זוג מושלם: מייק-אפ לנקום טיינט אידול וג’ל ניקוי לנקום אבסולו

לנקום טיינט אידול וניקוי אבסולו

היום אני רוצה לדבר על צמד מוצרים של המותג האהוב עלי – לנקום (Lancome), ועל הדרך לאתגר קצת את החשיבה הקיימת לגבי שגרת האיפור שלך. מטרת העל של כל אישה המשתמשת באיפור הוא להקטין ולהסתיר את כל הפגעים בעור, ולהגיע לעור פנים חלק ואחיד ככל האפשר. על זה אין ויכוח. הבעיה היא שיצא לי להכיר המון נשים שמאמינות שהתוצאה הזו מתחילה עם מייק-אפ מושלם – לדוגמה טיינט אידול שעוד מעט ארחיב עליו – למרות שהאמת היא שזה מתחיל הרבה לפני – עם ניקוי פנים איכותי.

ולכן היום אני הולכת לדבר על שני המוצרים המדהימים האלו, שלפחות לפי התפיסה שלי, חייבים לבוא ביחד.

מייק-אפ לנקום טיינט אידול

מייק-אפ לנקום טיינט אידול (או בשמו המלא – Lancôme Teint Idole Ultra 24H Long Wear Foundation) הוא אחד המייקאפים העמידים הכי טובים בשוק. כשהוא מגיע ב-50 גוונים לכיסוי בינוני עד מלא, טיינט אידול אולטרה וור מעניק לך עור פנים מושלם, אחיד, עם מרקם רענן שמתמזג עם העור וגימור חלק. העור במראה מיטבי להדהים עם כיסוי מושלם ולא דורש כל תיקון במהלך היום. תודות לפורמולה החדשנית וחסרת השמן שלו, הוא מושלם לאלו הסובלות מעור שומני.

לנקום טיינט אידול
50 גוונים של שחרור

מבין הפטנטים שקיימים במייק-אפ הזה אפשר למצוא את הפולימר המיוחד “איטרנלסופט” אשר מעניק תחושת נוחות ועמידות לאורך זמן, פיגמנטים ייחודים השומרים על הצבע ללא שינוי למשך כל היום, ופרליטה וסיליקה – מרכיבים יעילים במיוחד בספיחת שומנים.

המייק אפ הזה הוא סופר עמיד – מה שאומר שהוא מחזיק עד 24 שעות בלי להימרח או שנהפך לגושי, וזה המון – התחרות העיקרית מולו בתחום הזה הוא המייק-אפ אסתי לאודר דאבל וור או מייקאפ פוראבר אולטרה HD – ואת מוזמנת להיכנס לפוסטים שכבר כתבתי עליהם.

מייק אפ טיינט אידול

את המייק-אפ ניתן למצוא ברשתות הפארם בארץ המחזיקות את לנקום: סופר-פארם, בי ורשת אפריל. מבחינת קנייה ברשת, הכי זול שמצאתי הוא ב-LookFantastic ב-148 ש”ח או ב-StrawberryNet ב-170 (עם הנחה גדולה על המוצר השני).

וזה מביא אותי למוצר השני, שהוא לא פחות חשוב:

ג’ל ניקוי לנקום אבסולו

הניקוי הזה הוא שילוב ייחודי בין ג’ל לשמן אשר ממיס איפור בקלות מדהימה, ולכן הוא השילוב האידיאלי עם עיפור עמיד כמו טיינט אידול. הוא מכיל תערובת שמנים עשירה אשר מצד אחד מרימה ומושכת את הלכלוך הרחק מהעור ומצד שני עוזרת בחשיפת עור רענן. ברגע שתשימי את הפורמולה על עור הפנים שלך את תראי מיידית איך היא מוחקת וממיסה גם את מוצרי האיפור העמידים ביותר, ומשאירה אחריה עור חלקלק, מלא בלחות ורך למגע.

ג'ל ניקוי לנקום

את המוצר הזה לא ראיתי עוד בארץ, ולכן עד שייעשו לו גיור כהלכה, הזמנה באונליין היא האופציה היחידה שלנו. כ-270 ש”ח ב-StrawberryNet.

לסיכום + בונוסים

דבר אחד בטוח: כשאת מטפלת בעור שלך בשני הקצוות של שגרת היופי שלך – גם בשלב טיפוח העור וגם בשלב האיפור – את באמת יכולה לראות הבדל אמיתי בגוון ומצב העור שלך לאורך זמן.

ואם בא לך להרחיב עוד קצת על דברים שנגעתי בהם בפוסט:

  • אם את רוצה איפור עמיד לזמן ארוך יותר, הגיע הזמן שתלמדי מה זה פריימר.
  • שמעת שהמייק-אפ הזה מגיע ב-50 גוונים וקיבלת סחרחורת? אין בעיה, היכנסי ללמוד איך יודעים מה גוון העור שלי.
  • הקישורים לעמודי המוצר ששמתי היו לסטרוברינט – היכנסי לקרוא עוד על האתר ואיך להשיג בו את המחירים הכי שווים.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח לקבל תגובות, שיתופים והמלצות שלכן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *