כיצד תבחרי לק אדום בהתאם לגוון העור שלך

לק אדום

בחירת גוון לק שיתאים לך בדיוק היא תמיד מאתגרת. כי גם ברגע שעברת את המבחן הראשוני והחלטת על הצבע הבסיסי שאת רוצה – במקרה שלנו, לק אדום – הבחירה בין עשרות הגוונים והמותגים השונים הופכת לכמעט בלתי אפשרית.

בדיוק כמו החיפוש אחר צבע השפתון המתאים בדיוק לך, או הגוון המתאים של המייק אפ – מציאת הגוון המתאים לך ביותר של לק אדום יכולה להיות משימה לא פשוטה. הרי בעוד לק אדום מגוון אחד יכול להיראות עליך מהמם, גוון אחר עשוי לגרום לעור שלך להיראות דהוי, הכל בהתאם לתת הגוון שלך.

דמייני את עצמך עומדת מול קיר עם מדפים העמוסים בכל גווני הלק האדומים הקיימים (או במילים אחרות, האינטרנט) – איך בדיוק את אמורה לבחור?

בדיוק בשביל זה אספנו המלצות מחברות, בעלות מקצוע, בתוספת כמה שעות של מחקר באינטרנט וצמצמנו את הבחירה המתאימה ביותר, בהתאם לתת גוון העור שלך. ואגב, אם את לא יודעת מה תת הגוון שלך – קפצי קודם כל לפיסקה האחרונה.

גווני לק אדום מומלצים לבעלות תת גוון קר

אלו מאיתנו אשר בעלות עור עם תת גוון קר צריכות לחפש גווני לק אדום המבוססים על בסיס כחול: זאת אומרת שהגוונים העשירים והכהים יותר, כמו שוקולד או בורגונדי ייראו עליהן מצוין. מנגד, יש להיזהר מהגוונים הנחושתיים, זהובים ומתכתיים יותר מכיוון שהם יבלעו בגוון העור.

ההמלצה שלנו: Essie Berry Naughty  או Essie Ace of Shades.

לק אדום של אססי

גווני לק אדום מומלצים לבעלות תת גוון חם

לק אדום אידיאלי לבעלות תת גוון עור חם צריך להיות באיזור גווני העגבניה / ערמוני. יש להימנע מגווני האדום ה”כחולים” ומהגוונים הכהים, כי הם הולכים להיראות קצת דהויים על העור – או בפשטות, בדיוק הפוך מבעלות תת הגוון הקר מהסעיף הקודם.

ההמלצה שלנו: Essie Meet Me at Sunset או Aila California Love.

גווני לק אדום

גווני לק אדום מומלצים לבעלות תת גוון נייטרלי

בגדול, בעלות תת גוון עור נייטרלי יכולות ליהנות משני העולמות – ולהשתמש בלקים אדומים המכילים גם גוונים קרים וגם גוונים חמים. אבל ההמלצה הכי חזקה היא ללכת על גווני True Red – למצוא את הגוון הכי אדום שיש וללכת עליו בגדול.

ההמלצה שלנו: Essie Too Too Hot או YSL La Laque Couture 1 Rouge Pop Art.

אססי
לק איב סן לורן

איך אני יודעת מה תת גוון העור שלי?

זה סופר פשוט: הפשילי שרוולים והסתכלי לעצמך על הורידים. ברגיל הם בצבע כחול. אם את רואה אותם דרך העור וצבעם אכן נראה כחול, זה אומר שתת הגוון של עורך הוא נייטרלי. אם הורידים שלך נראים דווקא קצת ירקרקים, סימן שתת הגוון שלך הוא חם. ואם הם נראים סגלגלים – מזל טוב, תת הגוון של עורך הוא קר.

דרך נוספת – איזה תכשיטים נראים עליך הכי טוב? אם זהב יושב עליך אש – הגוון שלך חם. מעדיפה דווקא תכשיטי כסף? את קרה. הכל נראה עליך אותו דבר? ניחשת נכון, את נייטרלית.

סיכומו של דבר

מקווה שאהבת. תמיד אשמח לשמוע בתגובות מה דעתך, ואולי יש לך גוןן אהוב שאני לא מכירה? יאללה, לשתף!

בנוסף, בטח שמת לב שחלק מהלינקים פה למעלה היו לאמזון – היכנסי למדריך אמזון המקיף שלנו כדי ללמוד איך להשיג את כל ההנחות האפשריות ומשלוחים חינם. ואם את דווקא מרגישה שבא לך לק ורוד, או את גוון פאני באני המפורסם – גם זה יש לנו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *