שמונה גוונים של לק ורוד לכבוד הסתיו הקרוב

לק ורוד

החום קצת ירד, הימים הולכים ומתקצרים, וזה רומז שהסתיו כבר כאן. איך אני יודעת שהגיע הסתיו? הנחליאלי מתחיל לעוף, הגויטבות נכנסות לעונה, החצבים מתחילים לפרוח – וכולן עושות לק ורוד.

מחקרים כבר הוכיחו שהסתיו זו העונה הטובה ביותר לאהבה. ואין דבר שיכניס אותנו לאווירה יותר מהר מלק ורוד מגניב. הגוונים החזקים והצועקים של הקיץ כבר מאחורינו, האפרוריות של החורף עוד לא פה – ולכן סתיו מבחינתי הוא הזמן המושלם לגווני לק ורוד / סגול בהיר סולידיים.

איזה גוונים, את שואלת?

אז זהו, שהכנתי תרשים:

לק ורוד - סקירה
  1. גוון Into The A-Bliss של אססי.
  2. גוון Edinburgh-er & Tattie של OPI.
  3. גוון Bella של Zoya.
  4. גוון Last Nightie של אססי.
  5. גוון In Full Swing של אססי.
  6. גוון You Have Got That Glas-Glow של OPI.
  7. גוון Stirring Secrets של אססי.
  8. גוון Vinylux Field Fox של CND.

הבחירות האלו מבוססות על ההמלצות של צוות האתר וחברות, אבל כרגיל – פינת התגובות קיימת כדי שתתי לנו את ההמלצות שלך!

עכשיו, אני יודעת מה השאלה הבאה שלך – מעבר לגוון, שבסופו של דבר זה החלק הכי חשוב, מה ההבדל בין שמונה הלקים השונים?

התשובה שלי – המותג. כל מותג הוא עולם ומלואו, וחושב להכיר בעת הבחירה. אז קצת על המותגים:

אססי – Essie – האופנתי

המותג Essie  נוסד ב-1981 בניו יורק על ידי אססי ויינגרטן: יזמית נלהבת, חובבת מושבעת של אופנה, צבע וציפורניים. בשנות ה-90 המותג נמכר לקבוצת לוריאל האימתנית, ומאז צמח בצורה היסטרית – מיליוני נשים הצטרפו כלקוחות למהפכת הלק לציפורניים של “אססי”. המותג הפך לבחירה המועדפת של עורכות מגזינים נחשבים, של מובילות אופנה ושל מיליוני נשים ברחבי העולם, כשהוא מציב את הסטנדרט לצבעים הנכונים ולמניקור באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת.

OPI – המקצועי

חברת O.P.I החלה את דרכה גם כן בשנת 1981 (איזה קטע, אה?), בצפון הוליווד. החברה מתמחה בשיטות בנייה אקרילית לתחום הציפורניים, נחשבת למובילה בתחומה ומחזיקה ביותר מ-20 פטנטים על מוצרים שפיתחה ורכשה. ואי אפשר בלי להזכיר את גוון “פאני באני” שלה, שהוא ללא ספק הגוון הנפוץ ביותר בישראל.

CND – עמידות גבוהה

CND – Creative Nail Design היא חברה אשר נוסדה ב-1979 ומציעה מוצרי טיפוח ובניית ציפורניים מקצועיים. המוצרים של החברה מאפיינים במחקרים קליניים ובדיקות מעבדה רבות המבטיחות איכות גבוהה ועמידות לאורך זמן.

Zoya – טבעי

המותג התחיל ב-1986 מסלון לבניית ציפורניים של זויה, במקור פסנתרנית קלאסית מרוסיה, שעלתה עם בעלה מייקל לארצות הברית ב-1979. בעוד עבודות הנגינה בפסנתר היו מוגבלות, עולם בניית הציפורניים הציע מקצוע חדש ואמצעי לבניית קריירה חדשה. זה, בנוסף לביקוש ללק העשוי ממרכיבים טבעיים, הכניסו לתמונה את מייקל, שכמה נוח – היה כימאי בהכשרתו. ביחד הם פיתחו מגוון רחב של מוצרים טבעיים ובריאים ועשו לעצמם שם בתעשייה – כך שאם בא לך מוצר שידוע בטבעיות שלו, Zoya זה המותג לבחור.

אגב, עשית לק ג’ל ולא בא לך לחזור למכון כדי להוריד? אנחנו פה בשבילך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *