מייקאפ פוראבר אולטרה HD

מייקאפ פוראבר

מייקאפ פוראבר הוא מותג מהמם שאני מאד אוהבת. מעבר לזה שהוא אחד המועדפים על אמני איפור מקצועיים, למותג הזה יש המון מוצרים, ולא מעט מהם הם כוכבים אמיתיים. היום אני רוצה לדבר על היהלום שבכתר (מבחינתי) – מייק-אפ אולטרה HD.

אז בלי יותר מדי הקדמות, נתחיל?

טווח גוונים:

כיאה למותג מקצועי, מייק-אפ אולטרה HD של המותג מייקאפ פוראבר קיים במספר רב ומרשים של גוונים אשר נותנים מענה לכמעט כל גוון עור שקיים. המגוון מכיל כרגע 40 גוונים שונים, ואפילו אני, שבדרך כלל יודעת מה גוון העור שלי בכל סוג של מייק-אפ, מצאתי את עצמי מתלבטת למול הניואנסים הרבים שהם מציעים. אני באמת מרגישה שהם כיסו את כל האפשרויות האפשרויות במקרה הזה, וכל אחת יכולה למצוא מענה לגוון המדויק שלה.

מייקאפ פוראבר אולטרה HD

כיסוי:

מייקאפ פורבר אולטרה HD משווק כמייק-אפ בכיסוי בינוני. אני חושבת שזה בהחלט נכון, אבל חשוב לציין גם שאפשר “לבנות” אותו בשכבות, ואני משתמשת בו לפעמים גם בתור קונסליר ולא רק כמייק-אפ. אני מאוד אוהבת את העובדה שלצד הכיסוי הטוב שלו, הוא לא מרגיש או נראה כמו מסכה. למעשה, המייק-אפ יושב ממש קל על העור.

נקודה נוספת לזכות המייק-אפ הזה: הוא ראוי לשמו – אולטרה HD – ועומד בהצלחה רבה במבחן הפלאש. יש מייקאפים שמחזירים קצת אור ומוציאים אותך רע בתמונות, אולטרה HD הוא לא אחד מהם.

מייקאפ פוראבר, לפני ואחרי
עם המייקאפ ובלי. שווה את הכסף

הרגשה על העור:

מייק-אפ אולטרה HD יושב ממש טוב על מרבית סוגי העור. כששמתי אותו בפעם הראשונה ההרגשה הייתה קצת כבדה, אבל אחרי שתי דקות המייק-אפ שקע ו-“נספג” בעור והתוצאה הייתה מושלמת וחלקה.

מצד שני, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת. המייק-אפ הזה נוטה להיות קצת יבש, כך שאם את בכל מקרה סובלת מעור יבש, כדאי להשקיע בפודרה / פריימר טובים ולשים אותם בשכבה התחתונה, ואפילו סרום במידה ואת חושבת שזה נחוץ.

במידה ויש לך עור שומני, ממליצה להשתמש בפריימר מאט (למייקאפ פוראבר יש אחד מצוין בשם Step 1!) ובניירות סופגים בין שכבות של מייק אפ.

step 1
פריימר מאט

עמידות:

אם משתמשים בו ביחד עם פריימר טוב, מייק-אפ אולטרה HD יכול להחזיק ליום שלם. ללא פריימר, שמתי לב שהוא נהפך לגושי ומתחיל להתומסס לאחר שלוש עד ארבע שעות, שזה בהחלט סביר, בעיקר באיזורים שזזים ובאים יותר במגע עם העולם במהלך היום כמו האף, הסנטר והאיזור שמתחת לעיניים.

אריזה:

יש לי יחסי אהבה-שנאה עם האריזה של מייק-אפ אולטרה HD. מצד אחד, הבקבוק הקטן נראה מהמם ומחזיק לתקופה יחסית ארוכה. בנוסף, כל בקבוק מגיע עם פומפה – דבר המאפשר להוציא את כמות החומר האוטימלית, מונע בזבוז וגם מאד נוח כשאת רוצה לערבב שני גוונים יחד.

מנגד, לפעמים מכסה הפלסטיק נופל, ונסדק. קרה לי כבר כמה פעמים. זה לא דרמטי, אבל עדיין מעצבן.

מייקאפ פוראבר אולטרה HD

מחיר:

המותג לא נמכר בארץ עד כמה שאני יודעת. שמעתי שפעם הייתה לו חנות דגל משלו בקניון רמת אביב, ולאחר מכן נכנס ל-15 סניפים נבחרים של סופר-פארם, אבל נכון לעכשיו לא יצא לי לראות אותו.

ברשת, הכי זול שמצאתי זה בסטרוברינט, בעלות של 174 ש”ח ליחידה. המחירים די זהים בכל האתרים, אבל פה יש משלוח חינם לישראל וזה מה שמטה את הכף.

עוד מקום בו המוצר נמכר עם משלוח לישראל זה אמזון, בד”כ במחיר יותר קצת יקר – תלוי במוכר – אבל שמה פה את הלינק כי לפעמים יש הפתעות, קופונים וכו’.

מייקאפ פוראבר אולטרה, לפני אחרי
עוד תמונת לפני/אחרי

ועוד:

דבר ראשון, המוצר הוא נטול גלוטן, שזה מאד משמעותי לחלק מהאוכלוסייה אז סבבה, למה לא.

הדבר השני, המוצר נטול פרבנים – שהם ה-“חומרים המשמרים” של עולם הקוסמטיקה. לא שזה כל כך גרוע, אבל אם אפשר בלי אז שוב, למה לא.

לסיכום – אולטרה HD הוא אחד המייקאפים שאני הכי אוהבת. המגוון הגדול שמאפשר למצוא בדיוק את הגוון המתאים, יחס האוויריות / כיסוי של החומר והאיכות שלו בהחלט מצדיקים את המחיר.

מייקאפ פוראבר

על המותג – מייקאפ פוראבר

מייקאפ פוראבר הוא מותג איפור מקצועי שהוקם בפריז ב-1984 על ידי דני סאנז, מאפרת מקצועית, על מנת לתת מענה לצרכים המקצועיים של אומני איפור. המותג נקנה ע”י קונצרן לואי ויטון בשנת 1999 ומאז חווה צמיחה מהירה והוא נמכר כיום בעשרות מדינות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *