בושם מונטל רוזס מאסק – Montale Roses Musk

בושם מונטל

בושם מונטל רוזס מאסק הוא הניחוח המוכר והנמכר ביותר של בית מונטל, ואחד האהובים בישראל. האמת היא שלא הכרתי אותו עד שקיבלתי אותו כמתנה לפני כמה שנים, ומאז הוא חבר של כבוד ברוטציית הבשמים שלי, בעיקר בערבי קיץ.

אני חושבת שכדי לדבר על הניחוח הספציפי הזה – Roses Musk – צריך להתחיל מקצת רקע על בית הבישום מונטל, והכוח היצירתי שמאחוריו.

בושם מונטל Roses Musk
בושם מונטל Roses Musk

בית מונטל

הסיפור של בושם מונטל מתחיל כמו אחד הסיפורים של “אלף לילה ולילה”.

פייר מונטל, ייצרן בשמים צרפתי צעיר, מגיע אל ערב הסעודית על מנת ללמוד ולהתמחות במרכיבים המקומיים: חומרים כמו ורדים, קטורת, ענבר, ארז, עצים יקרי ערך ועשרות מרכיבים נוספים אשר מהם יוצרו משחות ובשמים באיזור במשך מאות השנים שקדמו.

החיפוש אחר חומרי הבסיס הייחודיים האלו עזר למונטל ליצור את הניחוחות שלו והביא ליצירתם של בשמים הנושאים ריחות פירותיים, פירחוניים ומתובלים כאחד. השימוש בשזיף, ורד ומאסק לבן או עלי פצ’ולי אינדונזיים עם מנדרינה, מאסק ועלי כותרת של ורדים, הם מסימני ההיכר שלו בלא מעט מהניחוחות השונים של בשמי מונטל.

(אגב, לאוהבות המאסק, אני ממש ממליצה לבדוק את בושם נרסיסו רודריגז שהוא אחד האהובים עלי. תו יסמין חזק ונגיעות העציות אפשר למצוא גם בבושם פרדיסו מבית רוברטו קוואלי).

ב-1991 קיבל מונטל הזמנה לרקוח בשמים עבור בית המלוכה הסעודי. מאז, יחד עם המשאבים הבלתי מוגבלים שעמדו לרשותו, יצר מונטל מעל 130 ניחוחות שונים אשר משלבים את האוריינטלי המזרח תיכוני עם המסורתי. שנה מאוחר יותר גם פתח מונטל את חנות הדגל שלו בפריז, ומאז הוא משמש כמעין שגריר תרבותי של המזרח בעולם הבישום הצרפתי.

בושם מונטל הוא עדיין בושם נישתי ומיוחד מאד – בשמי Montale נחשבים לבשמים יוקרתיים המיוצרים מחומרי הגלם המיוחדים, האיכותיים והעמידים ביותר. היוצר שלהם – פייר מונטל – נחשב לאמן חד פעמי בתחום, אחד שהניחוחות שהוא מייצר הם בבחינת פריצת דרך במקוריותם.

פייר מונטל
פייר מונטל

האריזה

בושם מונטל באריזה בבקבוקי אלומיניום יחודיים, שהפכו לסימן ההיכר של המותג. מעבר לאפקט הויזואלי שלהם, השימוש בבקבוקי האלומיניום נועד על מנת לשמור על הבושם והתמציות שמהן הוא מורכב מפני האור, החום ופגעי הסביבה העלולים לפגוע בו.

כל ניחוח של בושם מונטל מגיע באותו בקבוקון אלומיניום, בצבע שונה אותו בוחר פייר מונטל באופן אישי, והוא משקף את הלך רוחו בעת שהגה והרכיב את הבושם.

בשמי מונטל
חלק מהמגוון

בושם מונטל Roses Musk

בושם מונטל רוזס מאסק הוא אחד הניחוחות הנמכרים והמוצלחים ביותר של בית מונטל. הארומה הכוללת של Montale Roses Musk אלגנטית ונוצצת, ומשלבת את תווי הוורדים הטהורים ביותר בהרמוניה עם מושק נדיר ונגיעות יסמין. מדובר על ניחוח פשוט אך כזה שמייצר ניחוח ייחודי והלתי נשכח. הניחוח שובה הלב הזה נוצר באמצעות מספר תווים ארומטיים בודדים, מה שעושה את הרושם שהזמן שהעביר מונטל בסעודיה נתן לו יכולות מסתוריות של מכשף ערבי עתיק.

מבחינת עמידות, הבושם מכיל חומרים טבעיים באיכות הגבוהה ביותר ובריכוזים גבוהים מאד – מה שמבטיח כי הניחוח יישאר לאורך זמן. הניחוח מתאים גם ליום יום וגם לערב, ולכל תקופות השנה, אך בסיס המאסק המתקתק שלו יהיה אידיאלי לדעתי בחודשי הקיץ.

עבור האריזה, מעבר לבקבוק האלומיניום התמידי, בחר מונטל בצבעי ורוד בוהקים אשר מייצגים את המתקתקות והפרחוניות שבניחוח עצמו.

בושם מונטל
בושם מונטל

מחיר

בישראל הבושם נמכר בסופר-פארם ובדיוטי פרי כמובן, במחירים שנעשים בין 290 ש”ח ל-350 ש”ח, בהתאם למיקום והמבצע.

בכל הנוגע להזמנה ברשת, באמזון הצלחתי למצוא את הבושם רק במחיר של 170 דולר ל-100 מ”ל, אז לא הייתי ממליצה. במידה ואמצא אתר נוסף שמוכר את הבושם ומאפשר משלוח לישראל, אעדכן. במידה ואת מוצאת, עשי מצווה ותני קישור בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *