בושם מייקל קורס גלאם ג’סמין – Michael Kors Glam Jasmine

בושם מייקל קורס

היום אני אסקור את בושם מייקל קורס גלאם ג’סמין, ניחוח מוצלח מאד מבית מייקל קורס שחושף ומדגיש את הצד הפתייני והמפנק של בית הבישום הזה. מדובר על ניחוח מעורפל, מפתה ומאד נשי, שגורם לראשים להסתובב בחיפוש אחרי מקור הניחוח. הוא הושק ב-2013 ומאז הפך לאחד הבשמים האהובים והמוצלחים של בית מייקל קורס.

התו המרכזי של הניחוח הזה היא היסמין, בהמשך למסורת של מייקל קורס לבחור בניחוח הפרחוני האהוב, ואילו נגיעות מתוקות מעניקות קריצה לחלקים הצבעוניים והצעקניים של קולקציות האופנה שלו. נגיעות של הדרים מבצבצות ומשפרות את מצב הרוח, לפני שאנו צוללים לתוך ניחוח עמוק ויבש של אלגום (Sandalwood).

בושם מייקל קורס
הבקבוק

בושם מייקל קורס גלאם ג’סמין – פרטים טכניים

לדעתי בושם מייקל קורס הזה הוא אחלה ניחוח לשימוש יומיומי. הניחוח שלו פרחוני ומתוק אבל בדיוק במידה הנכונה, מה שאומר שהוא אידיאלי לימי עבודה ארוכים. מבחינת מרכיבים:

תווים עליונים -ברגמוט, דומדמניות שחורות, לימון.
תווים מרכזיים – יסמין, ורד, שושנת העמק.
תווי בסיס – ארז, ענבר, אלגום.

הבושם זמין כמובן בפרפומריות הישראליות, רשתות הפארם והדיוטי פרי. במידה ובא לך להזמין באינטרנט – משהו שאני ממליצה עליו – עדיף לעשות זאת מאתר ישראלי ולא מחו”ל כי לפעמים יש קושי לשלוח אירוסולים בדואר.

וכל עוד אנחנו בנושא הזה – במידה ואת אוהבת בשמים בניחוח יסמין, ממליצה לבדוק את בושם אליאן של טיירי מוגלר. מעדיפה משהו קצת יותר פירותי? בושם קלואה יכול להיות מעניין עבורך.

בושם מייקל קורס גלאם ג'סמין

מי אתה מייקל קורס?

אני לא חושבת שצריך להציג את מייקל קורס – בכל זאת מדובר באימפריית אופנה ובידור שקשה להתחמק מהשפעתה הגלובלית – אבל אם במקרה מצאת את עצמך כלואה במערה בעשור האחרון, להלן תקציר.

מייקל קורס הוא מעצב אופנה אמריקאי ממוצא יהודי. הוא עלה לתודעה הציבורית לראשונה כשמונה בשנת 1997 למעצב הראשי והראשון של בית האופנה סלין (Celine). קורס חולל מהפכה בבית האופנה על ידי כך שעיצב אקססוריז שונים בנוסף לפריטי אופנה רבים, ולבסוף עזב באוקטובר 2003 כדי להתמקד במותג העצמי שלו, אשר התרחב לקו בגדי גברים, נעליים ותיקים, תחת השם “MICHAEL”.

מאז, הוא התפוצץ.

כיום, יש לו יותר מ-770 חנויות ברחבי העולם. בנוסף לכך,הוא מחזיק קולקציית בגדי מסלול נוספת אשר נמכרת בחנויות יוקרה כגון סאקס השדרה החמישית, ניימן מרכוס, נורדסטרום, בלומינגדייל’ס וחנויות נבחרות. בין לקוחותיו נמנים מפורסמות רבות וביניהן אוליביה ווילד, דקוטה ג’ונסון, בלייק לייבלי, ג’ניפר לורנס, טיילור סוויפט, אנג’לינה ג’ולי, ג’ניפר לופז, מלאניה טראמפ, היידי קלום, ויולה דייוויס ומישל אובמה. קורס השתתף כשופט בתוכנית הריאלטי פרויקט מסלול לצדה של המנחה היידי קלום, ופרסומים שונים העריכו את הונו האישי בכמעל מיליארד דולר.

מייקל קורס
מייקל קורס

וזהו להיות. אשמח לשמוע מה דעתך בתגובות!

One Comment on “בושם מייקל קורס גלאם ג’סמין – Michael Kors Glam Jasmine”

  1. האמת שעוד לא יצא לי להזמין מוואלה שופס בושם, אבל זה אחלה פיתרון כי להזמין מחו”ל זה לא תמיד פשוט, הרבה פעמים האתר לא מוכן לשלוח או שזה נתקע איפושהו בדרך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *