מסכת השפתיים של טאצ’ה סוף סוף זמינה – Tatcha Lip Mask

מסכה של Tatcha

מכירה את הקטע הזה שאת נפרדת ממישהו (מבחירה או לא), אבל אז במקום לשכוח מקיומו ולהתקדם עם החיים שלך, ההפך קורה, ואת לא מפסיקה לראות אותו בכל מקום? בפיד של האינסטוש או הפייס, בחדר כושר, בטינדר ואיפה לא, כאילו דווקא בגלל שאת לא יכולה לקבל אותו , היקום שולח לך מסר ודוחף לך אותו בפנים. אז אותו דבר קרה לי עם מסכת השפתיים של טאצ’ה (Tatcha).

המסכה הזו, של המותג היפני המבוקש, היא גרסת הסקין קר של אותה אצבע בעין קוסמית. לרגע אחד היא פה, זמינה למכירה, ולרגע לא. אני מקבלת התרעה במייל שהיא חזרה, אבל עד הרגע בו לחצתי על הלינק כבר נגמר המלאי. והייתה אפילו פעם שהיא הפכה ל-Sold Out אחרי פאקינג שלוש-עשרה דקות.

אז למקרה שעוד לא שמעת על הקיסו (Kissu), או בכללי על המותג Tatcha – יש סיבה שאנשים שמים לעצמם תזכורות בלוח השנה כדי להצליח להזמין אותה. מדובר על מסכת שפתיים המבוססת על תרכובת סקוואלן אשר מלאה בלחות ותמצית גרעיני אפרסק המלאה בנוגדי חמצון. המסכה מגיעה במרקם ג’ל רך שהופכת את המריחה על השפתיים לתענוג גדול (המותג ממליץ להשאיר את החומר על השפתיים במהלך הלילה), והיא מהווה פתרון מושלם לבעיות יובש בשפתיים. המלצה שלי, הכניסי אותה לשגרת טיפוח העור החורפית שלך.

מסכת שפתיים Tatcha
המסכה

מאז ההשקה הראשונה של המוצר בספטמבר 2018, המסכה צצה כמה פעמים בערכות מתנה או באתר המותג, אבל בכל פעם המלאי נגמר ממש ממש מהר. ולכן אני מנצלת את ההדמנות כדי לעדכן – המסכה חזרה!

החל מיום חמישי, 25 בדצמבר, ניתן לקנות את המסכה באתר Tatcha.com. המותג דיווח כי מעל 4,000 איש כבר נרשמו לרשימת ההמתנה. עדכון (אפריל 2020): לא שולחים יותר לישראל, אבל למזלנו, אמזון כן!

מסכת Kissu

על המותג – Tatcha

המותג טאצ’ה (Tatcha) הוא אחת המותגים הלוהטים בזמן האחרון, ונראה שאי אפשר להתחמק מלשמוע עליו. הוא שייך לשתי קטגוריות מאד טרנדיות כרגע: האחת היא J- Beauty, מותגי טיפוח מיפן שממשיכים את המשיכה למזרח שהחלה עם הטייגר באלם וטרנד היופי הקוריאני, והשניה היא Clean Beauty, כלומר טיפוח שנעשה ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא כימיקלים או מזיקים, ועם תקשור מאד ברור של העניין – עד כדי פרסום Purity Promise: הצהרת טוהר שהמותג עומד מאחוריה.

המותג הוקם על ידי ויקטוריה צ’אי, שאחרי שנים של עבודה בחברות גדולות בתחום השתוקקה לפשטות ולאותנטיות בחייה. היא סבלה מדלקת עור חריפה ולכן פיתחה מודעות גדולה לחשיבות המרכיבים שבאים במגע עם העור. בזמן טיול שעשתה בקיוטו היא נחשפה לעולם של יופי טהור, אומנות ומורשת ולמדה סודות יופי יפניים קלאסיים שהועברו על ידי דורות שנקטו גישה שונה לטיפוח העור – שפחות זה יותר.

הפילוסופיה הזו לטיפול בעור, יחד עם מרכיבים מסורתיים עתיקים, מהווים את הבסיס למותג. כיום, טאצ’ה עובד עם מדענים ביפן ובארה”ב על מנת להתאים את העקרונות העתיקים לעולם החדש, וכל מוצר של Tatcha מבוסס על שילוש של מזונות-על מהתזונה היפנית, והבסיס לטקסי היופי המקוריים של הגיישות – תה ירוק, אורז ואצות. כל מרכיב נבחר בקפידה ומתומצת על מנת להיות עדין, בטוח ובעל יעילות מירבית.

Tatcha
לחצי לכניסה לאתר

למזלנו המותג עושה משלוחים לכל העולם, כולל לישראל! לרוע מזלנו, המשלוח הוא לא בחינם.

מצד שני, עם כל הזמנה מקבלים לפחות שלוש דוגמיות, וזו אחלה דרך להכיר את המוצרים של המותג. בנוסף, הרשמה לאתר תקנה לך עוד 10% הנחה.

המוצרים אינם זולים, אבל מהניסיון שלי הם סופר שווים את המחיר, לראייה ההתנפלות ההמונית שהייתה על המסכה הזו. כמו שחברה שלי אמרה לי כשהמליצה על המותג הזה: “תזמיני מהם פעם אחת, ותנסי את המוצר והדוגמיות – לא צריך יותר”. ואני חייבת להסכים, אני מכורהההה. דומו אריגטו ביצ’ז.

(עדכון אפריל 2020: האתר כבר לא עושה משלוחים לישראל, מצד שני, אמזון כן, והמחירים זהים. הלינק עכשיו מפנה לעמוד המותג באמזון)

טאצ'ה
המייסדת של המותג, ויקטוריה צ’אי, מתחברת לשורשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *