קלרינס: מוצרי הטיפוח שאני הכי אוהבת

קלרינס

היי יפות שלי. היום אני הולכת לדבר על אחד ממותגי היוקרה המצליחים ביותר בארץ – קלרינס. לא חושבת שאפשר להיכנס לסופר-פארם ולא לשים לב אליו, אבל לפעמים מרוב מותגים שמסתובבים והשפע על המדף זה מאד אפשרי לפספס מוצרים מדהימים.

אז בואי ונגלה מה מקורות המותג, מה המוצרים שלו שאני אוהבת, ואיפה משיגים (רמז – לא רק בסופר-פארם!).

על המותג קלרינס – Clarins

הכל התחיל בפריז, 1954. מעסה צעיר בשם ז’אק קורטין מקים את קלרינס, מותג טיפוח לעור פנים יוקרתי, על ידי הכנת שמני טיפול ומכירתם מהסלון שלו. השמנים, שככל הנראה היו מאד מוצלחים, בנו לו קהל מעריצים לא מבוטל, כולל חסות מכמה מהדמויות המפורסמות בצרפת באותה התקופה.

הוא בחר את השם קלרינס על שם – כמה פשוט -דמות שגילם בהפקה של בית הספר. הוא תמיד חשב שהשם הביא לו הרבה מזל, וזרם עם זה כל כך עד שאפילו שילב אותו בשמו, ובשנות ה-70 הפך לז’אק קורטין-קלרינס.

זה נשמע הזוי, אבל כנראה עבד. בשנת 1980, קלרינס היה המותג הנמכר ביותר בתחום טיפוח העור בצרפת; בשנת 1981 החברה התרחבה לארצות הברית; עד 1990 קלרינס כבר היה המותג הנמכר ביותר באירופה; והיום הוא מופץ ל-150 מדינות ברחבי העולם. קורטין-קלרינס נפטר בשנת 2007 אך בניו, כריסטיאן ואוליבייה, מעורבים כעת בניהול החברה המשפחתית.

לוגו קלרינס

קורטין תמיד טען שהוא חושב על נשים בעת יצירת קו המוצרים שלו. הוא האמין שמבחינת נשים, האושר קשור באופן בלתי נפרד ליופי. בשנת 1996 הוא אמר בראיון כי “היופי הפך למרכיב חשוב באיפור הפסיכולוגי של האישה”. היה בחור מוזר, כבר סיכמנו.

לזכותו נאמר שקלרינס הייתה מחברות הקוסמטיקה הראשונות שהפסיקו לבצע ניסויים על בעלי חיים, עוד ב-1987, ומאז שמרה על מוניטין לא רע בכלל בכל הנוגע למודעות סביבתית וסביבת עבודה הוגנת.

ג'ק עם עובדות קלרינס
ג’ק קורטין עם היפות שלו

מוצרי קלינס שאני אוהבת

ואוו זה קשה. יש המווווון!

אז כדי לא לחפור – אני הולכת להתרכז רק במוצרי הטיפוח. א’ – כי אני יותר אוהבת אותם ממוצרי האיפור של קלרינס. וב’ – באופן כללי אני מאד אוהבת להשקיע במוצרי טיפוח איכותיים ודווקא באיפור מצליחה לחסוך לפעמים על מותגים יותר זולים כמו מייבלין או פלטת צלליות של BH Cosmetics.

כמו כן, שימי לב. מוצרי קלינס נמכרים בארץ בסניפי סופר-פארם, אבל בהתאם למותג יוקרה, המחירים בהתאם. בגלל זה אני תמיד אוהבת לבדוק לפני הקניה את המחיר ב-StrawberryNet – בדרך כלל המחירים שם נמוכים ב-20% מהמחירים בארץ.

אז נתחיל:

תחליב נגד זיהום לניקוי העור

אם הייתי צריכה להמליץ ​​על מוצר קלרינס אחד, זה יהיה תחליב הניקוי Anti-Pollution. לא רק שהוא עושה עבודה נהדרת בניקוי העור, אלא שהוא גם עדין ומפנק להפליא, והריח כל כך מקסים שלא תרצי לשטוף אותו. הוא מכיל תמציות צמחים טבעיים לשיכוך אדמומיות, לניקוי שומניות ולהקלה על העור, עשיר בלחות ומותיר את העור רך וגמיש. כל זה הופך אותו ל מצוין עבור עור מעורב ושמן.

תחליב נגד זיהום קלרינס

קרם יום נוגד חמצון לכל סוגי העור

אם את כמוני, בגיל בו את מתחילה לחשוב על אנטי אייג’ינג, קרם היום Multi-Active של קלרינס הוא אחד המוצרים עליהם אני הכי ממליצה. הקרם מושלם לטיפול בעור יבש ורגיש ועוזר למניעת קמטוטים ושמירה על עור חלק וזוהר.

קרם יום נוגד חמצון לכל סוגי העור

שמן טיפול פנים – Blue Orchid

שמן טיפול הפנים “סחלב כחול” של קלרינס הוא אחד המוצרים הנמכרים ביותר של המותג, וקל להבין מדוע. השמן מחיה את העור, משחזר זוהר ומונע אובדן לחות ונלחם בהיווצרות קמטים.

שמן טיפול פנים - Blue Orchid

מי ניקוי פנים עם תמצית האפרסק

מי האפרסק האלו הם אחד המוצרים האהובים בשגרת הטיפוח שלי. הוא מנקה את העור בעדינות רבה מבלי להשאיר אותו יבש, מסיר בעדינות אך ביעילות איפור קל ולכלוך והניחוח האפרסקי שלו מדהים. בנוסף, הוא בעל תכונות מרככות ומרגיעות, ומותיר את העור נקי וחלק.

ניקוי פנים קלרינס

לסיכום

קלרינס הוא אחד המותגים האהובים בעולם, וללא ספק אחד ממותגי היוקרה הטובים שיש לנו בארץ. אשמח לשמוע במידה ויש לך המלצות על מוצרים נוספים של המותג!

ואם אהבת, את מוזמנת לראות סקירות של המוצרים שהכי אהבתי ממותגי טיפוח דומים: דה בודי שופ, או דקלאור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *