המלון המשפחתי הכי שווה – ישרוטל פונדק רמון

לובי ישרוטל פונדק רמון

בעבר כבר כתבתי על הסקפטיות בה הגבתי בכל פעם שמישהו העלה מולי את הרצון לעשות נופש בארץ. המחשבה על הפקקים, העומס (ועוד בישראלים, השם ישמור), והעובדה שלא מדובר בניתוק אמיתי מהחיים קצת הורידה לי. אבל אז ביליתי סוף שבוע נפלא במלון בראשית והבנתי שאם מדברים על ניתוק מהמולת החיים – מצפה רמון זה המקום. ובגלל זה בהזדמנות הבאה הראשונה שהייתה לי החלטתי לחזור, הפעם למלון ישרוטל פונדק רמון המשפחתי.

על ישרוטל פונדק רמון

ושם המשחק פה מבחינתי הוא “משפחתי”. ישרוטל פונדק רמון הוא מלון חמים, נעים ואינטימי, הממוקם סמוך לנוף עוצר הנשימה של מכתש רמון. כבר בכניסה ללובי, התחושה שמתקבלת היא של מקום ביתי, משפחתי, עם אח בוערת וספות נעימות מסביב. גם מבחינת החדרים, לא מדובר במלון אקסלוסיבי או יוקרתי – במלון דירוניות הכוללות חדר שינה, סלון ומטבחון – המושלמות לאירוח משפחות, זוגות או חברים.

ישרוטל פונדק רמון
פסטורלי בסטייל קיבוץ

וזה בדיוק מה שעושה אותו מושלם עבור חובבי טבע, שוחרי מדבר, משפחות שמחפשות קצת זמן איכות יחד או רוכבי אופניים אשר מחפשים חוויה מדברית במחיר סביר. במצפה רמון תמצאו שלל אטרקציות משפחתיות – החל מחוות אלפקות (מקור מושלם לצחוקים של החיים, מבטיחה), דרך מרכז המבקרים ע”ש אילן רמון (מרגש וחמוד מאד), ועד אזור הפאבים והמסעדות המתפתח של מצפה רמון.

בנוסף, מלון ישרוטל פונדק רמון עצמו מציע לאורחים מגוון פעילויות בטבע המקיף אותו: טיולים במכתש רמון, רכיבה על אופניים בשבילי המדבר והמכתש, תצפית כוכבים, רכיבה על גמלים, גלישת מצוקים, טיולי ג’יפים, חאפלות בדואיות, טיולים לאור ירח ועוד.

במלון בריכה מקורה ומחוממת אשר פתוחה בכל ימות השנה, בנוסף לסאונה רטובה ויבשה, וחדר האוכל מגיש ארוחות בוטיק עשירות. מה הכוונה? קערות אישיות עם סלטים מיוחדים, מנות ייחודיות והמון שירות אישי שמלון קטן ואינטימי כזה מאפשר. לדוגמה, אני לא זוכרת את הפעם האחרונה בה שף ארוחת הבוקר שאל אותי איך אני אוהבת את הביצים שלי, והכין מנה ספציפית במיוחד בשבילי. פה זה קורה, ולכל אחד מהאורחים.

חדר האוכל
חדר האוכל
בריכת פונדק רמון
חדר הכושר והבריכה

המחיר – נוח

כאמור עיקר הנופשים במלון אלו משפחות, וזה מובן. בנוסף לכל הפעילויות והאטרקציות שכבר פירטתי, המחיר מאד נוח: באמצע השבוע – לילה לזוג ע”ב לינה וארוחת בוקר: כ-515 ש”ח (במבצע אפשר להגיע גם ל-425 ש”ח ללילה).

בהקשר הזה יש לי שתי הצעות. דבר ראשון, צריך להיות גמישים. האתר של המלון מציע הרבה מבצעים, כך שעם קצת גמישות בתאריכים אפשר להשיג חדרים במחירים מצחיקים. ההצעה השניה היא להזמין את החדר ישירות דרך אתר המלון. מרבית המלונות מציעים הנחה במידה ומזמינים ישירות מהם (כי בעצם הם לא צריכים לשלם עמלה לאתרי תיווך), וכך גם ישרוטל פונדק רמון: הזמינו ישירות באתר וקבלו אוטומטית הנחה נוספת של 5%, בנוסף לכל המבצעים.

אתר ישרוטל
לחצי לכניסה לאתר ישרוטל

וזהו – עם מחיר אטרקטיבי, בריכה מגניבה, חדרים מרווחים, אוכל מעולה, מלא דברים לעשות והנוף היפה בישראל, אין ספק שמדובר באחלה עסקה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *