נשף מסכות: על המסכות המינרליות החדשות של וישי

מסכות וישי

היי בנות, היום אני רוצה לדבר על שתי מסכות מעניינות שיצא לי לנסות של המותג “וישי” (Vichy). למי שלא מכירה את המותג, אז א’, ברכות, כנראה יש לך עור ממש מושלם, כי אין מישהי עם עור רגיש שלא מכירה את וישי, נו בחייאת… ו-ב’, בשביל זה אני פה 🙂

המותג VICHY נוסד ב- 1931 בעיר וישי, הממוקמת בלב צרפת ועשירה במעיינות טרמליים. מקור נביעתם של המים הטרמליים הוא בהרי הוולקנו בצרפת, כ-4,000 מטר מתחת לפני האדמה, והם עשירים במינרלים ייחודיים המסייעים בחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של העור מפני פגעים חיצוניים ועוזרים בשמירה על מראה עור בריא. המים הטרמליים של וישי הוכחו מדעית כתורמים להרגעת העור, הקלה על גירויים ועוד מלא דברים טובים ומהממים. דרמטולוג בשם ד”ר הלר ראה את המעיינות האלו, הבין שהוא זכה בלוטו, והתחיל לשלב את המים האלו במוצרים דרמו-קוסמטיים.

80 שנה קדימה, מותג VICHY די שולט בתחום הדרמו-קוסמטיקה בעולם, ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת איכות ואפקטיביות של מגוון מוצריו. תכשירי וישי מיוצרים תחת אבטחת איכות קפדנית, על פי תקני הייצור המחמירים ביותר, וגם בישראל הם עוברים באופן שוטף בדיקות התאמה לעור רגיש.

וישי נכנסו לעולם המסכות עם השקה של שתי מסכות מהממות, מסיכת חימר מטהרת ומסיכת פילינג לעור זוהר, שלמרות שטכנית נראה שהן מכוונות לנשים בעלות עור מאד ספציפי, לדעתי כל אחת יכולה ליהנות מהן.

נתחיל עם הפייבוריטית שלי, מסיכת הפילינג לעור זוהר עם גרגרי סלע וולקני ו-AHA, שמספקת פילינג מרשים לאור הרכיבים הכימיים החזקים שבה (לא הצלחתי למצוא את החומצה האלפא הידרוקסית – מכאן AHA  – הספציפית בה הם משתמשים, אבל אפשר להניח שהיא טובה לאור ההרגשה החזקה של המוצר על העור), בתוספת גרגירי הסלע הוולקני שמוסיפים רכות ורעננות לתהליך. מה שהכי אהבתי במסכה הזו זו העובדה שהיא מכילה מרכיבים נוספים כגון מינרלים ומים טרמליים שבסופו של דבר משאירים את העור עם הרגשה שהוא אשכרה עבר טיפול, ולא רק פילינג אגרסיבי כמו שאר המסכות שיצא לי להכיר (ויטמין C המסייע להארת גוון העור ומים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור). לפי ההמלצה, את המסכה יש למרוח על עור הפנים ולהמתין 5 דקות. לאחר מכן, לעסות בעדינות  בעזרת קצות האצבעות ולשטוף במים,  לשימוש 1-2 פעמים בשבוע, לפי הצורך. יש להימנע משימוש באזור העיניים.

המסכה השניה היא מסכת החימר המטהרת. בהמשך לטרנד של השנים האחרונות, זוהי מסכה על בסיס חימר לניקוי עמוק וחיטוי העור, משהו שהיא עושה בצורה אפקטיבית מאד בלי להשאיר את העור יבש. המסכה מסייעת בפתיחת נקבוביות חסומות ומסלקת שמנוניות עודפת והצטברות לכלוך. הפורמולה העשירה במינרלים מכילה חימר KAOLIN וחימר BENTONITE המסייעים במניעת הפרשות עודפות ובהסרת הצטברות הלכלוך, ובנוסף מכילה אלוורה ומים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור, כך שלאחר הטיפול העור מרגיש נקי, חלק ורך למגע – בדיוק התוצאה שאת רוצה ממסכה כזו. עוד לא יצא לי להשתמש לאורך זמן, אבל לפי ההצהרה של וישי, כבר תוך חודש הנקבוביות אמורות להיראות מכווצות יותר וגוון העור אחיד יותר. המסכה לא מתייבשת מהר, והייתי אומרת שהיא מתאימה למי שאוהבת מסיכות חימר אבל רוצה טיפול טיפה פחות אגרסיבי ממסכות החימר המסורתיות. לפי ההמלצה, יש למרוח שכבה דקה על עור הפנים ולהמתין 3-5 דקות עד ליבוש. לאחר מכן, לשטוף במים.

לסיכום, המסכות של וישי מיועדות לטיפול מהיר של בין 3 ל-5 דקות על העור, נבדקו דרמטולוגית על כל סוגי העור הרגישים – כך שאין בהן איזה מרכיב אגרסיבי, ומבצעות מאד טוב את המטרה שלשמה הן נוצרו. אין לי ספק שמדובר על אחת הבחירות הטובות מתוך המגוון שקיים היום בשוק, ואפילו הייתי שמחה לראות את המותג מתרחב לעוד סוגי מסיכות, או לפחות מביא לנו לארץ את כל המגוון שקיים בחו”ל (רמז רמז).

המסכות

אגב, את הצמד החמוד הזה הגרלנו לעוקבות שלנו! רוצה גם? הצטרפי לרשימת התפוצה שלנו:

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *