מייק אפ דרמה קולור – Derma Color Camouflage Cream

דרמה קולור

היום אמשיך לסקור את המייק-אפים שאני הכי אוהבת, והפעם – מותג מקצועי, שלא הרבה מכירות, אבל מבחינת נוחות שימוש ותוצאות באמת שהוא אחד המושלמים – סדרת דרמה קולור מבית קריולן. לא להיבהל, כל המידע מגיע.

מייק אפ דרמה קולור

Camouflage Cream מסדרת דרמה קולור הוא מייק אפ המכיל ריכוז גדול במיוחד של פיגמנטים, הנועד לכסות ולהסתיר עיוותים בולטים בעור, בעיות פיגמנטציה וקעקועים, ומתאים במיוחד לפנים ולצוואר. המייק-אפ הזה המתאים לכל סוגי העור ועם יכולת הכיסוי המושלמת, הפך מיד למוצר חובה אצל כל מי שיש לו דרישות גבוהות מהמייק-אפ, ועם שימוש נכון הוא עוזר להסתיר גם את בעיות העור הקשות ביותר.

המייק אפ של דרמה קולור מכיל ארבעה רכיבים מרכזיים:

  • ויטמין E – מרכיב שכבר הוכח מדעית שעוזר לשמירה על העור מפני רדיקליים חופשיים ומכיל נוגדי דלקות הפועלים למניעת גירויים ויובש בעור. 
    בנוסף, ויטמין אי ידוע כאחד המרכיבים שעוזרים לשמירה על הלחות ולהחדרתה לפני העור, תורם ליצירת מראה חיצוני בריא ועוזר לסינון קרינת השמש האולטרה סגולה .
  • אבוקדו – החלק הלא שומני של שמן האבוקדו מכיל חומרים טבעיים בעלי סגולות הומאופטיות רבות ובהן מניעת נפיחויות ודלקות ושימור הלחות על פני העור. 
  • ביסבלול – מרכיב טבעי אשר מופק מצמח הקמומיל. הביסבלול – בעל הניחוח הפרחוני העדין – ידוע זה מאות שנים בזכות תכונותיו המרפאות. המרכיב הטבעי הזה עוזר להמריץ את מנגנון ההגנה וההתחדשות של העור. חלק מתכונותיו הנפלאות הן היותו מונע גירויים ונוגד דלקות, ולכן הוא מאד אפקטיבי לשימוש על עור רגיש.
  • PHSO – שמן טבעי הדומה בהרכבו לחלב המופק מבלוטות החלב שבעור, תכונה הגורמת לו להיספג בעור בקלות ולסייע בהחדרת לחות. הוא מעניק הגנה משמעותית לפנים בהיותו משקם את גמישות העור, מונע עור פנים יבש ומאט את קצב הזדקנות התאים.
דרמה קולור מייק אפ

מייק אפ דרמה קולור – ביקורת

זה ידוע שהמייק אפ דרמה קולור של קריולן הוא אחד הטובים שיש בשוק. הטקסטורה של החומר מאד נעימה וקרמית, מאד קל למרוח אותה בצורה שווה או לערבב עם גוונים נוספים, ולהשיג כיסוי מלא, גם מכיוון שהפיגמנטים מאד טובים. לדעתי התוצאה שנוצרת נראית מאד טבעית (בהנחה שבחרת את הגוון הנכון), והיא נשארת קבועה לזמן מאד ארוך, בלי להימרח.

בנוסף, מספיק ממש קצת חומר על מנת להגיע לכיסוי מספק, כך שמדובר על מוצר מאד חסכוני, וכאמור הכיסוי שלו גובל בשלמות. וכמובן, המייק אפ מגיע ב-75 גוונים שונים, כך שאין סיכוי שלא תצליחי למצוא את הגוון שלך, ובמובן הזה, ובהרבה אחרים, הוא מזכיר את המייק אפ של מייקאפ פוראבר – מוצר מקצועי בבסיסו שזמין לשימוש פרטי של אלו מאיתנו שמרגישות “מתקדמות”, ורוצות משהו טיפה יותר מקצועי.

פלטת דרמה קולור
מגיע גם בפלטה
מלמעלה

קריולן – על המותג

קריולן הוא מותג איפור אשר נוסד בשנת 1945 בבית מלאכה קטן בברלין, גרמניה, על ידי ארנולד לאנגר, כימאי וחובב תיאטרון נלהב. בתחילת דרכה קריולן יצרה קו של מוצרי קוסמטיקה וטיפוח גוף אשר נמכרו בהצלחה רבה.

עם הפתיחה המחודשת של תיאטראות ברלין בסוף המלחמה, קריולן החליפה את ההתמקדות שלה מיצור מוצרי קוסמטיקה לשוק הרחב להתמקדות בייצור איפור איכותי לשימוש מקצועי בתיאטרון. מאז, קריולן הפכה לספק הגדול ביותר בגרמניה ושאר מדינות מערב אירופה של איפור ואפקטים מיוחדים לתיאטרון, קולנוע וטלוויזיה, ולאט לאט המוצרים שלה פילסו את דרכם גם לשוק הפרטי.

קריולן היא חברה בעלת אחריות חברתית וסביבתית ומזה 60 שנה לא עורכת ניסויים של מוצרים על בעלי-חיים. כיום, מדובר על חברה בין-לאומית ענקית, עם מכירות ב-80 מדינות ברחבי העולם ומגוון של מעל ל-14,000 מוצרי איפור מקצועי.

קריולן
קריולן

איפה משיגים

לצערי מדובר על מותג מקצועי, שעוד לא עשה עלייה לסניפי הריטייל ולכן קצת קשה למצוא אותו. ליבואן של המותג יש סניף דגל אחד בתל אביב, אבל בכנות, לא יצא לי להיות שם או לראות.

המקום היחיד בו מצאתי את המוצר הוא באמזון – שבדיוק התחילו להציע משלוחים חינם לישראל בקניות של מעל 40 ש”ח, כך שזה מושלם!

5 Comments on “מייק אפ דרמה קולור – Derma Color Camouflage Cream”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *