7 עובדות שלא ידעת על המותג מייבלין

מייבלין

חשבתי שזה יכול להיות נחמד אם מדי פעם אני אתן סקירה על אחד מהמותגים שאני אוהבת, וקצת אספר על ההיסטוריה שלו, מה הוא מייצג ולמה אני אוהבת אותו. אז בתור ניסוי כלים ראשון, אחד המותגים שאני הכי אוהבת, מייבלין ניו יורק. נתחיל מקצת עובדות מעניינות.

לוגו המותג

7. מקור השם:

מייבלין הוקמה ע”י אמריקאי בן 19 בשם לייל וויליאמס ב-1915. יום אחד הוא תפס את אחותו, מייבל, שמה שילוב של וזלין ופחם על הריסים שלה כדי להכהות אותם. מהשילוב של “מייבל” ו-“וזלין” הוא יצר את השם “מייבלין”. היום בטח היו משלמים על זה מיליונים לחברת יעוץ ומחקרי שוק.

6. מייבלין המציאה את המסקרה:

המסקרה לא הייתה קיימת עד שאדון לייל הכניס אותה לקטלוג המוצרים של מייבלין. הוא גם זה שהמציא את המונח “מסקרה”, עיוות של השם mascaro – שזה מוצר בו גברים היו משתמשים כדי להכהות את השפם והגבות שלהם. כן, היה דבר כזה פעם.

5. מייבלין המציאה את מודעות ה-“לפני / אחרי”:

גם פה הם היו הראשונים, ויצרו מודעות סופר מצליחות של לפני / אחרי, שמאז הפכו לדבר מאד נפוץ בהמון תחומים. כמו כן המותג לאט לאט החליף את הכוכבות ההוליוודיות שהיו הפנים באותן מודעות לנשים רגילות, לא מפורסמות, והמשיך עם השיטה הזו במשך שנים רבות.

לפני ואחרי

4. מייבלין שינתה את תעשיית היופי:

בזמנו, איפור עיניים היה דבר שרק כוכבות הוליווד העשירות יכלו להרשות לעצמן. מייבלין “שברה את השוק”, ושינתה את צורת השיווק והמכירה של התחום הזה. המיתוס מספר שוויליאמס לווה 500 דולר מאחיו, נואל, ואיתם יצר את Lash-Brow-Ine, מוצר שאותו הוא מכר דרך הדואר, תמורת 25 סנט לחתיכה.

3. ה-Foundation הכי נמכר בעולם:

דרים מאט מוס הוא הבסיס הנמכר בעולם, החל משנת 2004. ובינינו – בצדק. למי שלא מכירה, אולי אני אכתוב יותר על המוצר הזה בעתיד, אבל למי שמחפשת מוצר במחיר לכל כיס ואיכות פצצה, זו הבחירה הראשונה שלי.

2. שייכת לבית L’Oreal:

מייבלין נקנתה ע”י לוריאל ב-1996, והצטרפה לענקית הקוסמטיקה שמחזיקה בין היתר מותגים כמו לוריאל פריז, גרנייה, לנקום והמון נוספים.

ואחרון – כתבו ספר על המותג:

שרי וויליאמס, שהיא בת דודה רחוקה של לייל, המייסד, כתבה את הספר – The Maybelline Story—and the Spirited Family Dynasty Behind It – שמסכם את ההיסטוריה של המותג במאה השנים מאז היווסדו, כולל המאבקים, ההצלחות והתככים המשפחתיים שעמדו ברקע צמיחת המותג. מאד מעניין למי שאוהבת את התחום והיסטוריה שיווקית.

מוצרים של מייבלין שאני אוהבת: קעקוע לגבות Brow Tattoo החדשני, וקונסילר מייבלין IAR שתמיד נמצא אצלי בתיק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *