סרום חומצה היאלורונית – מוצר האנטי אייג’ינג מס’ 1 בארה”ב הגיע

סרום חומצה היאלורונית

החומצה ההיאלורונית (Hyaluronic Acid) הפכה בשנים האחרונות לרכיב חובה במוצרי אנטי אייג’ינג למיניהם. למה? בעיקר כי מדובר במרכיב מושלם לטיפוח העור, אשר מהווה מעין קרם לחות טבעי, המסוגל “להחזיק” עד פי אלף ממשקלו במים. וזה אומר שהוא לא רק עוזר לשמור על רמות הלחות בעור, אלא גם עוזר בהחלקת הקווים הדקים על פני השטח תוך כדי. ישנם הרבה מוצרים בשוק עם מרכיבי HA, אבל היום אני רוצה לדבר על מוצר שהפך במהרה למספר אחד במכירות בקטגוריית האנטי אייג’ינג בארה”ב מאז יציאתו לפני כשנה – סרום חומצה היאלורונית של לוריאל פריז.

נתחיל בקצת היסטוריה. המוצר הראשון שיצא לשוק בתור סרום חומצה היאלורונית היה קומפלקס החלמה לטיפול בשעות הלילה Advanced Night Repair של אסתי לאודר שיצא לשוק כבר ב-1982, והיה להיט ענק לזמנו. אבל עכשיו, זה מרגיש כאילו הקטגוריה עולה על גדותיה, עם מה שנראה כמו מוצר חדש עם המרכיב המעניין הזה שיוצא כמעט כל שבוע.

אבל האחד שאני שמתי עליו את העין הוא סרום חומצה היאלורונית רויטליפט פילר של לוריאל פריז. הוא הושק לא מזמן באירופה (ובאופן מפתיע, גם בישראל!) אחרי שהיה זמין למכירה בארה”ב בשנה האחרונה, בה הוא הפך במהירות למוצר הנמכר ביותר בשוק האנטי אייג’ינג. בתור מוצר שמתאים לכל סוגי העור והוכח כאפקטיבי ע”י מספר מחקרים קליניים, אפשר להבין למה יחידה ממנו נמכרת בכל דקה.

מדובר על מחקר שנעשה ע”י מכוני מחקר עצמאיים (זאת אומרת שאינם קשורים לחברה), על מדגם של 53 נשים. לאחר שבועיים בלבד של שימוש, הנשים דיווחו על צמצום הקמטים ב-47% (אלוהים יודע איך חישבו את המספר המדויק), מספר שעלה ל-60% לאחר שישה שבועות.

שלא כמו דברים אחרים – זה ידוע שכשמדובר בחומצה היאלורונית – הגודל חשוב. מולקולות בעלות משקל נמוך יכולות לחדור עמוק יותר לעור הפנים, ואילו המולקולות הגדולות יותר (בעלות משקל גבוה יותר) עדיפות בהוספת לחות על פני השטח. כמו במרבית הסרומים הטובים, גם הפורמולה של לוריאל פריז משלבת את שתיהן.

גם מבחינת המחיר, אפשר להשיג את הסרום בכ-79 ש”ח, ואם את קצת מבינה בסרומים או בכללי במוצרי אנטי אייג’ינג – את יודעת שמדובר על מחיר מציאה. כך שאם את כבר מכירה מוצרים עם חומצה היאלורונית, הסרום הזה יכול להיות האהבה החדשה שלך – וגם אם לא, זו יכולה להיות אחלה הזדמנות להתנסות.

סרום חומצה היאלורונית
הסרום

באופן אישי, בתור אחד שהשתמשה כמה שנים טובות בדאבל סרום של קלרינס, ובתור אחד שיודעת שסרום איכותי בדרך כלל מגיע עם תג מחיר הרבה יותר גבוה, אני סופר מתרגשת מהמוצר הזה שמצליח להציע תוצאות מוכחות ושימוש נעים ביחד עם תג מחיר מאד נגיש.

כמו תמיד, אשמח לשמוע בתגובות במידה והשתמשת כבר במוצר, והאם אהבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *