עשי זאת בעצמך: מסיכת אבוקדו לפנים

מסיכת אבוקדו

כאשר חושבים על מסיכת פנים טבעית, זה די ברור שאבוקדו חייב להיות אחד מהמרכיבים שלה. כל מומחה תזונה או יופי שיצא לי לשאול במהלך השנים על מרכיבים טבעיים לשיפור מצב העור זרק באופן כמעט אינסטנקטיבי את המילה “אבוקדו”. הפרי הנפלא הזה מכיל מינרלים חיוניים כמו סידן, ברזל, נחושת, אשלגן, מגנזיום וויטמינים אחרים המספקים מגוון נרחב של יתרונות. על ידי שימוש בחומרים מזינים אלו, מסיכת אבוקדו לפנים תאפשר לנו:

  • טיפול בעור רגיש, יבש או נוטה לאקנה.
  • שיפור גמישות העור.
  • האטת תהליכי הזדקנות העור.

בשנים האחרונות מותגים רבים הבינו גם הם את היתרונות הללו ויצרו לא מעט גרסאות שונות של מסיכת אבוקדו ומוצרים דומים (ועוד קצת על זה, בהמשך הפוסט). מנגד, במקרה של מסיכת אבוקדו, הפרי כל כך אפקטיבי שאפילו מסיכה ביתית יכולה לעשות את העבודה. אז הנה כמה מתכונים פשוטים:

משמש
משמש

אבוקדו ומשמש

המתכון: ערבבי אבוקדו עם משמש ופזרי על הפנים תוך הימנעות מאזור העיניים.

היתרונות: החומצות הטבעיות עוזרות להסרת תאי עור מתים בעוד ויטמין A ו- C שבמשמש מהדק את העור. ויטמין E וריכוז גבוה של נוגדי חמצון הנמצאים באבוקדו מסייעים לאיזון ושיפור גוון העור.

המתכון הפשוט הזה הפך ללהיט בזמן האחרון לאחר שויקטוריה בקהאם המליצה עליו וטענה שהוא סופר אפקטיבי. היא המליצה להשאיר אותו על הפנים למשך לילה שלם, אך מומחים טוענים שמספיקות 30 דקות על מנת שהחומרים הפעילים בפירות יעשו את שלהם.

אבוקדו, בננה וביצה
אבוקדו ובננה

מסיכת אבוקדו, בננה וביצה

המתכון: בחרי את האבוקדו הכי רך שיש וערבבי יחד עם בננה וחלמון ביצה. יש לערבב את התערובת עד ליצירת משחה עקבית.

היתרונות: המסכה הזו מושלמת לאנשים הסובלים מעור שמנוני. מריחה של המסיכה הזו על הפנים למשך 10 עד 15 דקות עוזרת להפחית את תכולת השמן הטבעי בעור ומסייעת במניעת אקנה ופגמים.

אבוקדו ודבש
אבוקדו ודבש

מסיכת אבוקדו ודבש

המתכון: הוציאי את הגלעין והסירי את הקליפה של האבודקו, וערבבי היטב עם כף דבש עד לייצור משחה במקרם אחיד.

היתרונות: גם אבוקדו וגם דבש יכולים לשמש כקרם לחות לעור טבעי. השארתם על עור הפנים למשך 15 דקות תעזור להסרת פגמים בעור ותעניק לעור זוהר.

ועכשיו – אם לא בא לך להסתבך עם מתכונים ביתיים ואת מעדיפה מוצר מוגמר שמכיל את היתרונות הטבעיים של האבוקדו בשילוב נוחות וגימור יוקרתי של מותג בינלאומי, ההמלצה שלי מגיעה.

מסיכת אבוקדו
המסיכה – לחצי על התמונה כדי להיכנס לעמוד המוצר

מסיכת אבוקדו של Glow Recipe

Glow Recipe הוא אחד מאותם מותגי הטיפוח הקוריאנים שצוברים הכרה ותפוצה בעולם. המאפיינים העיקריים של המותג הן אריזות פסטליות יפות ומוצרים המכילים מרכיבים מן הטבע, בעיקר פירות למיניהם.

ואם נתרכז במסכה הזו, המרכיב העיקרי שלה הוא האבוקדו, כמובן, ואם הגעת עד לפה את כבר מכירה את היתרונות הבריאותיים והקוסמטיים שלו. מעבר לכך, המוצר מתואר כ-“קרמי ועם זאת נושם”, והוא מוגדר על ידי היצרן כ-“תיקון מהיר לעור יבש ומשעמם”. המסכה הזו מפוצצת באבוקדו כאמור, ולכן מכילה חומצות שומן יחד עם ויטמינים A (שממנו נגזר הרטינול), E (שמזין להפליא) ו- D (שמוסיף יתרונות אנטי אייג’ינג). לכל נוגדי החמצון הללו יש יכולות ריפוי לעור והם עוזרים בהגנה מפני רדיקלים חופשיים.

מסיכת אבוקדו של Glow Recipe
המסיכה – לחצי על התמונה כדי להיכנס לעמוד המוצר

אחרי האבוקדו הטבעי, רשימת המרכיבים מכילה תמצית פירות ושמן אבוקדו טהור, מה שמסמן לנו שמסיכת האבוקדו הזו אינה גימיק – באמת מקבלים בה ריכוז גבוה של הפרי ויתרונותיו. מרכיבים נוספים במוצר הם דבש מנוקה, המגן מפני גורמי לחץ וסביבה, ו-PHA (חומצה פולי הידרוקסית) המסירה בעדינות תאי עור מתים.

הפורמולה עצמה היא קרם מקסים, קליל אך מזין. אני משתמשת בכמות ממש קטנה של חומר בכל לילה (וזה נהדר כי המוצר מחזיק לזמן ארוך). התוצאה – העור שלי רך יותר, חלק יותר, בריא יותר ומוזן יותר לאחר השימוש. העור שלי הוא די רגיל, ולא שמנוני או יבש במיוחד, אך המוצר אינו חונק או חוסם את הנקבוביות שלי ולא משאיר שמנוניות עודפת על העור לאחר השימוש. בקיצור – ממש אהבתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *