קרם יום לנקום רנרג’י – LANCOME RENERGIE

לנקום רנרג'י

היי בנות, היום אני רוצה לדבר על אחד המוצרים האהובים בישראל – קרם יום לנקום רנרג’י מולטי-ליפט (Lancome Renergie Multi-Lift Day Cream).

קצת על לנקום: לפני כמה שנים חברת המידע השיווקי סי.איי ערכה סקר בקרב מדגם מייצג של ישראליות בנות 22 ומעלה. 970 נשים ענו על השאלה: “אם היית רוצה לקנות מחר מוצר טיפוח, איזה מותג היית מעדיפה?”

המותג שהגיע למקום הראשון בקטגוריית הטיפוח הוא לנקום (Lancome) – ובצדק! ממליצה לקרוא עליו קצת יותר.

בכל מקרה, קצת על המוצר: LANCOME RENERGIE MULTI-LIFT DAY CREAM

הקרם. לחצי לכניסה לעמוד המוצר

מה הם אומרים:

לעור רך וזוהר יותר ללא צורך באיפור, השתמשי בקומפלקס מרכיבים טבעיים המעניקים לעור מבנה חזק ועמיד יותר. הטיפול המזין בטכנולוגיית Up-Cohesion החדשנית מעודד ומגביר ייצור קולגן בעומק העור, נספג במהירות ומשאיר את העור ללא הרגשה שומנית. מתאים לכל סוגי העור, יוצר דחיפה של רעננות והרגשה טובה ומשאיר את עורך חלק ובהיר יותר.

מה אני אומרת:

מכיוון שאני בגיל שכבר מרגישים את הצורך במוצרי אנטי אייג’ינג, מאד שמחתי לנסות את הקרם הזה שמבטיח לסייע למתיחה והגדרה מחדש של קווי המתאר, משאיר את העור מוצק ומהודק יותר ותוך כדי נותן את דחיפת הלחות שהעור זקוק לה. גילוי נאות – סוג העור שלי הוא בררן, והרבה פעמים הרגשתי שמוצרי אנטי אייג’ינג הם עשירים מדי בשבילי, כך שהעור “נסתם” ומרגיש שומני לאחר כמה פעמים של שימוש. למזלי, זה לא היה המקרה.

למרות שמדובר על מוצר אנטי אייג’ינג, שכידוע הם בד”כ עשירים וכבדים, המוצר הזה הרגיל לי ממש לא כבד, והוא באמת ישב על העור בצורה קלילה ומרעננת והשאיר אותו רך, חלק וממש לא שומני, כך שאפילו יכולתי להמשיך ולשים איפור כמעט מידית אחרי המריחה, ללא צורך לחכות. וזה היתרון הברור של הקרם הזה – הוא חי בשלום עם איפור, בצורה מושלמת אפילו, בניגוד להרבה קרמים אחרים שניסיתי שפשוט מונעים מהאיפור להישאר עמיד לאורך היום, או שגורמים לו להתקשות בזמן האפליקציה.

בנוסף, הקרם הוא מאד מאד מרוכז, כך ששמתי לב שמספיק לי להשתמש בנגיעה ממש קטנה ממנו כדי להרגיש את ההשפעה. מצד שני, יכול להיות שבתקופת החורף, כשהעור ירגיש יבש יותר, אצטרך להגדיל טיפה את הכמות, אבל בכל מקרה אם מסתכלים על גודל האריזה (50 מ”ל) – הוא אמור להספיק לך לתקופה יחסית ארוכה. אם כבר מדברים על האריזה, הקרם מגיע בצנצנת סגולה ומהממת שקרובה לשלמות. הדבר היחיד שהייתי מוסיפה הוא ספטולה, כדי שלא לזהם את הקרם בטעות עם דחיפת האצבעות אליו פעם אחר פעם, אבל גם זה פתיר (ספטולה שאני מאד אוהבת היא Every Drop Beauty Spatula, שאפשר להזמין בכ-6 דולר באמזון).

בנוסף לקרם ניחוח פרחים מדהים שנשאר על העור לזמן מה אחרי שמרחתי אותו, וקיבלתי לפחות מחמאה אחת על הריח (מחבר שלי, שלא בהכרח אובייקטיבי, אבל זה גם משהו).

אז איך לנקום רנרג’י מתפקד למול ה-Claim? דבר ראשון, ההמלצה היא להשתמש בו באופן רציף ארבעה שבועות כדי לראות תוצאות, ואני פחות משבועיים בתהליך. למרות זאת, אני כן יכולה להגיד בכנות שאני רואה שינויים קטנים: העור מרגיש הרבה פחות יבש, קצת יותר זורח ואני בהחלט מרגישה שהוא מוצק יותר וקווי הקמטוטים נראים קטנים יותר. אין ספק שנהניתי מהשימוש במוצר עד כה כך שאני די אופטימית לגבי ההמשך. נכון, מדובר על מוצר יוקרה שמחירו לא הכי זול, אבל העובדה שמדובר על חומר מאד איכותי, אריזה מהממת ויוקרתית וההרגשה המדהימה על העור הופכות אותו – בעיני – לשווה את המחיר.

איפה משיגים

עריכה: עקב שאלות שקיבלתי מוסיפה את החלק הזה.

בארץ אפשר למצוא את מוצרי לנקום ברשת אפריל ובסניפים הנבחרים של סופר-פארם.

באונליין בדרך כלל המחירים טובים יותר, המחיר הכי טוב שמצאתי הוא באתר סטרוברינט. במידה ומצאת במחיר טוב יותר, אשמח לשמוע בתגובות!

כניסה לעמוד המוצר באתר סטרוברינט

אהבת את המוצר הזה? בואי תכירי עוד צמד מוצרים מהמם של לנקום – מייק-אפ טיינט אידול וג’ל ניקוי משלים.

2 Comments on “קרם יום לנקום רנרג’י – LANCOME RENERGIE”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *