איפור עיניים מטורף: “אופוריה” היא האובססיה החדשה שלי

איפור עיניים אופוריה

בחודשים האחרונים הפכה “אופוריה” של HBO לאחת הסדרות המדוברות על המסך, ובתור מכורת נטפליקס אנד צ’יל ידועה הייתי חייבת לבדוק על מה כל הרעש. אז נתחיל מזה: סדרה טובה היא לא. העלילה יחסית דלה, הכתיבה עצלה והיא מלאה בגימיקים וקלישאות שכבר ראינו בהרבה סדרות אחרות. הרבה פעמים הסדרה בחרה להיות קליפ במקום לספר סיפור. אבל אם כבר קליפ אז שיהיה מרשים, וכולם יכולים להסכים ש”אופוריה” נראית פשוט וואו. צילומים מרהיבים, עריכה קצבית וארט מהמם שככל הנראה יהפוך את השנה הזו לשנת הפריצה של איפור עיניים מטורף. 

הסדרה היא רימייק אמריקאי לסדרה הישראלית באותו השם, שחייבת להודות שלא ראיתי. היא מספרת על חייה של רו בנט (זנדאיה המוכשרת בטירוף, שלאחרונה הפכה לפנים של בושם לנקום אידול), נערה נרקומנית שהשתחררה לאחרונה ממוסד גמילה. חייה משתנים ללא הכר כשהיא פוגשת את ג’ולס ווהן (האנטר שאפר, הלא פחות מהממת), נערה טרנסג’נדרית שעברה לעיר אחרי גירושי הוריה ומחפשת מקום להשתייך אליו. עד כאן כאמור די חלבי, לא משהו שלא ראינו. אבל מספיק לראות את הטריילר כדי להבין שמבחינה ויזואלית אנחנו הולכים לקראת משהו מרתק.

איפור עיניים צבעוני כמו יצירת אומנות

לא סתם הכותרת היא כזו. המאפרת הראשית של הסדרה, דוניאלה דייבי, בכלל למדה אומנות לפני שנכנסה לתחום האיפור. בריאיון למגזין קוסמופוליטן היא הסבירה לגבי ההשראה שלה לאיפור בסדרה, שלטענתה הגיעה אחרי שיטוט של עשרות שעות באינסטגרם על מנת להבין את דור ה-Z:

האנשים הצעירים האלו מותחים את הגבולות ולא חיים לפי הסטריאוטיפים של חברת המיינסטרים. זה לא רק צבעוניות ויופי. אני רואה את זה בתור סיפור רגשי שהם מביעים לעצמם על הפנים באמצעות איפור. זו שפה חדשה, סטייל חדש לגמרי.

כמה דוגמאות לאיפור מהפנט מתוך האינסטגרם שלה בהמשך.

איפור העיניים של ג’ולס הוא ערבוב מושלם

כל בגד מלווה באיפור חדש

הריסים והגבות של מדי משובצים באבני חן וזה מטורף

הצבעוניות פה מטורפת

ואלו רק כמה דוגמאות מהאינסטגרם, אבל אם תעשו חיפוש גוגל קצר תוכלו למצוא אינסוף דוגמאות לאיפור עיניים מהמם מהסדרה. כמו שדוניאלה כתבה באחד התיאורים, בכל לבוש שונה יש לבנות בסדרה איפור חדש, מה שאומר שבפרק של 50 דקות אפשר לראות לפעמים יותר מ-20 צורות איפור שונות.

אז מה היה לנו פה, ואיך גם את יכולה

שני מוטיבים עיקריים שהיפנטו אותי לאיפור עיניים בסדרה הזו הן הצבעוניות המדהימה הכוללת שילובים אינסופיים של צבעים, צורות ונצנצים, והשילוב של אבני החן המודבקות. לבנות ארסנל כל כך רחב של צלליות בצבעים שונים יכולה להיות משימה די יקרה, במיוחד במחירים של המותגים בארץ, ולכן זו הזדמנות להציג את אחד המותגים החביבים עלי, BH Cosmetics.

BH Cosmetics – צלליות מפלצתיות

BH Cosmetics הוא מותג איפור אמריקאי שמוגדר כ-“High Quality Affordable Brand”, שזה אומר בתרגום לאמריקאית מחירים ממש שווים. את המותג גיליתי לראשונה בסרטוני יוטיוב אמריקאים בהם כיכבו פלטות הצלליות העצומות של המותג. האיכות שלהן לא רעה בכלל, וגם המחיר ממש אחלה – בתמונה שמתי דוגמה (נכונה לרגע כתיבת הפוסט) מהאתר, של ה-Best Sellers:

פלטת צלליות BH Cosmetics

מעבר לצלליות יש להם באתר גם מוצרים נוספים (מברשות, שפתונים ועוד) באיכות לא רעה. נכון, לא מדובר פה על לנקום או איב סן לורן, אבל זה בדיוק הקטע – הכמות, המגוון והיכולת להתאים את הצללית לבגד ומצב הרוח ולשחק כמה שיותר עם כל הגוונים שקיימים.

בנוסף ,כיאה למותג אמריקאי, האתר מציע המון מבצעים. בזמן כתיבת שורות אלו למשל, ניתן למצוא באתר עד 75% הנחה לכבוד ה-Labor Day, שזה חג שהאמריקאים המציאו לעצמם כדי לעשות על האש ולקנות מלא שטויות.

אבני חן

הדבר השני שמגניב ב-“אופוריה” זה השימוש שלהן באבני חן. במקרה הזה לא הצלחתי למצוא איזה מותג שמוביל בשוק, וגם דוניאלה בעצמה כתבה על אחת התמונות שהיא פשוט קנתה את האבנים מאמזון. שמתי פה לינק לאלו שהיא המליצה עליהם, אבל ברגע שמחפשים באמזון באמת שיש אינסוף אפשרויות, ורובן די זהות מבחינת האיכות והמחיר.

אבני חן
האבנים מעל העיניים, למות

וזהו להפעם!

ממש ממליצה לראות את הסדרה, עדיף ב-HD. וכרגיל, אשמח לקבל שיתופים, תגובות והמלצות 🙂

4 Comments on “איפור עיניים מטורף: “אופוריה” היא האובססיה החדשה שלי”

  1. כל אחת והסגנון שלה.. אני פחות מתחברת לאבני חן על הריסים😏
    אני לא מוצאת.. אולי תוכלי לפרסם איפה אפשר לקנות ריסים מלאכותיים איכותיים?
    תודה רבה רבה אני מחכה כל יום לפוסט חדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *