מייק אפ טרו מאץ’ של לוריאל פריז – הבחירה המשתלמת

טרו מאץ'

במהלך הזמן סקרתי פה לא מעט מייק אפים – החל ממוצרי יוקרה כמו טיינט אידול של לנקום, דרך מותגים מקצועיים יותר כגון דרמה קולור או מייקאפ פוראבר, ועד המותגים היותר נגישים כמו מקס פקטור. באמת שאני לא חושבת שהיה פה מוצר שקיבל כל כך הרבה פוקוס, ובצדק, אי אפשר לערער על האהבה, או יותר נכון תלות, שלי (ושל כולנו) בפורמולות הקסומות הללו. אבל חברה חדת עין העירה לי שפספסתי את ה-“פיל” שבתיק האיפור – מייק אפ טרו מאץ’ של לוריאל.

ולמרות שהוא אחד המותגים הנמכרים ביותר בישראל, יש סיבה שלא מיהרתי לדבר על טרו מאץ’: הדעות עליו מאד מאד חלוקות. יש לי חברות שמוכנות להישבע שמדובר במייק אפ המדהים ביותר בעולם, מתנת הקב”ה לאנושות, אוצר לאומי שחייב להיות נצור בליבנו לעד. מצד שני, יש כאלו שלא מוכנות להתקרב אליו עם מקל.

כמו כל דבר בחיים, כנראה האמת היא איפושהו באמצע. אז הנה תרומתי הצנועה לדיון:

מייק אפ טרו מאץ'

מרחב גוונים

מייק אפ טרו מאץ’ זמין ב-21 גוונים שונים. זה מאד רחוק מהשיאן, מייק אפ דאבל וור של אסתי לאודר שמגיע ב-56 גוונים, אבל פה זו כבר שאלה פילוסופית – כמה גוונים באמת אנחנו צריכות?

באופן אישי אני הצלחתי למצוא את הגוון שלי בצורה יחסית פשוטה, ואני חושבת שהמגוון שהסדרה הזו מציעה הוא בהחלט מספק.

אריזה

המייק אפ מגיע בבקבוק זכוכית שנראה מאד יוקרתי ומלוטש, הבעיה היחידה איתו הוא שהפקק צובר לכלוך מאד מהר. את משאבת ה-Pump עצמה מאד אהבתי, מכיוון שלחיצה עליה הוציאה כמות מדוייקת של חומר, ללא שום נזילה או טיפת חומר שנשארת בפיה כמו שקורה מדי פעם במוצרים פחות טובים.

טרו מאץ'

טקסטורה וכיסוי

מבחינת הפורמולה עצמה, היא מגיעה במרקם מאד חלק אשר מרגיש כמו משי כאשר מורחים אותו על העור, ומאד קל לערבב אותה. המייק הזה מוגדר ככיסוי בינוני, מה שאומר שהוא מכסה בצורה מאד טובה אבל עדיין משאיר רמת שקיפות מזערית בינו לבין העור. באופן אישי, אני מאד אוהבת את התוצאה כשאני שמה אותו – טרו מאץ’ נותן גימור מאד יפה לעור, עם זוהר מסוים אבל לחלוטין לא בוהק.

עמידות

בכנות, בהשוואה למחיר שלו – זה המייק אפ הכי עמיד שאני מכירה. הוא בדרך כלל מחזיק יום שלם, כאשר יש קצת התפוררות ומריחה בעיקר באיזורים שזזים ובאים יותר במגע עם העולם במהלך היום כמו האף, הסנטר והאיזור שמתחת לעיניים, שזה בהחלט סביר!

מחיר

מדובר באחד המייק-אפים המשתלמים מבחינת מחיר. הוא נמכר בכל רשתות הפארם בכ-67 שקלים ליחידה, עם מבצעים שונים מדי פעם. באונליין – כרגיל – אפשר להזמין במחיר טוב יותר:

  • בכ-52 ש”ח + משלוח חינם באסוס. (עדכון יוני 2020 – כבר לא נמכר שם)
  • ב-42 ש”ח + משלוח חינם ב-LookFantastic.

וזה כמובן לפני מבצעים, ממליצה להיכנס ולבדוק אם יש קודי הנחה לאסוס, או לקרוא על איך למצוא הנחה בלוק פנטסטיק במדריכים המפורטים שכתבנו בנושא.

מייק אפ טרו מאץ'

One Comment on “מייק אפ טרו מאץ’ של לוריאל פריז – הבחירה המשתלמת”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *