איך שמים קרם עיניים בצורה הנכונה? מדריך קצר

איך שמים קרם עיניים

העור סביב העיניים שלנו הוא דק ורגיש יותר מהעור בשאר הפנים, כך שברוב המקרים הוא הראשון שיראה את סימני ההזדקנות. זה לא רק מדגיש את הצורך בשימוש בקרם עיניים מוצלח, אלא גם את החשיבות של הקדשת תשומת לב לצורה בה משתמשים בו. וזו בדיוק המטרה של הפוסט הזה, לעזור לך להבין איך שמים קרם עיניים בצורה הנכונה, ואיזה מרכיבים את צריכה לחפש באחד.

נתחיל.

מרכיבים מומלצים בקרם עיניים

העור סביב העיניים דק יותר בכ-40% אחוז מהעור בשאר הפנים, ומאבד לחות כ-50% מהר יותר – מה שהוך אותו לאיזור היבש ביותר בפנים שלנו. שתי העובדות האלו מחזקות את המסקנה הפשוטה – שימוש בקרם עיניים הוא הכרחי!

קרם עיניים יכול לעזור להפחית נפיחות, להבהיר עיגולים כהים מתחת לעיניים ולגרום לפנים שלך להיראות צעירים ורעננים יותר. חלק מהקרמים מנסים לענות באפקטיביות מקסימלית על אחת מהבעיות הללו, ואחרים מנסים להיות פתרון קסם לכולן. להלן מספר מרכיבים שכדאי לחפש כשמחפשים קרם עיניים:

  • נוגדי חמצון – כמו ויטמין C או ניאצינאמיד, מגנים על איזור העיניים מפני נזקי שמש, זיהום חיצוני וחוסר שינה.
  • רטינואידים – עוזרים להגביר את קצב התחדשות התאים.
  • פפטידים – עוזרים להגדיל את ייצור האלסטין והקולגן בעור.
  • קפאין –עוזר להרחבת כלי הדם ובכך משפר את זרימת הדם ומפחית נפיחות.
  • חומצה היאלורונית וחמאת שיאה – עוזרים להוסיף לחות ולאטום אותה בתוך העור, ולמניעת קמטים דקים.

איך שמים קרם עיניים

ככה מורחים קרם עיניים בשלושה שלבים קלים:

שלב 1: שימי כמות בגודל אפונה על האצבע

הפורמולה של של קרם העיניים הממוצע היא מאד מרוכזת, כך שכמות בגודל גרגר אפונה היא כל מה שאת צריכה לשתי העיניים. עבור אותו אזור עדין, השתמשי באצבע המורה שלך מכיוון שבאופן טבעי יש לה את המגע הקל והעדין ביותר. את לא רוצה להפעיל יותר מדי לחץ על העור.

איך שמים קרם עיניים

שלב 2: צרי נקודות קטנות מהפינה הפנימית שמתחת לעין על עצם הגבה

כדי למרוח את קרם העיניים, התחילי בפינה הפנימית שמתחת לעין שלך, וצרי נקודות קטנות בחצי מעגל עד לעצם הגבה. הקישי עם האצבע בעדינות על האיזור בזמן המריחה כדי לעורר את זרימת הדם בו עד לספיגת המוצר. הקפידי לא למשוך או למתוח את העור בזמן שאת עושה את זה.

חשוב שתשימי לב לא להתקרב יותר מדי לעין שלך על מנת למנוע גירוי. כמו כן, אלא אם כן תווית המוצר מגדירה מפורשות שזה אפשרי, הימנעי ממריחה על העפעפיים או בסמוך להם.

איך שמים קרם עיניים

שלב 3: המתיני לפני שמורחים קונסילר

לאחר מריחת קרם העיניים, המתיני כ-90 שניות לפחות לפני שאת מורחת קונסילר או מוצר טיפוח אחר על מנת לתת לו מספיק זמן להיספג במלואו. קרם עיניים הוא המוצר הראשון שכדאי לך למרוח לאחר ניקיון הפנים, כדי שלא יווצר מצב בו בטעות “תסחבי” שאריות של קרם פנים לאיזור סביב העיניים.

איך שמים קרם עיניים

עדיין לא ברור? הנה סרטון הדגמה קצר:

ועכשיו שאת יודעת איך שמים קרם עיניים, הגיע הזמן לבחור אחד שמתאים לך, לא?

מוזמנת לפוסט הענק שכתבנו עם כל הקרמים הכי שווים שיש בשוק, כולל הסבר מה מתאים למי –

11 בחירות של קרם עיניים מומלץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *