אילו מוצרי טיפוח את חייבת לקחת לטיול בטבע? המומחים ממליצים

מוצרי טיפוח לטבע

אז את מתכננת לצאת ליום טיול בטבע? מעבר לבקבוק מים וחטיפים, חשוב מאד שלא תזניחי את שגרת הטיפוח שלך. אל תדאגי, אני לא טוענת שאת צריכה לצאת לטיול עם מייק אפ, מסקרה, איילינר ושפתון – למרות שלכי תדעי, חיק הטבע יכול להיות אחלה מקום לפגוש את החתן שלך – אבל כן חשוב שלא תשכחי כמה מוצרי טיפוח הכרחיים. בכל זאת, עזיבה של אווירת הפלורוסנט והמסכים לטובת קצת אוויר צח ושמש עלולה לזעזע את המערכת. בדיוק לצורך זה הזמנתי את צוות אתר שביליסט וקהילת שביל ישראל ושאר מסלולים קצרים בארץ לתת לנו את ההמלצה שלהם על מוצרי טיפוח חשובים לפני – ובזמן – טיול בשטח. ומכאן הבמה שלהן:

הכי חשוב – קרם הגנה

זה לא משנה אם אנחנו בקיץ או בחורף, או אם הטיול בהרי הצפון או מדבריות הדרום – הדבר הראשון שחייב להיות ברשימה שלך הוא קרם הגנה. אין טעם להיכנס לחשיבות של המוצר הזה ולסכנות הנלוות לחשיפה לא מבוקרת לשמש, כולנו שמענו כבר – מה שחשוב זה שהמוצר ייספג מהר, יבוא בבקבוק Travel Size (בכל זאת, סוחבים אותו איתנו כל הטיול) ושיהיה אפקטיבי, עם SPF גבוה.

ההמלצה שלנו הוא על מוצר שלא נמכר בארץ, אבל מאז שפגשנו אותו במהלך טרק במזרח אנחנו מזמינות אותו קבוע מהאינטרנט בגלל שהוא כל כך אידיאלי לטיולים – Coola Sport SPF 30 Sunscreen Spray. הבקבוק קטן, הוא יוצא בצורת ספריי שקוף, מרענן ובריח הדרים, בעל עוצמת הגנה SPF 30 ועמיד עד ל-40 דקות במים.

לא להזניח את השפתיים – Lip Balm

אותה הערה מהסעיף הקודם. השמש והיובש לא רק שלא עושים טוב לעור, ההשפעה שלהם על השפתיים עשויה להיות אפילו יותר הרסנית. לכן, בכל קניה של קרם ההגנה מאמזון אני זורקת פנימה את שפתון הלחות של Supergoop!

השפתון בטעם מנטה עדינה הזה מכיל חמאת שיאה ונותן הגנה של SPF 30, מזין את השפתיים בלחות תוך כדי שמגן עליהם מנזקי השמש.

מוצרי טיפוח לטיול
ככה אני נראית כשאני מטיילת

לחתכים ועקיצות – משחת פפאיה

המשחה הזו היא פשוט מצילת חיים בעת טיול ארוך, והיא מספיקה על מנת לכסות תשעים אחוזים מצרכי עזרה ראשונה בטיול. חתכים, שריטות, עקיצות ופריחה – המשחה הזו עוזרת בכולם, מרגיעה את העור ונותנת אפקט הקלה מיידי באמצעות המרכיבים הטבעיים שבה, בדגש על פרי הפפאיה.

מדובר על מותג אוסטרלי שקיים כבר מעל למאה שנה. ובינינו, אם מישהו יודע להתמודד עם איתני הטבע אלו האוסטרלים, לא? מאות דירוגי חמישה כוכבים שהמוצר הזה קיבל באמזון מוכיחים שכנראה זה נכון.

הערת העורכת: למי שרוצה מותג יותר יוקרתי ומוכר, ממליצה לבדוק את קרם הפלא 8 השעות של אליזבת ארדן שנותן פתרון דומה.

מגבונים

טוב אין צורך להרחיב, מגבונים הם הכרחיים, בעיקר לניקוי הפנים, אבל כמובן שיש להם אינסוף שימושים במהלך יום בטבע. אין פה באמת חשיבות למותג או הסוג, הרוב די דומים, אבל מה שחשוב לנו זה שהמגבונים יהיו קלים לנשיאה, ירגישו טוב על העור ויהיו אפקטיביים בניקוי.

לכן, ההמלצה שלנו היא על המגבונים 3 ב-1 של Honest Company (למי שלא מכירה – החברה של ג’סיקה אלבה שעשתה מהפכה בתחום המוצרים המתכלים, סביבתיים ובמחיר הוגן). המגבונים מועשרים בתמציות צמחים ושמן זית שעוזרים לניקוי הפנים ועל הדרך מוסיפים מינרלים ולחות שהעור שלך צריך. בנוסף, הם סופר רכים ומתאימים למי שסובלת מעור או עיניים רגישות.

הערכת העורכת: אני אישית נורא אוהבת את המגבונים של Innisfree עליהם כתבתי כשהמלצתי על מוצרי טיפוח לטיסה.

לסיכום

תודה לצוות של שביליסט על ההמלצות. במידה ואת חושבת לטייל בשביל ישראל או אחד ממסלולי הטיול בארץ, ממליצה לבדוק בהזמנות את האתר שלהם, הוא באמת מכיל את כל המידע שצריך בשביל לתכן את הטיול כמו שצריך. יש לך המלצות נוספות? נשמח לשמוע בתגובות. וזכרי, Sharing is Caring.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *