מלון בראשית במצפה רמון שווה את הנסיעה (ואיך משיגים מחיר סביר)

גילוי נאות – הפעם האחרונה בה הייתי במצפה רמון הייתה בצבא. ולא מבחירה. ולכן שסגרנו סוף שבוע במלון בראשית במצפה רמון, הדבר הראשון שחשבתי עליו הוא איך לעזאזל אני יוצאת מהעבודה בזמן, מנצחת את הפקקים ומגיעה לשם בלי רצון להרוג מישהו. למזלי, הגעתי למקום הכי מרגיע בעולם.

נתחיל מהעובדות הברורות – בראשית מוגדר כ”מלון נופש מדברי יוקרתי”. זה אומר שמספר הילדים בו מצומצם, דבר אשר מיידית מצמצם את רמות הרעש וההמולה. החדרים יחסית מבודדים (שטח המלון כ-50 דונם), עד כדי כך שאתה אשכרה צריך להזמין קרונית גולף על מנת להתנייד מהחדש שלך לאיזורים האחרים של המלון (אל תדאגו חברים, זה חינם, ומהיר). הבניין כולו מעוצב באבן ובעץ כדי שיתמזג עם הטבע שסביבו, וכל התשתיות של המלון נבנו מתחת לפני הקרקע, כך שבאמת מרגישים חלק מהטבע, ללא שום קו מתח גבוה, בלוני גז או כל דבר אחר בקו הנוף.

וכן, יש ספא ומסעדות ועוד כל מיני פינוקים למיניהם, אבל הדבר הכי מטורף במלון הזה זה הנוף. לא סתם המלון זכה בתואר “הבריכה היפה בעולם” על פי מגזין Travel Agent Central העולמי – הבריכות המשותפות באמת מהממות. החיצונית יושבת על קצה המצוק, ומשקיפה אל הנוף המרהיב של מצפה רמון. הבריכה הפנימית נבנתה כך שחלקה החיצוני גולש החוצה מהבניין. סביב כל הבריכות יש מיטות נוחות, ספות וכיסאות קש למנוחה, ולא כיסאות פלסטיק (כמו אלו שישראלים אוהבים לזרוק אחד על השני בזמן חופשות).

בריכת מלון בראשית
הבריכה. סיכוי נמוך שיזרקו עליכם את הכיסא

הספא במלון שייך לרשת יערות הכרמל, וכולל תשעה חדרי טיפולים, חדר מנוחה, סאונה, חמאם ועוד. תפריט הטיפולים בספא הוא סטנדרטי, וכולל עיסוי רקמות עמוק, עיסויים שוודי, ארומטי וטיפולי פנים קוסמטיים.

בראשית אינו דומה לשום מלון שיצא לי לראות בישראל. נכון שאת רוב המלונות בישראל ראיתי דרך כנסים של העבודה (נופש חברה כרמיאל 2012 כבוד!), אבל עדיין, חזרתי מוקסמת. השילוב של הנוף עוצר הנשימה, המרחק מההמולה של החיים, האווירה המנותקת, הבריכות והעיצוב – מייצר חוויה שמרגישה כמו בחו”ל.

בנוסף לכך, האזור מציע לא מעט פעילויות: תוכלו לנסוע בשבילי אופניים, לטייל בנחלים, לעשות מסעות ג’יפים או לבקר בחוות הבודדים שבאזור. אני העדפתי להתשכר בבריכה הפרטית של החדר, אבל כל אחד והעדפותיו.

מלון בראשית
גם בלילה זה מהמם

עכשיו הגענו לחלק המעניין. אני יודעת מה אתם אומרים לעצמכם. זה אחלה והכל, ונכון שאני נסיכה, אבל זה לא מתבטא בחשבון הבנק. מה לי ולמלון 5 כוכבים באמצע החיים, בטח עולה ארגזים. אז כן, בדרך כלל הייתי מסכימה אתכם. אבל… כל הבלוג הזה נבנה על מנת לאפשר לכולנו לחיות כמו מלוכה בתקציב סביר, וגם אתם יכולים, עם קצת סבלנות והקפדה על הטיפים הבאים.

דבר ראשון, תהיו גמישים. מחירי המלונות, בעיקר בארץ, משתנים באופן די דרמטי בהתאם לתפוסה. זאת אומרת שבמידה ואתם לא נעולים על התאריכים בהם כל מדינת ישראל מטיילת (חגים, יולי אוגוסט וכד’) – תוכלו לתפוס חדר בתקופה פחות עמוסה, בה בתי המלון מציעים המון הנחות ומבצעים. בנוסף, כדאי לחפש מדי פעם קופונים באחד מהאתרים הרלוונטיים. העדפה אישית שלי הוא גרופון.

הסוד השני נוגד את האינטואיציה הבסיסית – הזמינו ישירות דרך אתר המלון. נכון שההיגיון הראשוני שלנו כישראלים יהיה לחפש את המחיר הכי טוב ב-Trivago, Booking ודומיהם. זו טעות! הטקטיקה הזו הולכת לעבוד לכם אם אתם מחפשים מתוך מגוון שלם של מלונות באיזור מסוים, כך שבאמת יכולה להיות שונות בין ההצעות. במקרה שלנו, בו אנחנו מכוונים לאופציה אחת בלבד, אין טעם לתת לאתרי השוואת המחירים ליהנות מהעמלה. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתר המתווך), וכך גם ישרוטל, הקבוצה לה שייך מלון בראשית. לחצו על הקישור, הזמינו ישירות באתר וקבלו אוטומטית הנחה של 5%.

וזהו, עופו על עצמכם!

יש לכם רעיונות נוספים איך אפשר למצוא מחירים טובים, או המלצות נוספות? אשמח לשמוע בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *