על ספריי לייבוש לק

ספריי לייבוש לק

היום אני רוצה לדבר על עוד אחד מהמוצרים האלו שאפשר לעבור מולם מיליון פעמים בלי להניד עפעף, אבל מספיקה פעם אחת בה משתמשים בהן בטעות כדי לשאול “איפה הייתם כל החיים שלי?”. והיום – ספריי לייבוש לק. רק אחרי פעם אחת שחברה נתנה לי להתנסות הבנתי עד כמה הוא היה חסר לי בחיים.

כדי להבין איך המוצר הזה עובד, חשוב קודם כל להבין:

למה ללק לוקח כל כך הרבה זמן להתייבש?

לק מתייבש על ידי אידוי כאשר הממס שנמצא בתוך התמיסה ושומר על הלק נוזלי מתאדה לאט לאט לאוויר ובכך גורם ללק, שנשאר על הציפורן, להתקשות. הבעיה היא שהתהליך הזה לוקח לא מעט זמן – למעשה, לק אינו מתייבש לחלוטין ב-24 השעות הראשונות אחרי ששמנו אותו, פרק זמן שאפילו יכול להתארך בגלל גורמים נוספים כמו טמפרטורה ולחות.

באופן אישי, אני תמיד אעדיף לעשות מניקור ג’ל מאשר לשים את הלק בעצמי בבית, אבל לפעמים יש תקופות שהמצב מחייב – ובתור חסרת הסבלנות שאני, חיפשתי פתרונות על מנת להאיץ את התהליך.

איך ספריי לייבוש לק עובד?

ספריי לייבוש לק משתמש בשיטה אחת עיקריו על מנת לזרז את קצב התייבשות הלק: רוב המוצרים מכילים ממיסים לייבוש מהיר שמתחברים עם הלק הרטוב וכשהם מתאדים במהירות הם לוקחים איתם את ממיסי הלק, ובכך מייבשים את הלק.

ישנה אופציה נוספת – בעצם ה-“טופ קואט” המפורסמים – שמכילים שמנים או סיליקון שלא בהכרח מייבשים את הלק אך מייצרים מעין מחסום חלק על גבי הציפורן. לאלה יש את הבונוס הנוסף של שמירה על לחות הציפורניים לאחר השפעות הייבוש של מסיר לק.

איך משתמשים בספריי לייבוש לק?

לאחר מריחת הלק, מתיזים על הציפורניים במרחק מספר ס”מ את התרסיס, וזהו – זמן הייבוש מתקצר ביותר מחצי. מה שנחמד במיוחד הוא העובדה שניתן להשתמש במוצר גם בין שכבות הלק (בשונה ממוצרים מייבשי לק אחרים).

ספריי לייבוש לק מומלץ – DeMert enamel Dryer

בתור התחלה, ניסיתי את הספריי של Life שנמכר בסופר-פארם, ואני חייבת לציין – הוא לא רע.

מצד שני, על הספריי הזה של DeMert יש בערך זיליארד ביקורות ממליצות ברחבי האינטרנט, כך שהייתי חייבת לנסות גם אותו, וללא ספק מבחינים בהבדל – גם בקצב הייבוש של הלק וגם מבחינת ההרגשה של הציפורן בטווח הטיפה יותר ארוך. מבחינת מחיר הם די דומים במחיר למ”ל, אז אין ממש שאלה.

שני היתרונות העיקריים של ספריי לייבוש לק הם הגברת קצת האידוי של הלק והוספת שמנים מיוחדים להגנה על הציפורניים – ולספריי הייבוש של DeMert יש את שניהם. הספריי של DeMert מכיל אלכוהול, בוטאן ופרופן אשר מתלכדים עם הלק הרטוב ומוציאים ממנו את הממסים, מה שעוזר ללק להתאדות במהירות רבה יותר. אין מה לפחד מהמרכיבים האלו, הם קיימים ברוב המוצרים בשוק והם בטוחים לגמרי (אבל במידה ובא לך קצת טבעיות, היכנסי ללמוד על לק מחומרים טבעיים).

בנוסף לייבוש מהיר יותר, המוצר הזה מכיל שמן מינק, די-פנתול וסיליקון אשר מייצרים שכבת הגנה על הציפורן ששומרת עליה מפני פגיעה חיצונית, וגורמים לכך שהלק לא יימרח גם במידה ונגעת במשהו בטעות. המרכיבים האלו עוזרים לשמור על הלחות של הציפורן והעור הסובב אותה, ובכך משפרים את בריאותה.

ספריי לייבוש לק
הספריי. לחצי לכניסה לעמוד המוצר

לינק הקניה הוא לאמזון, וזאת ההזדמנות להזכיר את המדריך השלם שלנו לקניות באמזון – כל מה שצריך לדעת כדי למצוא את המחיר הכי טוב, לממש קופונים ולהשיג משלוח חינם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *