בושם אליאן (Alien) של טיירי מוגלר – יסמין על חלל

בושם אליאן פרסומת

למי שלא מכירה, טיירי מוגלר הוא מעצב אופנה צרפתי / גאון / משוגע. כבר בתחילת דרכו בשנות ה-80 וה-90 הוא זכה לתואר הילד הרע של עולם האופנה. החיבה שלו לעור וגזרות מורכבות, הנותנות לנשים שלובשות את בגדיו מראה כוחני וסקסי, עזרו לו לבסס את מעמדו כמעצב מוביל לקולקציות שלו להפוך להצלחה ענקית. בשיא הקריירה שלו החליט מוגלר להשיק את ליין הבישום שלו עם אותו וייב נוצץ ומוגזם. ואחד הבשמים הראשונים (והמוצלחים) היה בושם אליאן.

בושם אליאן מהדהד כהזמנה לצאת למסע: מסתורי, שובה לב ומיטיב… אליאן חושף את האור שבתוכך. ניחוח קורן, מלא חיים ועוטף בעוצמה, הוא מקרין אנרגיה חיובית. אליאן מוביל אותנו לעבר האינסוף ומעניק לנו שחר חדש, בהיר מתמיד.

“אור ואינסוף”, טיירי מוגלר
טיירי מוגלר
טיירי מוגלר מחפש חייזרים

הניחוח

יש תקופות בהן אני אוהבת את הבשמים שלי חזקים ודומיננטיים, ובושם אליאן הוא הראשון שממלא את ההגדרה הזו: הוא חזק, גאה ומהמם. אליאן נפתח עם תו עליון של יסמין הודי בעל ניחוח כל כך חזק, שהאגדה גורסת שניתן להריח אותו עד החלל. הפרח הטרופי הזה מייצר שילוב בלתי אפשרי בין עדינות לחוזקה, והוא מייצר מתיקות מעודנת שעליה הבושם הזה עומד.

אחרי כמה דקות, היסמין עושה סוף סוף טובה ומפנה את המקום לתו הבסיס – קשמיר – ניחוח מאסק מלאכותי המוסיף לבושם אליאן נגיעות רכות עציות שתומכות ומאזנות את היסמין הדומיננטי.

ולבסוף, כשהוא מתנדף, נגלות לנו נגיעות הוניל המתוק והיבש אשר מצטרף לבסיס היסמיני והעצי שתמיד נמצא ברקע. יחד, הם מתחברים ליצירת הילה מפוארת, אור ניחוח זוהר העוטף את המשתמשת.

בושם אליאן טיירי מוגלר
בושם אליאן טיירי מוגלר

אגב, במידה ואהבת את תו היסמין החזק והנגיעות העציות ממליצה לך לנסות גם את בושם פרדיסו מבית רוברטו קוואלי.

הבקבוק

כשהוא נראה כמו אבן יקרה שחולצה ממעמקי אסטרואיד שנחת על כדור הארץ, הבקבוק תואם במיוחד לבושם הדרמטי שבתוכו. טפרים זהובים מקיפים וכביכול מחזיקים את האבן הצבעונית, וחתכים חדים גורמים לאור להשתקף בה בגווני סגול עמוק.

החריטה על הבקבוק כביכול מאייתת את שם הבושם, “אליאן”, בשפה החייזרית שאינה ניתנת לביטוי.

בושם אליאן טיירי מוגלר
הבקבוק

בושם אליאן – איפה וכמה

בושם אליאן מגיע בגרסאות של או דה פרפיום בגדלים -15 מ”ל, 30 מ”ל, 60 מ”ל ו -90 מ”ל למילוי חוזר. ניתן להשיג גם תרסיס ללא מילוי חוזר של 30 מ”ל, או דה טואלט, ומהדורות מוגבלות שונות. בנוסף, בסדרת מוצרי Alien גם ג’ל רחצה, קרם גוף, שעוות זהב מבושמת וג’ל מבושם.

בישראל הבושם נמכר בסופר-פארם ובדיוטי פרי כמובן. המחירים משתנים בהתאם לגודל.

בהזמנה ברשת אפשר למצוא במחיר זול יותר, בהתאם למבצעים. וכמו שאת יודעת, באונליין יש הרבה. ולכן ממליצה לבדוק את המחיר פה:

בדקי מחיר באמזון

במידה ואמצא אתר נוסף שמוכר את הבושם ומאפשר משלוח לישראל, אעדכן. במידה ואת מוצאת, עשי מצווה ותני קישור בתגובות.

ולא אסיים בלי 20 שניות של הפרסומת החמודה של הבושם:

וזהו להיום. במידה ואהבת אשמח אם תשתפי את הפוסט ו/או תגיבי. אהבה זה חינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *