פריימר מומלץ: הפריימרים הכי שווים באמזון מתחת ל-10 דולר

פריימר מומלץ

לדעתי פריימר הוא אחד ממוצרי היופי הכי פחות מוערכים. ואני יכולה להבין את זה – פריימר הוא לא מוצר מרגש כמו למשל היילייטר מהמם, או פלטת צלליות עם גון עמוק. אבל זה שאין לו סקס אפיל, זו לא הסיבה להתעלם ולזנוח אותו -במיוחד במזג האוויר הישראלי, פריימר מומלץ הוא ההבדל בין איפור שמחזיק לאורך זמן, אינו שוקע בנקבוביות ונראה טבעי וחלק יותר – לבין איפור שנמרח ונוזל. במידה ולא השתכנעת, מוזמנת לקרוא את הפוסט שלי על מה זה פריימר ואיך שמים אותו. השתכנעת סופית? יופי. גם לא צריך להשתגע – אספתי עבורך את הפריימרים הכי טובים שאפשר למצוא באמזון מתחת לעשרה דולר ליחידה. קל.

לפני שנתחיל, את בטח שואלת את עצמך “למה דווקא אמזון?”

ובכן, יש המון אתרי קניות ברשת שאני אוהבת, אבל מקום ראשון יש רק אחת. אמזון היא החנות האינטרנטית הגדולה בעולם, מה שאומר שהיא יכולה להציע לנו את המוצרים הכי טובים במחיר הכי טוב, מה שקוראים לו “יתרון לגודל”. מעבר ליתרון הגדול של קניה אצל מוכר ידוע, גדול ואחראי, קניה באמזון מאפשרת לנו ליהנות ממחיר זול יותר מבארץ (בד”כ), משלוח מהיר באמצעות שליח שמגיע עד הבית ואפס הפתעות במכס.

יאללה, חפרתי מספיק. נתחיל:

פריימר סטודיו פרפקט של NYX

כשהוא מגיע בשלושה גוונים, מדובר על פריימר מומלץ ללא ספק, ואחד שמאד קל לשימוש: את יכולה להשתמש באחד הצלול שפועל כפריימר רגיל או בגוון הלבנדר או הירוק לתיקוני גוון. לא משנה מה תבחרי, את יכולה להיות בטוחה שהפריימר הזה ייתן לך בסיס חלק עבור המייק-אפ.

בדקי מחיר באמזון

פריימר Angel Veil של NYX

מריחה קלה אחת של הפריימר המקצועי הזה (גם הוא מבית NYX) תגרום לך להתאהב בו. הפורמולה כל כך קלילה ומרגישה כמו משי על העור, כך שהמייק-אפ שמגיע אחריה הוא רק הדובדבן שבקצפת.

בדקי מחיר באמזון

פריימר Master Prime של מייבלין

פריימר מומלץ לאלו מאיתנו שיש להן נקבוביות רחבות במיוחד, כי הוא יוצר במיוחד לטשטוש מראה הנקבוביות והחלקת העור. בנוסף מדובר על מוצר של מייבלין, אז את יודעת שהוא יהיה מוש.

בדקי מחיר באמזון

פריימר לחות של E.l.f

הפריימר הזה מושלם למי שסובלת מיובש בעור מכיוון שהוא מפוצץ בלחות. הפורמולה שלו מועשרת בויטמינים A, C ו- E כדי לסייע ולהוסיף לחות לעור, תוך יצירת טקסטורת עור חלקה עבור האיפור. בנוסף, מדובר על מוצר טבעוני ונטול אכזריות שמומלץ ע”י PETA.

בדקי מחיר באמזון

פריימר No Pore Blem של TOUCH IN SOL

כפי שהשם מרמז, נשקי את הנקבוביות (והקמטים והגוון הלא אחיד שלכם) לשלום. שימי את הפורמולה הקלילה הזו על מנת לקבל עור נטול פגמים וזוהר. בנוסף, הפריימר הזה גם עוזר בשיפור רמות הלחות והגמישות של עורך בזכות תוסף קולגן שנמצא בו.

בדקי מחיר באמזון

פריימר של Wet n Wild

המציאה הגדולה של היום מבחינתי – את יכולה להזמין את הפריימר הזה בפחות מ-4 דולר! מדובר על מוצר מאד טוב, עם פורמולה מצויינת המכילה פיגמנטים בצבע פנינה ומועשרת בוויטמין E.

בדקי מחיר באמזון

פריימר מומלץ במחיר קצת יותר יקר

במידה ואת מוכנה לשלם קצת יותר על הפריימר שלך (ולדעתי בהחלט שווה להשקיע) – את מוזמנת לקרוא את הפוסט שכבר כתבתי על חמשת הפריימרים המומלצים – בין ההמלצות: סמאשבוקס, The Ordinary, בנפיט ואורבן דיקיי. בטווח היותר יוקרתי של הסקאלה, אני הכי אוהבת את פריימר לומינוס סילק של ג’ורג’יו ארמני ביוטי, וגם את הפריימר של מקס פקטור.

וזהו להיום. כמו תמיד, אשמח אם תצורפי לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תוכן חדש, מבצעים שווים והגרלת מוצרים בכל חודש!

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *