ישרוטל ים המלח – לא רק לועדי עובדים

ישרוטל ים המלח

היי חברות. בואו נדבר רגע על נופש בים המלח. לא, לא אכלתי עוגיית מזל מקולקלת והתעוררתי בגיל שישים. כבר תקופה ארוכה שאני טוענת כי ים המלח הוא ה-“פנינה הנסתרת” של תיירות הפנים בישראל – עד כמה שאפשר לקרוא ככה לאחד מפלאי תבל. את הטיעון שלי אפשר לסכם בצורה הפשוטה של תמורה למחיר. נכון, יש מקומות יותר מתויירים, כמו אילת, ירושלים או תל אביב – אבל המחיר של חדר הוא יקר בהתאם, במיוחד בתקופת הקיץ. מנגד, ים המלח מציע לנו מלונות 5 כוכבים, ים שהוא באמת פלא (ועל כך בהמשך), ומלון חמישה כוכבים כמו ישרוטל ים המלח במחיר לכל כיס.

אז למה ים המלח?

בתור אחת שכותבת ומשקיעה לא מעט כסף עבור מוצרים לעור רגיש, אין ספק שסוף שבוע בים המלח הוא ההשקעה הרבה יותר אפקטיבית עבור העור שלך, וזה מוכח מדעית. המים של ים המלח עשירים ב-26 מינרלים חיוניים, אשר כמעט מחצית מהם לא ניתן למצוא בשום מקור מים אחר בארץ ובעולם. יש בהם ריכוז גבוה של מינרלים כמו מגנזיום, אשלגן, סידן וברום אשר תרומתם לגוף ניכרת, וניתן למצוא בהם ריכוז גבוה של מלחים אשר ידועים ביכולות הריפוי שלהם. בנוסף, הבוץ של ים המלח בעל יתרונות רבים – הוא מסייע להמרצת מחזור הדם, מגדיל את אספקת החמצן לעור, משיל תאי עור מתים, מסיר רעלים ובעיקר תורם להתחדשות העור ולמראה רענן וצעיר. צריך לזכור שאנחנו מדברות על המקום הנמוך בעולם, מה שמאפשר ריכוז גבוה של חמצן נקי באוויר, יחד עם ריכוזים גבוהים של ברומייד ומגנזיום, הטובים במיוחד לאנשים אשר סובלים ממחלות ריאה ועור. וכשיש לנו את כל הטוב הזה במרחק נסיעה מהבית, במחיר לא בשמיים, ובאיכות של 5 כוכבים – וואלה דווקא דיל לא רע.

הבוץ ממש טוב לעור הפנים. בתמונה: אחת שלא הבינה

מלון ישרוטל ים המלח

אז סיכמנו שים המלח שווה את הנסיעה. יופי, עכשיו לבחירת המלון. אין ספק שאחד המלונות היוקרתיים ביותר בים המלח הוא המלון שבכותרת. המלון הבכיר בדרגתו של רשת ישרוטל בים המלח ממוקם במרחק קטן מהחוף, ומשקיף אליו דרך מרפסות החדרים וחלונות גדולים באזורים הציבוריים. מגוון סוגי חדרים מתאימים לכל הרכב חופשה, מחדר זוגי נעים ואינטימי ועד סוויטות למשפחה. אורחי המלון יכולים ליהנות מטרקלין מפואר המציע שתיה קרה וחמה ומזנונים מתחלפים לאורך כל היום. לרשות כל האורחים עומדים ספא ובו שתי בריכות מי ים המלח, בריכות גופרית, סאונה, סולריום וטיפולים ייחודיים בבוץ מים המלח, מזנון בריכה, מועדון ילדודס ועוד. מסעדת המלון פתוחה לארוחות בוקר וערב שבהן כל אחד יכול למצוא משהו לטעמו, לצד מסעדת ‘ראנץ’ האוס’ המציעה לחובבי הבשר תפריט עשיר, מבשר משובח המגיע ישירות מנברסקה.

ישרוטל ים המלח בריכה
בריכת המלון
ישרוטל ים המלח חוף
נוף לים המלח

ישרוטל ים המלח במחירי מבצע

נתחיל מזה שכמו שציינתי בתחילת הפוסט, מלונות בים המלח מהווים הזדמנות גדולה למחירי מציאה – רוב הזמן התפוסה אינה מלאה, ישנם מבצעים שונים, הנחות וקופונים. היו עם היד על הדופק, חפשו מציאות באתרי הקופונים השונים, ואל תשכחו לבדוק ישירות באתר ישרוטל – מרבית המבצעים וההנחות עולים ישירות שם. כמו כן, אחזק את ההמלצה השנייה: ישרוטל מציעה הנחה נוספת של 5% למזמינים ישירות באתר, ולכן אם אפשרי, הזמינו ישירות דרך אתר המלון. בנוסף, הם אינם דורשים תשלום מראש אלא רק בעת הצ’ק אאוט!

ישרוטל ים המלח בריכה
הטרקלין

One Comment on “ישרוטל ים המלח – לא רק לועדי עובדים”

  1. באפריל הייתי בים המלח ליומיים השתלמות מטעם העבודה, באמת מקום עם אווירה קסומה, ותהיתי למה המיתוג של המקום כל כך גרוע.. נכון שמאד משעמם וחוץ מהמלון והים אין הרבה מה לעשות, אבל למי שמחפש קצת שקט זה באמת אחלה אופציה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *