כך שזו הבחירה הכי משתלמת (לדעתי), ולכן את כל הלינקים בהמשך הפוסט אתן אליו. אבל כמובן שבמידה ואת מעוניינת, את מוזמנת לחפש את המוצרים בכל אפיק אחר.

אז נכון שהמותג התחיל סביב עיצוב הגבות, אבל מאז כאמור התפתח למגוון רחב של מוצרי איפור איכותיים ובהם צלליות, היילייטרים וגלוסים. כדי לעשות לך קצת סדר בבלאגן, אתן פה את חמשת ההמלצות שלי למוצרי אנסטסיה בוורלי הילס שאני הכי אוהבת.

יאללה, קחי אוויר.

אנסטסיה בוורלי הילס

Modern Renaissance Eyeshadow Palette

אנחנו מתחילות עם המלכה הבלתי מעורערת, אהובת הקהל, הפלטה ששברה את האינטרנט – מודרן רנסנס. פלטת הצלליות הזו על גווניה החמים היא החלום של כל אוהבת איפור. הצלליות מלאות עם פיגמנטים חזקים, סופר קלות לערבוב ובחירת הגוונים בפלטה על גבול המושלמת: מאד ורסטילית מצד אחד, ומנגד, אין בה גוון אחד שהוא “בלתי שמיש”. הצבעים בולטים מאד והטקסטורה מאד עמידה.

במידה ואת מעדיפה צבעים יותר לכיוון הפסטל הייתי ממליצה על פלטת Norvina, שקרויה על שם הבת של אנסטסיה, שבמקרה משמשת כמנכ”לית המותג. אגב, את יכולה לנחש שאם קראו לפלטה הזו על שם המנכ”לית של החברה, הוא כנראה מוצר ממש טוב, אבל אם הייתי צריכה לבחור אחת עדיין הייתי הולכת על “מודרן רנסנס” פשוט כי הגוונים שלה הרבה יותר פרקטיים.

אנסטסיה בוורלי הילס מודרן רנסנס
אנסטסיה בוורלי הילס מודרן רנסנס

DipBrow Pomade

Dipbrow Pomade הוא פתרון קל לשימוש ליצירת גבות מושלמות לאורך זמן. הפורמולה הקרמית הזו עמידה נגד מים, לא נמרחת ואידאלית ליצירת גבות מוגדרות במראה טבעי – גם אם את הולכת להזיע ביום חם או להיכנס למים. הג’ל-מוס הזה נמרח בצורה ממש חלקה (למתקדמות – מומלץ עם אחת המברשות הזוויתיות של אנסטסיה) ונצמד לכל שערה, כך שהתוצאה הסופית היא זוג גבות מרשימות, שיישארו כאלו עד שאת תחליטי.

DipBrow Pomade – סרטון שווה אלף מילים

אגב, למי שמחפשת עמידות, ממליצה לבדוק את קעקוע לגבות של מייבלין שמחזיק עד שלושה ימים, אותו סקרנו פה לא מזמן.

ABH Lip Gloss

עם גוון בוהק, ברק גבוה וגימור בולט (ועם זאת לא דביק) – הגלוס של אנסטסיה בוורלי הילס מציע את כל מה שאני מחפשת בליפ-גלוס. הוא מגיע עם אפליקטור דק עם ספוג בסופו שמאפשר למרוח את המוצר בדיוק ובחדות. הפורמולה לא נסדקת על השפתיים, מפזרת ניחוח וניל מאד נעים ומועשרת בשמנים מזינים אשר שומרים על השפתיים סופר רכות. הדבר הקשה? לבחור רק אחד מתוך 24 הגוונים.

ליפ גלוס אנסטסיה בוורלי הילס

Dip Brow Gel

אם את כמוני, ומוצר קטן ואפקטיבי באריזה נוצצת עושה לך את זה – את חייבת לנסות את ג’ל הגבות הזהוב והמהמם הזה שהוא אחד הפופולריים של אנסטסיה בוורלי הילס. עם פיגמנט חזק ועמידות סופר גבוהה – הוא מאד דומה ל-Pomade שהזכרתי בסעיף קודם – רק במרקם ג’ל. עם 11 גוונים שונים, אין סיכוי שלא תמצאי את הגוון הטבעי שלך, שיחזיק עד 12 שעות.

דיפ בראו ג'ל
Dip Brow Gel

Sugar Glow Kit

היילייטרים הם עוד אחת מהמומחיות של אנסטסיה בוורלי הילס, וההיילייטר הכי פופולרי שלה הוא קיט ה-Sugar Glow, שלדעתי ורסטילי מאד ומכיל 4 גוונים קטיפתיים שונים – Marshmallow, Gumdrop, Butterscotch, Starburst – שלדעתי מאד מתאימים לגוון עור כהה ישראלי. הפורמולה המטאלית רכה כמו חמאה, ואפשר להשתמש בה לבד או כחלק ממספר שכבות.

קיט Sugar Glow
קיט Sugar Glow

אנסטסיה בוורלי הילס – מה עוד?

כאמור למותג יש עוד המון המון מוצרים. לא יצא לי (וכנראה גם לא ייצא) להתנסות בכולם, אז אם יש לך פייבוריט שאת יכולה להמליץ עליך, אשמח לשמוע בתגובות.

ולפני סיום, חייבת לשתף את הסרטון הזה בו אנסטסיה בכבודה ובעצמה מראה לנו את חדר האמבטיה שלה – אילו מוצרים יש לה שם? ספוילר – לא כולם של אנסטסיה בוורלי הילס.

וזהו לבנתיים. ביי יפות שלי 3>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *