ארבעה מותגי סקין קר שעוד לא הגיעו לארץ אבל את חייבת להכיר

סקין קר

זה לא משנה אם שגרת טיפוח העור שלך היא מורכבת מאד או פשוטה, אם את נוטה למותגי יוקרה או דווקא מחפשת מציאות – יש לנו כמה מותגי סקין קר מטורפים מהעולם שאת חייבת לנסות. מדובר על ארבעה מותגים שלא מפסיקים לעשות באזז וכבר תקופה ארוכה שאני לא מפסיקה לראות ולשמוע עליהם, ואני בטוחה שעם המלחמה הקרה של סופר-פארם / בי / גוד-פארם שהולכת ומתגברת לא רחוק היום שנראה את חלקם עושים עלייה לאחת מהרשתות.

אציין מראש, אין חשיבות לסדר המותגים, גם ככה היה קשה לבחור. נתחיל –

1 – Drunk Elephant

למרות שמדובר על מותג יחסית חדש, המגוון האורגני של Drunk Elephant צבר לעצמו כת מעריצים קטנה. מדובר על מוצרים טבעיים לגמרי, ללא שום חומר סינטטי או רעלנים, אבל בניגוד להרבה אחרים בשוק – מדובר על מוצרים שבאמת מצליחים לקיים את מה שהם מבטיחים על האריזה.

קרם הלחות Lala Retro Whipped Cream של המותג נבחר לא מזמן לקרם הלחות הכי טוב באוסטרליה, והוא מכיל שישה שמנים אפריקאיים נוגדי חמצון שאמורים לשפר את האלסטיות והלחות בעור. בנוסף, הוא מכיל תמיסת תה ירוק הנלחמת בהזדקנות העור ומונעת דלקות.

באחת הביקורות על המוצר נכתב: “הקרם הזה ממש מזין את העור ורשימת המרכיבים שלו מפנקת במיוחד! אני מאד אוהבת את כל מוצרי הסקין קר של Drunken Elephant מכיוון שהם משתמשים בשמן מרולה, שהוא שמן כל כך מדהים ועושה נפלאות לעור”.

2 – Fresh

אם אי פעם מצאת את עצמך באחד מהסניפים של ספורה (למי מאיתנו זה לא קרה?), סביר להניח שנתקלת במותג סקין קר בשם Fresh שהפך לאחד המצליחים בחנות. מדובר על אחד ממותגי טיפוח העור הראשונים שהתחיל לדבר על – ולהשתמש – במרכיבים טבעיים, מאז תחילתו בשנת 1991.

המוצר האחד שאת חייבת לנסות? ניקוי הסויה שיחידה ממנו נמכרת בכל דקה איפושהו ברחבי העולם, מוצר פולחן שהיה הראשון מסדרת הסקין קר של המותג. הוא עשיר בחומצות אמינו ומושלם לניקוי עדין של העור ולהסרת איפור, ומשאיר את העור רך ומוזן.

3 –Sunday Riley

Sunday Riley הוא עוד מותג סקין קר המאתגר את המיתוס שטוען שמוצרים ממרכיבים טבעיים הם פחות אפקטיביים ממוצרים כימיים מקבילים. עם מוצרים כמו ג’ונו, לונה ועוד שמות דור ה-Z מוזרים למיניהם, מדובר על מותג שמאד מצליח עם קהל צעיר.

בכנות, לא יצא לי לנסות עוד, אבל הוא נראה סופר מגניב.

4 – SkinCeuticals 

SkinCeuticals הוא פיתוחו של ד”ר שלדון פינל, מדען המתמחה בסקין קר ואנטי אייג’ינג. המחקר של פינל סלל את הדרך לפיתוח וייצור של מגוון מוצרים חדשניים לטיפוח עור הפנים אשר משפרים את הבריאות והמראה הכללי של העור. המוצרים הראשונים של SkinCeuticals היו Serum 10 וה- Serum 15 הקלאסיים, שהיו המוצרים שהרימו את קרנה של החברה והפכו את המותג לשם דבר בתעשיית היופי. במהלך השנים הרחיבה SkinCeuticals את מגוון המוצרים שלה והוסיפה ויטמינים, נוגדי חמצון ומוצרי הגנה מפני השמש.

עוד מותגי סקין קר אהובים

למי שחנוקה מבחינה פיננסית, יש שני מותגים מאד זולים שאני אוהבת. הראשון – גרנייה, במיוחד סבון הפנים 3 ב-1 שלהם, שעונה על כמה צרכים בסיסיים – ניקוי, פילינג ומסכה – הכל תלוי בכמות. השני – CeraVe, מותג חדש שהושק בארץ לא מזמן. מדובר על מותג הסקין קר המומלץ ביותר ע”י דרמטולוגים בארה”ב, והוא הושק ברשתות הפארם במחירים מאד נגישים.

ואם את זורמת איתי על הקטע של לבדוק מותגים שטיפה פחות מוכרים בארץ, אז את חייבת לקרוא על 4 סוגים חדשים של מסיכת פנים שאת חייבת לנסות כשכל השאר נמאסו.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח לשמוע בתגובות אם יש לך עוד מותגים שכדאי להכיר!

One Comment on “ארבעה מותגי סקין קר שעוד לא הגיעו לארץ אבל את חייבת להכיר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *