מרקס אנד ספנסר בישראל! (בערך)

מרקס אנד ספנסר

כבוד ישראלי! מי צריך מדליות באולימפיאדה או העפלה למונדיאל, בדברים החשובים באמת אנחנו עושים כבוד. ואחרי שהוכחנו את עצמנו כלקוחות משובחים עם אסוס, עוד רשת בריטית הגיעה למסקנה שמגיע לנו יחס מיוחד. מרקס אנד ספנסר הקימה אתר שמותאם לקהל הישראלי, עם אלפי מוצרים שווים ומשלוח אקספרס חינם בקנייה מעל 250 שקלים.

לכן, החלטתי לתת פה סקירה קצרה של הדברים הבאמת שווים שאפשר למצוא באתר.

מרקס אנד ספנסר
לחצו כדי להיכנס לאתר

מי אתם מרקס אנד ספנסר?

מרקס אנד ספנסר היא רשת חנויות בריטית המוכרת בגדים ומזון איכותי. לרשת 703 חנויות באנגליה ועוד 361 חנויות מפוזרות ב-40 מדינות ברחבי העולם. במחלקת הבגדים, החברה מציעה פריטי בייסיק באיכות מעולה לצד פריטים יותר מהודרים כמו שמלות, מכנסיים, טרנינגים, מעילים, ז’קטים ועוד.

לדאבוני כרגע מחלקת הביוטי נעדרת לחלוטין מהאתר הישראלי, אבל מחלקת הלבשה התחתונה נמצאת גם נמצאת. תוכלי למצוא שם חזיות בסייל במחירים מצחיקים כמו 65 שקלים וחזיות במחיר מלא במחירים של 90-160 שקלים – מציאה של ממש ביחס למחירי החזיות בארץ, זאת בנוסף לחזיות מותג הבית של הרשת שנראות מעולות במיוחד.

הלבשה תחתונה במארקס אנד ספנסר

עוד שתי מחלקות חזקות של מרקס אנד ספנסר שעושות משלוחים לישראל הן מחלקת ההנעלה – שמציעה מגוון רחב מנעליים נוחות ועד טרנדים חדשים, ומחלקת הילדים – כך שאם את אמא צעירה לזאטוט או שנים, פני כמה שעות מהלו”ז שלך והיכנסי לשטוף את העיניים.

איך מזמינים לישראל

אם תיכנסו לאתר של רשת בתי הכלבו הבריטית, ע”י לחיצה על הדגל בפינה הימנית העליונה של האתר תוכלו לעבור לגרסה הישראלית של האתר, שם כבר יופיעו אך ורק המחלקות שאת מוצריהן הרשת שולחת לארץ, וכל המחירים – בשקלים. או יותר פשוט – היכנסו דרך הקישור הישיר.

לקוחות אשר מזמינים מישראל יכולים להינות מכמה הטבות שלא קימות לכל המדינות: משלוח אקספרס תוך שלושה ימים בלבד או משלוח רגיל בחינם בקנייה מעל 250 שקלים (דרך דואר ישראל).

יחד עם זאת, כדאי לזכור ש-250 שקלים הם כ-65 דולר, ועל כל הזמנה של מעל 75 דולר תיאלצו לשלם את המע”מ בגובה 17%. מה שאומר שעל מנת להתחמק מתשלום המע”מ תיאלצו לבנות את ההזמנה שלכן בקפידה ולשים לב לא לעבור את הסכום.

היכנסי לאתר מרקס אנד ספנסר ישראל

מה דעתכן בנות, האם אלו חדשות טובות עבורנו? יש המלצות על מציאות במרקס אנד ספנסר?

אשמח לשמוע בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *