סבון פנים גרנייה 3 ב-1 – חסכוני ואפקטיבי

גרנייה סבון פנים

היי בנות. כשזה נוגע לטיפוח פנים, אני בדרך כלל אוהבת את המותגים היותר יוקרתיים – דקלאור, לנקום רנרג’י (עליו כתבתי באריכות) ואפילו מותגים דרמו קוסמטיים כמו המסכות של וישי. אבל לא תמיד הייתי בפוזיציה הפיננסית בה אני יכולה להרשות לעצמי את כל זה – למי אני משקרת, גם היום אני לא – ולכן היום אני רוצה לתת סקירה קצרה של אחד המוצרים הזולים והאפקטיביים שיש לנו בארץ – סבון פנים גרנייה 3 ב-1.

סבון פנים גרניה 3 ב-1

סבון פנים גרנייה 3 ב-1 של Pure Active

סבון הפנים הזה של גרנייה מציע שלוש יתרונות במוצר אחד:

  • ניקוי – סבון הפנים מועשר בתמצית אקליפטוס, חומצה סליצילית אנטי-בקטריאלית ואבץ, הידוע ביכולתו לנקות בצורה יסודית את העור, לסייע בהעלמת ברק שומני הנובע מעודף סבום ובהסרת תאי עור מתים.
  • גרגירים – מכיל גרגירי אבן ספוג המסייעים בקילוף עדין של העור על ידי פילינג עדין ובניקוי עמוק של הנקבוביות.
  • מסכה – מכיל חימר לבן המסייע בהפחתת ברק שומני בעור הודות לתכונות ההרגעה והספיגה שלו.

לפי מחקר שהחברה עשתה בקרב כ-60 נסיינים, 89% מהם דיווחו כי שימוש בסבון הפנים באופן יומי הפחית את הפרשת הסבום בעור, 88% דיווחו על ניקוי עמוק של הנקבוביות, ו-91% דיווחו על גוון עור אחיד יותר.

מבחינתי, המוצר היה מאד אפקטיבי לטיפול בפגמים בעור, נקבוביות סתומות ו-“שחורים”. סבון פנים גרנייה 3 ב-1 הסיר את כל השמנוניות מהעור שלי, והשאיר אותו עם הרגשה נקייה מאד. בנוסף, מאד אהבתי את הקונספט של “3 ב-1” שחוסך זמן, מקום בארונית וכסף.

כאשר מתייחסים למוצר כמסכה, ולא כניקוי פנים – זאת אומרת ששמים אותו על עור יבש לכמה דקות לפני ששוטפים עם מים, ולא על עור רטוב – ניתן לשים לב כי הפורמולה משאירה הרגשה מאד מרעננת, התואמת לריח המלפפונים שלה שמזכיר קצת ספא. מנגד, הניחוח של המוצר קצת חזק מדי לטעמי.

סבון פנים גרנייה 3 ב-1 פחם – לניקוי ראשים שחורים

אם את צריכה משהו “חזק” יותר, את יכולה להתקדם לניקוי 3 ב-1 Pure Active פחם. זה ברור שטרנד מסכות הפחם הוא פה כדי להישאר, וגם במקרה הזה, סופר אפקטיבי ושימושי למי שרוצה ניקוי עמוק יותר.

המסיכה מכילה פחם צמחי ותמצית אוכמניות, מרכיבים בעלי יכולות ספיחה גבוהות, מה שמסייע בהפחתת מראה הברק השומני ומותיר את העור בתחושה חלקה ונינוחה יותר.

סבון פנים גרנייה 3 ב-1 פחם

באופן אישי, הפורמולה הזו חזקה מדי עבורי, ולכן אני משתמש בה ביחד עם סבון הפנים הקודם (הרגיל), בצורה משולבת. אני מורחת את מסיכת הפחם על הסנטר, האף וקצת על הלחיים – אזורים עם יותר נקבוביות וראשים שחורים – ובשאר הפנים משתמשת בסבון הרגיל.

מסכה 3 ב-1 גרנייה
מסכה משולבת

איפה מוצאים?

המוצר נמכר כמעט בכל מקום בארץ, החל מהפארמים ועד רשתות המזון, בד”כ במחיר של בין 30 ל-35 שקלים.

אני אוהבת להזמין אותו באונליין, כי כרגיל, זה מאפשר לחסוך. ב-LookFantastic למשל, אפשר למצוא את המוצר ב-17 ש”ח (נכון לרגע כתיבת הפוסט).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *