מקס פקטור – 5 מוצרים ששווה להכיר

מקס פקטור

מקס פקטור הוא אחד המותגים האהובים בישראל, ובצדק – מדובר על מותג שמצליח להנגיש לקהל הרחב את פורמולות האיפור האיכותיות ופורצות הדרך ביותר, במחירים נגישים. בפוסט הזה אציג את חמשת המוצרים שאני הכי אוהבת של המותג. אם את לא מכירה אותו, קפצי לסוף, שם ארחיב קצת על המותג והמקורות שלו.

(הלינקים למוצרים הם במקום הכי זול שהצלחתי למצוא ברשת – אם את מכירה משהו יותר טוב, בבקשה רשמי לי בתגובות ואעדכן את הפוסט בהתאם)

אז בלי לחפור יותר מדי, נתחיל:

1. מייק אפ Pan Stick

מרס פקטור פן-סטיק

המייק-אפ המדהים הזה של מקס פקטור מעניק כיסוי מלא במינימום מאמץ. הוא אידיאלי לתיקונים מהירים “על הדרך”, ומעולה לכיסוי פגמים, פיגמנטציה ואפילו להחלקת מראה קווים דקים וקמטים. המרקם העשיר והקרמי שלו נמרח בקלות ויוצר בסיס מייק אפ מושלם שלא מצריך כמות גדולה של חומר על מנת להגיע לכיסוי מלא.

כמו שהשם שלו מעיד, מדובר במוצר המגיע בצורת מקל, כך שהוא מאד קל ומהיר לשימוש, ואידיאלי כאמור לביצוע תיקוני איפור זריזים כשאת מחוץ לבית. המוצר כל כך נוח שאפילו קניתי אחד נוסף בגוון בהיר על מנת שישמש אותי כמעין היילייטר לדרך.

7.99 פאונד ב-FeelUnique

2. מייק אפ Miracle Touch

מייק אפ מקס פקטור

חברות, מדובר על מייק אפ מדהים שיושב על העור באופן מושלם. לטובת נוחות השימוש, הוא מגיע עם ספוגית מובנית במכסה (אני באופן אישי מעדיפה להשתמש בספוגית משלי), והוא מאפשר להגיע לכיסוי מושלם ותוצאות מדהימות עם מעט מאד עבודה, ליצירת מראה עור טבעי וחלק.

9.75 פאונד ב-FeelUnique

אגב, מייק אפ מקצועי נוסף ששווה לך להכיר הוא מייקאפ פוראבר אולטרה HD, שדי דומה למוצר הזה.

3. מסקרה False Lash Effect

מסקרה מקס פקטור

אני לא יודעת מה איתכן, אבל כשזה מגיע לריסים שלי, אני רוצה דרמה! – ריסים ארוכים, מלאים ורכים – וכאן המסקרה הזו של מקס פקטור נכנסת לתמונה. השתמשי בשכבה אחת של המסקרה על מנת לקבל מראה טבעי וטיפה יותר מלא, אבל עם שכבה או שתיים נוספות, הריסים שלך יהפכו להצגת הערב. הדבר הטוב במסקרה הזו: לא משנה כמה שכבות יצא לי לשים, היא לא הופכת לגושית ואינה מדביקה את הריסים אחד לשני.

14 פאונד ב-FeelUnique, מחיר דומה ב-LookFantastic

4. פריימר

פריימר מקס פקטור

פריימר הוא כמעט תמיד הכרחי אם את רוצה שהמייק אפ שלך יחזיק למשך זמן ארוך – ואם את לא מסכימה, היכנסי לקרוא מה זה פריימר לפני שאת ממשיכה – והמוצר הזה של מקס פקטור הוא אחלה פתרון גם לאלו הסובלות מעור רגיש או שומני.

בעזרת הפריימר הזה, המייק אפ שלי מחזיק ליום שלם. בנוסף, הוא מכיל מקדם הגנה בדרגת SPF 20 כך שמעבר ליתרונות הויזואלים, מדובר על מוצר חשוב לשמירה על בריאות העור ומניעת הזדקנותו.

כ-60 ש”ח ב-LookFantastic

5. שפתון Lipfinity

שפתון מקס פקטור

זה ללא ספק הכוכב האמיתי של מקס פקטור, ואחד המוצרים האהובים ביותר של המותג!

מדובר על מארז המכיל 2 מוצרים המעניק צבע מהמם לשפתיים עם אפקט לטווח ארוך. השפתון 2 ב -1 מכיל אפליקטור חדש ומשלב בין השפתון המוכר והאהוב במרקם הנוזלי עם שפתון מגן למריחה לאחר התקבעות הגוון. כשהוא מגיע ב-26 גוונים שונים, השפתון הזה מחזיק כ-24 שעות ולכן הפך למוצר אהוב במיוחד על הציבור הדתי בישראל, וגם בעולם בו שפתון נמכר כל 9 שניות!

כ-50 ש”ח ב-LookFantastic

על המותג – מקס פקטור

מקס פקטור
לחצי כניסה לעמוד המותג

הכל התחיל עם מקס פקטור, שהיה מאפר אמריקאי מצליח מאד ונחשב לאב המייסד של עולם האיפור. מרלין מונרו, מרלין דיטריך, גלוריה סוונסון, ג’ון קרופרד ג’ודי גרלנד וכמעט כל השחקניות החשובות האחרות של אותה התקופה היו לקוחות קבועות בסלון היופי שלו, שמוקם לא הרחק משדרות הוליווד. מקס פקטור הוזכר בקרדיטים של סרטים רבים ואף הופיע בתפקידים זעירים.

כוכבות קולנוע רבות הסכימו להופיע עבורו בפרסומות צבע במגזינים, וכך מותג הקוסמטיקה “מקס פקטור” הפך לאחד המ]ורסמים והמוכרים בעולם, עם מחזור מכירות של מעל ל-3 מיליארד דולר בשנה.

כיום הפנים של המותג היא דוגמנית העל ומלאכית ויקטוריה’ס סיקרט סטלה מקסוול, שנבחרה להיות “הפנים” החדשות של המותג. מקסוול מצטרפת לפרזנטוריות הנוכחיות קנדיס סוונפול, גם היא מלאכית ויקטוריה’ס סיקרט והדוגמנית ההולנדית ריאן טן האקן.

One Comment on “מקס פקטור – 5 מוצרים ששווה להכיר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *