קעקוע לגבות מייבלין Brow Tattoo מחזיק שלושה ימים

ג'ל קעקוע לגבות

אם את מאלו שלא זזות לשום מקום בלי עפרון הגבות שלהן, מצאתי את הפתרון המושלם לכל הבעיות שלך. או לפחות לבעיית ה”לא יכולה להיכנס לבריכה בלי לצאת יבגני זרובינסקי”. Brow Tattoo, או בשמו העברי “קעקוע גבות מייבלין”, נותן לך ברבע שעה גבות מלאות לגמרי, כאילו עוצבו עם צללית גבות, ליצירת מראה טבעי. והדבר הכי טוב? הן הולכות להישאר ככה כ-3 ימים.

איך משתמשים

דבר ראשון, בחרי את הגוון לפי צבע שיער הראש. המוצר בא בשלושה גוונים: בלונד-שטני, חום וחום כהה-שחור.
המריחה של הג’ל מאד קלה. המברשת הדקה שמגיעה עם המוצר מאד נוחה לשליטה, ומאפשרת למרוח את הג’ל על הגבות בלי חשש מהעמסת יתר של הג’ל. ההמלצה היא למרוח מהזווית הפנימית כלפי חוץ, ולתת לג’ל להתייבש למשך 20 דק’ לפחות, ועד שעתיים – לעמידות של כ-3 ימים ויותר.
ושיא החוויה: לאחר ההמתנה, קלפי את הג’ל מעל כל גבה. הגבות שלך אמורות להיות הרבה יותר מלאות, ויחד עם זאת טבעיות. הפורמולה אינה מכאיבה או תולשת שיער.

ואם ההסבר שלי לא הכי ברור, פשוט צפי בסרטון. המבטא שלה קצת מעצבן אבל אם מריצים במהירות של 1.5X מבינים את מה שחשוב:

מסקנות

ברמת בעיקרון, את המבחן שלי קעקוע גבות מייבלין עבר. מוצר מעולה למי שאוהבת גבות מלאות ומעוצבות אבל לא אוהבת את ההתעסקות היומית של מילוי הגבות. אם לא משתמשים במסירי איפור על הגבה באופן ישיר ב-24 שעות הראשונות, אפשר לקחת חופשה זמנית ממילוי הגבות, כך שהוא אידיאלי לחופשות, טיולים וגם סתם ככה בשגרה. הכי חשוב – הוא זול. כ-40 שקלים בסופר-פארם. לחסכניות שבינינו, אפילו יותר קרוב ל-30 ש”ח באמזון.

קעקוע לגבות מייבלין
לפני ואחרי

קצת על מייבלין

מייבלין ניו-יורק מוגדר כמותג האיפור מספר1 בעולם. הוא מנסה ללכוד את האנרגיה, האדג’יות והסטייל של רחובות ניו-יורק, להעניק השראה לכל אוהבי האיפור להביע את עצמם ומציע מגוון רחב של טרנדים חמים במחירים נגישים. מוצרי המותג מתאפיינים בשמירה על איכות גבוהה ובצבעים עזים, איכות כיסוי גבוהה ותוצאת איפור מקצועית. לא מזמן כתבתי על 7 עובדות חמודות שלא הרבה מכירים לגבי המותג מייבלין, כך שאת מוזמנת להמשיך לשם.

מייבלין טאטו
Brow Tattoo – ג’ל קעקוע לגבות

לאמיצות – המקור הקוריאני

איך אומרים, תעשה הכל כמו שצריך ואז יבוא אסייאתי שיעשה את זה יותר טוב ממך 🙂

במקרה שלנו דווקא הקוריאנים היו הראשונים שפיתחו את הטכנולוגיה ויצאו עם מוצרי קעקוע ג’ל לגבות. מייבלין, כמו ענקית היופי שהיא, לקחה את הרעיון ושדרגה אותו להצלחה עולמית, אבל יש הטוענים עד היום כי היא לא הצליחה להתעלות על המקור. אז למי שמרגישה אמיצה, להלן מיטב המוצרים הקוריאנים, הייצוא הכי טוב של קוריאה מאז הקיי פופ.

TONYMOLY Perfect Eyes Gel Tint

המרכיב העיקרי בג’ל טונימולי הוא DHA, שזה פיגמנט על בסיס סוכר שנספג בעור ומחזיק עד שבעה ימים. המברשת לא פחות נוחה מזו של מייבלין Brow Tattoo, אבל השוני במוצר הזה הוא שההמלצה היא לשים את הג’ל על הגבות לפני השינה ולהישאר איתו עד הבוקר על מנת שהצבע ייספג. קצת מאתגר, אני יודעת. מנגד, היתרון הוא שהצבע יחזיק לשבעה ימים שלמים, ובמידה ונותנים חיזוקים קטנים כל שלושה או ארבעה ימים, אפילו יותר.

Etude House Tint My Brows Gel

מוצרי גבות כמו אלו, שמשאירים על הכבה ולאחר מכן מקלפים, עלולים לעורר פוביה אצל הרגישות לשעווה או תלישת שערות. בדיוק בשביל אותן פחדניות (מאן אפ גירלס!), הקוריאנים הביאו לנו את הג’ל לגבות של Etude House אשר מאות ביקורות ברחבי הרשת אישרו שהוא הג’ל הכי עדין להסרה שקיים. מעבר לזה אין הרבה שוני, משאירים בלילה למספר שעות בהתאם לגוון שרוצים.

SECRET KEY Self Brow Tattoo

אם יש לך גבות בהירות, זה יכול להיות מאתגר למצוא ג’ל קעקוע לגבות שלא ישאיר אותך עם גבות כהות מדי. בדיוק בשביל זה יש לנו את המוצר של Secret Key שמגיע במספר גוונים, כולל גוון #2 חום מוקה, שכל הביקורות מאשרות שהוא הכי מתאים לבנות עם גבות בלונדיניות או בהירות.

וזהו להיום. הערות? שאלות? המלצות? יאללה, להגיב.

One Comment on “קעקוע לגבות מייבלין Brow Tattoo מחזיק שלושה ימים”

  1. וואי אני משתמשת ב-Brow Tattoo כבר הרבה זמן ולא ידעתי שיש את המוצרים הקוריאנים, בהחלט אנסה!
    הטוני-מולי הזה נראה מעניין..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *