קרם פנים מומלץ: כך תבחרי את האחד המתאים לך

קרם פנים מומלץ

אמנם זה נשמע די פשוט, אבל למעשה בחירה של קרם פנים מומלץ היא משימה לא קלה.

לכל הפחות, קרם פנים טוב אמור להחדיר לחות לעור שלך. זה נראה פשוט, אבל יש לזה שפע של יתרונות: “זה מבטיח שהעור נראה חי וחלק יותר, ותומך בתפקוד המחסום הטבעי של העור – מה שבתורו משפר גם את המרקם וגם את המראה הכללי של העור שלך”, אמרה ד”ר הדלי קינג, דרמטולוגית מניו-יורק שכתבה על כך באתר שלה. “התמיכה במחסום הטבעי של העור גם שומרת על העור בריא וגמיש יותר, ולכן פחות סביר שהוא יפגע או יחווה התפרצות של דלקת”.

אז לחות זה חשוב, אבל מה עוד? פה מתחילה הבעיה. לא רק שיש כל כך הרבה סוגים שונים של קרמים למיניהם בשוק, אלא שגם סוג העור והמצב הבריאותי של כל אחת מאיתנו הוא ייחודי, מה שמקשה על מציאת ההתאמה הנכונה. בנוסף, תג המחיר, המותג, הגיל, האפקט הרצוי – כל אלו מוסיפים למורכבות ומקשים על הבחירה.

החדשות הטובות? אנחנו פה כדי לעזור – וריכזנו רשימה של כמה בחירות של קרם פנים מומלץ בהתאם להעדפות של כל אחת.

שימי לב – עבור כל בחירה שמנו קישור לכל האתרים בהם המוצר זמין לרכישה (עם משלוח לישראל). המחירים די זהים בין כולם, אבל כטבעם של מחירים הם משתנים מדי פעם, וכל אתר עושה מבצעים מתי שבא לו – ולכן ממליצה שתשווי מחירים בין האתרים השונים לפני הקנייה.

הכי מומלץ: קרם פנים Regenerist של OLAY

קרם פנים מומלץ

ברגע שאת מנסה את קרם הפנים עם סגולות האנטי אייג’ינג הזה, יהיה לך קשה לחזור ולהשתמש בכל קרם אחר. הוא עובד ממש ממש טוב, ופועל באפקטיביות נגד הופעת קמטים בעזרת פורמולה העשירה בחומצה ההיאלורונית, אמינו-פפטידים ו-B3, ומעל הכל ניאצינאמיד – העוזר למחלמה בסימני ההזדקנות וחושף עור חלק וצעיר יותר למראה. בנוסף, הקרם נספג בעור במהירות בזכות טכנולוגיה מיוחדת שהופכת אותו מקרם לנוזל בעת המגע עם העור. הוא משאיר את העור חלק ובמרקם מט, והוא מושלם כשכבה לפני איפור.

זמין לרכישה ב: סטרוברינט | אמזון

הכי משתלם: ניוטרוג’ינה הידרו בוסט

קרם פנים מומלץ ניוטרוג'ינה

כשהוא מפוצץ עם חומצה היאלורונית אפקטיבית, קרם הפנים הזה אהוב על כולן. “קרם הלחות הקליל עשיר בחומצה היאלורונית והוא לא קומדוגני, בחירה נהדרת במיוחד לעור שומני או יבש”, אומרת ד”ר קינג, שהוסיפה גם שהוא נטול שמנים ואלכוהול. למי שאוהבת את אפקט הקירור של קרמים במרקם ג’ל, ההידרו בוסט של ניוטרוג’ינה הוא כנראה הבחירה הנכונה עבורך.

זמין לרכישה ב: Feel Unique | אמזון

מומלץ לעור שמן: קרם פנים היאלורוני של פיטר תומאס רות’

קרם פנים מומלץ

אם יש לך עור פנים שמנוני, הבחירה המומלצת עבורך היא קרם פנים בעל מרקם קליל, אך כזה שיש בו מספיק לחות בכדי לאזן את גוון העור שלך. קרם הלחות Water Drench של פיטר תומאס רות’ מכיל חומצה היאלורונית בריכוז מרשים של 30% וגם סרמידים לתיקון והחלקת העור. בעוד שרוב הקרמים בשוק עשויים להיות משחתיים מדי, המוצר הזה מגיע במרקם מוקצף דמוי ענן שמרגיש כמו ג’ל חלק על העור. לפי כל הביקורות עליו, הוא אינו משאיר שאריות שומניות על העור (בעיה נפוצה למי שיש לה עור שמן), ואפשר לשים עליו שכבת איפור בלי בעיה.

זמין לרכישה ב: Cult Beauty | Beauty Bay | סטרוברינט | אמזון | Look Fantastic

להמלצות נוספות: קרם פנים לעור שמן – 5 המלצות שוות

מומלץ לעור בוגר: קרם Absolue Premium של לנקום

לנקום קרם פנים

אוקיי, עכשיו עברנו לתותחים הכבדים. קרם הפנים הזה של לנקום מכיל קומפלקס צינון Bio-Network המכיל בטטה פראית, סויה, אצות ים ביו רשת ושעורה, אשר עוזר להרגעת העור, וכן את ה-“פרו-קסילאנאז”, מולקולה המעניקה לעור תזונה חיונית עמוקה וקרם הגנה ברמת SPF15. הבעיה היחידה? הוא לא זול. אבל כמו כל המוצרים הטובים, הוא יוקרתי לגמרי (כראוי למותג כמו לנקום) וכמעט ממכר.

זמין לרכישה ב: סטרוברינט | (או במחירים קצת יותר יקרים באתרי הפארם הישראלים).

מומלץ לעור יבש: Ultra Facial Cream של קילס

קרם פנים קילס

זהו קרם הפנים הנמכר ביותר של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl’s ואחד שיושב אצלי על השידה באופן קבוע, במיוחד במזג אוויר חורפי. עם מרכיבי לחות חזקים, הפורמולה מתגאה בגליקופרוטאין המונע אובדן מים מהעור, בנוסף לסקוולאן לחיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור – מה שמוביל לעור רך ומוזן לפרק זמן של עד 24 שעות. עד כמה הקרם הזה אפקטיבי במזג אוויר קר? הוא נבחר לשימוש על ידי ששת החוקרים במשלחת “העלייה הראשונה של גרינלנד”.

זמין לרכישה ב: Feel Unique | Space NK | סטרוברינט

מומלץ לעור מעורב: קרם פנים נוזלי של Dr. Jart

קרם פנים dr Jart

כשהם מועצמים על ידי טכנולוגיית טיפוח עור קוריאנית מתקדמת, המוצרים של ד”ר ג’ארט מציעים שפע של נוסחאות מאזנות עור ואפקטיביות. וכך גם לגבי קרם הפנים הנוזלי הזה, שהוא בעצם מעין טונר קליל העוזר להשגת עור רך וגמיש המשופע בלחות. הוא מיוצר עם תערובת של חמישה סרמידים, פנתנול מרגיע ותמציות בוטניות, אשר עוזרים להקל על אי הנוחות האימתנית הנגרמת מיובש.

עם כמה טיפות, הנוזל נבלע בעור ומוסיף לו לחות תוך הפחתת אדמומיות. הוא באמת מרגיש חסר משקל על העור, לא מייצר את אותם חלקים שמנוניים שקורים מדי פעם, ויכול לשבת באופן מושלם כשכבה מתחת לאיפור.

זמין לרכישה ב: Look Fantastic | Cult Beauty | אמזון

מומלץ לעור רגיש: קרם המים של Tatcha

קרם מים טאצ'ה

מציאת קרם לא קומדוגני שגם מספק מספיק לחות זו משימה לא פשוטה. ולעתים קרובות, נשים עם עור מעורב או נוטה לאקנה צריכות להסתפק במוצר שלא באמת מוסיף לחות כמו שצריך, או כזה שמחמיר את מצב האקנה. Tatcha (מותג טיפוח שהתפרסם בזכות מסכת השפתיים מושלמת), פתרו את הבעיה עם ה-Water Cream שלהם.

המותג מאז ומתמיד מקפיד על רכיבים נקיים, ולכן זו לא הפתעה שהפורמולה הזו נקייה מחומרים העלולים לגרום לגירוי, כולל פרבנים וניחוחות סינתטיים. קרם המים משתמש במיוחד במרכיבים שסביר להניח שלא תמצאי במותגים אחרים – כמו שושן נמר יפני ושושנת בר יפנית – כדי לשמור על הלחות בעור מבלי להשאיר מאחור עודפי שמן. ובשביל קצת גלאם, יש בו גם קצת זהב 24 קראט.

זמין לרכישה ב: אמזון

למצבים קשים: Ultra Repair Cream של First Aid

קרם פנים נגד גירוד

כאילו עור יבש זה לא מספיק רע, יש מקרים בהם הוא מלווה בגירוד והתקלפות. עבור המקרים האלו, קרם הלחות החזק הזה יכול אשכרה להציל לך את העור. שיבולת שועל קולואידית מטפלת באהבה עור מגרד ויבש בעזרת תכונותיה המרגיעות, סרמידים נכנסים לתוך העור כדי לסייע בתיקון מחסום הלחות הטבעי שלו, וחמאת שיאה מוסיפה גל נוסף של לחות. עבור נשים הנאבקות עם אקזמה ואיזורים יבשים בעור הקרם הזה הוא בהחלט מומלץ.

זמין לרכישה ב: Look Fantastic | The Hut | אמזון

ועוד כמה ששווים תזכורת

לא רצינו להעמיס על הפוסט הזה יותר מדי, אבל תמיד יש עוד מוצרים שכדאי לך להכיר.

שווים תזכורת: קרם הפנים ההוליסטי של ד”ר האושקה, קרם הפלא על בסיס טייגר גראס, גם הוא של Dr. Jart (למרות שהוא לא בהכרח קרם פנים, אלא חצי קונסילר), וכמובן, כל סדרת מוצרי הלחות של CeraVe שהיא פשוט שווה לגמרי.

וכמובן, קרם פנים מומלץ זה דבר אחד, אבל אסור להזניח את האיזורים האחרים. היכנסי לקרוא על קרם לצוואר, ולמה את צריכה אחד כזה, וכמובן – קרם עיניים!

וזהו להיום.

יש לך המלצות נוספות, שאלות, הערות? נשמח לשמוע ממך בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *