אסתי לאודר דאבל וור – Estée Lauder Double Wear

אסתי לאודר דאבל וור

המייק אפ הנוזלי מבית אסתי לאודר דאבל וור (Double Wear) זכה כבר למעמד של מוצר על, וזה מרגיש לי שאי אפשר לעבור יום בלי לשמוע חברה שעפה עליו ועל כמה שהוא מדהים, או לקרוא ביקורת מטורפת עליו (4.4 מתוך 5 כוכבים באמזון).

העניין הוא שבאופן טבעי ההייפ מחזיק לתקופה ולאט לאט נעלם. מתי שזה לא קורה, וההייפ ממשיך וממשיך, אני יודעת שמדובר על מוצר באמת איכותי. זה קרה עם פלטת הצלליות אורבן דיקיי נייקד, או טוש אקלה שממש היה תגלית מדהימה עבורי. וזה קורה גם במקרה של דאבל וור.

ובצדק. כבר כמה חודשים שאני משתמשת במוצר, ולדעתי כל המחמאות מוצדקות.

מייק אפ אסתי לאודר דאבל וור – Estée Lauder Double Wear

אסתי לאודר דאבל וור
אסתי לאודר דאבל וור

לפני שבכלל אכנס לתיאור של איך המייק אפ הזה מתאים לכל סוגי העור, מבחינתי מדובר על מוצר מצוין כבר ממעבר על “רשימת המכולת” של התכונות שלו: הוא נטול שומן, נטול בישום, נבדק דרמטולוגית, אינו משנה גוון, נמרח או עובר לבגדים והכי חשוב – תופים – מגיע ב-56 גוונים שונים!

רק לשם השוואה, מייק אפ אולטרה HD של מייקאפ פוראבר קיים ב-40 גוונים שונים, וגם זה המון. אפילו אני, שבדרך כלל יודעת מה גוון העור שלי בכל סוג של מייק-אפ, מצאתי את עצמי מתלבטת למול הניואנסים הרבים שהם מציעים. אני באמת מרגישה שהם כיסו את כל האפשרויות האפשרויות במקרה הזה, וכל אחת יכולה למצוא מענה לגוון המדויק שלה.

מה הם אומרים:

מייק-אפ עמיד לאורך זמן בעוצמה עד 24 שעות. למראה מושלם וטבעי. עמיד בחום, בלחות, ובאימון ספורט ללא הפסקה. אינו משנה גוון, נמרח או עובר לבגדים. לתחושה קלילה ונוחה ולמראה שנשאר לאורך כל היום, ללא צורך בתיקונים.

אסתי לאודר דאבל וור
חמישים גוונים של איפור 😉

דבר נוסף שאני אוהבת במייק אפ דאבל וור זו העובדה שלמרות שהוא מוגדר כמייק אפ עם כיסוי בינוני, אפשר בקלות להעמיס אותו לרמת כיסוי מלא (הידוע בתור “לוק רקדנית בקליפ של ביונסה”). הוא מסווה לחלוטין את כל המקרים של היפר פיגמנטציה, צלקות אקנה וטון לא אחיד. ואז, בנוסף לכל הטוב הזה, אפשר להוסיף את שאר הדברים (פודרה, ברונזר, סומק) – ועדיין המייק אפ ייראה מצוין ויחזיק המון זמן.

ללא ספק זה המייק אפ שמחזיק הכי הרבה מכל אלו שיצא לי לנסות.

אריזה

יש מספר דברים שמוצר צריך כדי לשבת אצלי על ההגדרה של “מדהים”: פורמולה מצויינת, מגוון גדול של גוונים ואריזה הם חלק מהחשובים ביותר. עד כה היו למוצר רב המכר הזה של אסתי לאודר שניים מתוך השלושה.

למה אני אומרת את זה? כי הבקבוק מגיע בלי פומפה, וזה מאד מעצבן אותי. מדוע זה עניין כה גדול, אתם שואלים? ובכן, קודם כל זה יותר היגייני. כפי שמגזין Allure מצא, פחות חיידקים נכנסים למוצר במידה ולא נוגעים בו עם הידיים. בנוסף, הרבה חומר הולך לאיבוד ככה.

למרבה המזל, אסתי לאודר הקשיבה ללקוחות ולא מזמן הוסיפו את האפשרות לקנות בנפרד פומפה!

חלק מהאתרים נותנים אותה ביחד עם המוצר, ואחרים מוכרים אותה (בכ-10 אירו). בכל מקרה, ממליצה להשקיע חד פעמית ולקנות – כמות החומר שתחסכי הולכת להחזיר את ההשקעה מהר מאד.

ובסופו של דבר, יש סיבה להייפ.

אסתי לאודר דאבל וור הוא המייק אפ הנמכר ביותר

לפחות לפי מה שהמותג הצהיר באינסטגרם לא מזמן.

מבחינת קנייה – אפשר למצוא את המוצר בסופר-פארם בכ-175 ש”ח. באינטרנט שתי האופציות הכי זולות שמצאתי הן -כמו בדרך כלל – סטרוברינט, שמציע את המוצר בכ-145 ש”ח (תלוי במבצעים), או LookFantastic, שמציעים את המוצר במחיר של כ-160 ש”ח אבל כמעט תמיד מוסיפים לכל הזמנה מוצרי בונוס שווים.

לעמוד המוצר ב-StrawberryNet | לעמוד המוצר ב-Look Fantastic

וזהו להיום. ניסית את המוצר? אהבת / שנאת? אשמח לתגובות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *