דיוטי פרי טרמינל 1 – האם שווה להגיע מוקדם?

דיוטי פרי טרמינל 1

אני ממש אוהבת את הדיוטי פרי. ואם יצא לך לקרוא קצת פוסטים באתר הזה, את יכולה להבין למה – מדובר על מקום המשלב את כל הדברים שאני הכי אוהבת: קניות, קוסמטיקה וטיסות לחו”ל. אבל בזמן האחרון התעוררה לה בעיה. לאור עומס הטיסות, רשות שדות התעופה החלה להעביר יותר ויותר טיסות לואו קוסט לטרמינל 1. בתור עיתונאית חוקרת אמיצה שכמוני, הייתי חייבת לסגור לעצמי טיסה זריזה ליעד זול וללכת לדווח לכם מהשטח, האם דיוטי פרי טרמינל 1 הוא טופ או פלופ?

קצת רקע – טרמינל 1

הכל מתחיל עם הגידול ההולך וגובר במספר הנוסעים בנתב”ג. לפי הנתונים, קיימת עליה של כמעט 30% בשלוש השנים האחרונות במספר הנוסעים לחו”ל, גם בגלל ירידת המחירים ובעיקר בגלל שמבאס בארץ רצח. ולכן היה צורך בטרמינל נוסף, ובמקום לבנות לנו משהו חדש ומגניב, החליטו למחזר את טרמינל 1 הישן (גילוי נאות – אני כל כך זקנה שאני אשכרה זוכרת אותו).

אז מה יש בזה? דבר ראשון, הטרמינל עוצב מחדש ברוח שדרות בן גוריון בתל אביב. זה מה שהם אומרים, כן? בפועל, זה אומר שברחבי הטרמינל מוצבים שלטי רחובות ודמויות צבעוניות, כמו גם שדרת עציצים “המשלבת בין פנים לחוץ”. נגיד. מצד שני, לא ראיתי אפילו קורקינט חשמלי אחד, כך ששדרות בן גוריון זה בטוח לא.

מה אין בזה? פאקינג מקום לנשום! מבנה הטרמינל עצמו לא הורחב, כך שבימים עמוסים הוא הולך להיות ממש ממש צפוף. אל תתכנני לשבת עם הלפטופ ולעשות את עצמך חשובה, יש מצב שלא יהיה לך מקום לשבת.

טרמינל 1 נתב"ג
השגרה המרכזית של הטרמינל

דיוטי פרי טרמינל 1

בקומה השניה של המבנה נפתח דיוטי פרי טרמינל 1 המחודש. במקום יש חנויות די דומות לאלו שבטרמינל 3: דיוטי פרי של ג’יימס ריצ’רדסון, חנויות חשמל של אלמ, בית קפה ארומה, בורגראנץ’, חנות ספרים ומתנות של סטימצקי וחנות הלבשה תחתונה של ג’ק קובה. החידוש היחיד למול הטרמינל הקיים היא החנות החדשה של רשת FOOTLOCKER – זו החנות היחידה שלהם בנמל התעופה בן גוריון, אז במידה ואת צריכה נעלי ריצה, זהו יום המזל שלך.

מבחינת מותגים ששווה לקנות בדיוטי פרי – בראש ובראשונה, בישום. גם כי החסכון במע”מ הוא משמעותי בטווח המחירים הזה, וגם כי בניגוד לקוסמטיקה או טיפוח, בשמים לא הכי קל להזמין מאתרים בחו”ל, מכיוון שיש מגבלות משלוח על אירוסולים.

החנות עצמה יותר קטנה מזו שבטרמינל 3, אבל עם אותו מבחר (עד כמה שראיתי). מה שאומר שאסור לך לפספס את הסיבוב ההכרחי בחלק של מותגי היוקרה – לנקום, קליניק, אסתי לאודר, קרסטס, ושאר החברים.

דיוטי פרי טרמינל 1
דיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון בטרמינל 1

לסיכום

בסופו של דבר, סטנדרטי. כמו ציון 56 באוניברסיטה, מרגיש לי שהם עשו פה את המינימום ההכרחי כדי לעבור את המבחן: ארומה, סטימצקי, ג’יימס ריצ’רדסון קטן – כל הדברים הרגילים. זה נורא מזכיר לי את הסקירה שלי על מלון בראשית: גם שם באתי עם ציפיות נמוכות לגבי נופש במצפה רמון, אבל בסוף היה ממש מגניב. אז פה זה דומה, הנמיכי את הציפיות שלך, ויהיה לא נורא.

One Comment on “דיוטי פרי טרמינל 1 – האם שווה להגיע מוקדם?”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *