ניוטרוג’ינה הידרו בוסט – Neutrogena Hydro Boost

ניוטרוג'ינה הידרו בוסט

בחירת קרם לחות נכון זו משימה לא פשוטה, שלפעמים יכולה לקחת שנים. כי מצד אחד, לא בא לך להוציא הרבה כסף, אבל מצד שני, עדיין בא לך לדעת שמדובר בפורמולה אפקטיבית, עם מרכיבים איכותיים, מה שנמצא בעיקר במותגים היותר יקרים על הסקאלה. גם אני, תמיד נטיתי לקרמים של קלרינס או לנקום: מותגים סופר איכותיים, שיכדוע מכבידים על הכיס לא מעט.

אבל אז קראתי שרופאי עור החלו להמליץ ​​שוב ושוב על סדרת ניוטרוג’ינה הידרו בוסט, והסתקרנתי. בדיקה יותר מעמיקה העלתה שלהידרו בוסט יש יותר מ- 2,200 ביקורות באמזון, שרובם זכו לדירוג המקסימלי של 5 כוכבים. מבקר אחד אפיצא מגדרו ואמר: “ניוטרוג’ינה הידרו בוסט הוא לא פחות מנס. מעולם לא הייתי מרוצה יותר מקרם לחות לפנים”.

אז ברור שהייתי חייבת להזמין אחד לבדיקה. ואלו המסקנות:

מרכיב הפלא – חומצה היאלורונית

זו הסיבה העיקרית שבגללה המרכיבים של המוצר הזה מקבלים כל כך הרבה תשבוחות. חומצה היאלורונית היא מעין ספוג – זאת אומרת שהיא מצליחה לספוג ולהחזיק את המים ולשחרר אותם במגע עם העור – והיא קיימת פה בכמויות. ולכן מדובר בקרם לחות כל כך אפקטיבי.

ניוטרוג'ינה הידרו בוסט
ניוטרוג’ינה הידרו בוסט

“חומצה היאלורונית היא מרכיב נפוץ בקרמי לחות בגלל איכויות ההידרציה שלה, והיא אפילו מסוגלת לעזור נגד הופעה של קמטוטים”, אומר ג’וש זייכנר, רופא ומנהל מחלקת דרמטולוגיה בבית חולים בניו יורק. (כן, עשיתי גוגל).

בנוסף, קרם הלחות הידרו בוסט מכיל גליצרין – עוד סוג של “ספוג” טבעי, ו-dimethicone, חומר סינתטי שמצמצם את קצב ההתייבשות של העור מבלי לסתום את הנקבוביות. התוצאה? עור בריא, חלק והרבה פחות יבש.

מצוין לעור שומני או יבש

כמו כל קרם לחות, זה ברור שהקרם הזה מיועד בראש ובראשונה לשימוש על עור יבש. מנגד, גם אלו מאיתנו שסובלות מעור שומני, רגיש או נוטה לאקנה יוכלו להינות ממנו, מכיוון שהמוצר תוכנן במיוחד עם טכנולוגיה שלא סותמת את הנקבוביות.

בנוסף, אין בו שום שמנים, חומרי צבע או ריח והוא מגיע במקרם ג’ל מאד אוורירי. אני שמתי אותו בבוקר שכבה מתחת לאיפור וכמעט שלא הרגשתי אותו. או כמו שמבקרת נוספת אמרה: “הידרו בוסט שומר על הפנים שלי רכות ולחות כל היום, ואפילו מסיר את הברק שהמצח שלי נוטה לקבל אחרי שאני שוטפת אותו”.

הידרו בוסט ניוטרוג'ינה

ניוטרוג’ינה הידרו בוסט – מסקנות

בגדול, מאד אהבתי את המוצר. הוא מאד אפקטיבי, נעים לשימוש, בעל מרקם קליל ועושה את מה שהוא מבטיח. הוא מרגיש (ונראה) מאד יוקרתי ביחס למחיר שלו, מה שהופך אותו למאד אטקרטיבי.

מבחינת מחיר, אפשר למצוא את ניוטרוג’ינה הידרו בוסט בסופר-פארם והרשתות האחרות במחיר של כ-70 שקלים. ברשת אפשר למצוא במחיר טיפה זול יותר. הכי טוב שמצאתי הוא באמזון: כ-16 דולר נכון לרגע כתיבת הפוסט (כ-55 שקלים).

(אגב, ממליצה לקרוא את המדריך שכתבנו לקניות באמזון על מנת לגלות איך משיגים הנחות ומשלוח חינם)

כמו בן, חשוב לדעת שמעבר לקרם הלחות שהוא הכוכב של הסדרה הזו, סדרת הידרו בוסט של ניוטרוג’ינה מכילה לא מעט מוצרים שווים נוספים. ממליצה לבדוק אותם ב-Lookfantastic.

וזהו, בפארם או באונליין – מאד ממליצה להזמין ולנסות. לא מדובר על עלות גבוהה, ולכי תדעי כמה כסף את הולכת לחסוך קדימה במידה והידרו בוסט הוא הפתרון בשבילך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *