קניית קוסמטיקה באינטרנט – כל האתרים שצריך להכיר

קניית קוסמטיה באינטרנט

דרך יעילה למדי להתגבר על יוקר המחיה בישראל היא לבצע קניות בחנויות המקוונות הבינלאומיות, בייחוד אלה שאינן גובות תשלום עבור דמי משלוח. וכאשר מדובר על קניית קוסמטיקה באינטרנט, מבחר אתרי הקניות גדול מאוד, וקשה לדעת מי מהם שולח לישראל, אילו מותגים ובאילו תנאים.

מכורות קניות ותיקות ומיומנות עשויות להכיר את החנויות המוצלחות והמומלצות, אך לטובת אלו שלא– אספנו עבורכן את כל החנויות המובילות, המתבלטות לטובה בכמה פרמטרים חשובים: מחיר, נוחות קנייה, משלוחים לישראל, מחיר משלוח, טיב ומבחר המותגים.

עבור כל חנות כתבנו סקירה מלאה באתר, הכוללת קודי הנחה, המלצות וטיפים על מנת לייצר את חוויית הקנייה הנוחה (והמשתלמת) ביותר.

מדי פעם אנחנו מוסיפות מדריך לאתר קניות באינטרנט נוסף, כל שהעמוד הזה מרכז את כל המדריכים הקיימים באתר ברגע זה.

אמזון

אמזון

אמזון היא החנות האינטרנטית הגדולה בעולם, ולא בכדי: לפי דעתי היא מציעה את חווית הקניה האמינה והטובה ביותר אונליין. מעבר ליתרון הגדול של קניה אצל מוכר ידוע, גדול ואחראי, קניה באמזון מאפשרת לנו ליהנות ממחיר זול יותר מבארץ (בד”כ), משלוח מהיר באמצעות שליח שמגיע עד הבית ואפס הפתעות במכס.

לקריאה נוספת – קניות באמזון – המדריך המלא

קאלט ביוטי

קאלט ביוטי

קאלט ביוטי הוא אחד האתרים האהובים עלי. מדובר על אתר מכר בריטי שחרט על דגלו למכור אך ורק את המותגים והמוצרים הטובים ביותר, אלו שנבחרו בפינצטה, ומאפשר למצוא המון מותגים שלא נמצאים בישראל וביניהן אנסטסיה בוורלי הילס, שרלוט טילבורי, נארס, בנפיט ועוד רבים וטובים.

לקריאה נוספת – קאלט ביוטי – כל הפרטים על אתר הקניות הבריטי

סטרוברינט

סטרוברינט

לא חושבת שצריך לתאר את סטרוברינט. אבל למקרה שהיית על אי בודד בחמש השנים האחרונות, אז מדובר על אתר קניית קוסמטיקה באינטרנט המציע בשמים ומוצרי איפור מכל העולם. כמעט את כל הקניות שלי אני עושה דרך האתר הזה, כי לדעתי את מה שהוא מפסיד עם חווית משתמש לא הכי נוחה הוא מרוויח במחירים מאד טובים, מגוון ענק של מוצרים, ומלא הנחות.

לקריאה נוספת – סטרוברינט: איפור, טיפוח, בשמים – ואיך משיגים את כל ההנחות

ביוטי ביי

ביוטי ביי

ביוטי ביי הוא אתר בריטי מוצלח שהתחיל את דרכו בתור מפיץ בשמים שהוקם על ידי זוג חברות בריטיות, שמשמשות כמנהלות שלו עד היום. הן היו ללא שום ניסיון קודם בתחום אך עם הרבה תשוקה, ועם הזמן נפתחו להן העיניים, והן החלו להציע עוד ועוד מותגי קוסמטיקה וטיפוח.

כיום, Beauty Bay מציע כבר מעל ל-7,000 מוצרים ממותגים מובילים (ג’פרי סטאר, NYX, מריו בדסקו, אנסטסיה, מורפי, מייקאפ גיפ) והוא מתחדש באופן יומיומי.

לקריאה נוספת – ביוטי ביי – כל הפרטים על אתר הקניות הבריטי

אסוס

אסוס

על אסוס (ASOS) אני לא חושבת שיש צורך להרחיב במילים: אסוס הוא אחד מחמשת אתרי הקניות הזרים הפופולריים בישראל יחד עם עלי אקספרס, איביי, נקסט ואמזון. בשנת 2017, ישראל הייתה המדינה התשיעית בעולם בכמות ההזמנות מהאתר.

לקריאה נוספת – אסוס ישראל – 15 טיפים לכיבוש אתר האופנה וקודי הנחה שווים

LookFantastic

לוק פנטסטיק

לוק פנטסטיק הוא אתר קוסמטיקה בריטי אשר מציע את מיטב מותגי האיפור והטיפוח. לפי האתר, הם מחזיקים מעל 22 אלף מוצרים שונים ממגוון של 660 מותגים שונים – וביניהם מותגי יוקרה שווים שנמכרים רק במקומות מאד ספציפיים כמו איב סן לורן, MAC וקרסטס.

לקריאה נוספת – לוק פנטסטיק – Look Fantastic – כל הפרטים וההנחות

Space NK

קמעונאית היופי היוקרתית שמקורה בקובנט גרדן, לונדון, המתרכזת באיפור וטיפוח יוקרתי. למה הם טובים? בעיקר מותגי יוקרה ונישה שמאד קשה למצוא במקומות אחרים.

לקריאה נוספת – Space NK: אתר קניות למבינות עניין

Life & Looks

אתר בריטי שמזכיר קצת את סופר פארם מבחינת תמהיל מוצרים שנע בין מותגי איפור וטיפוח ברמה גבוהה יחד עם מוצרי פארם למיניהם, ויטמינים והיגיינה. אה, והכי טוב? הכל במחירים ממש זולים וללא מע”מ.

לקריאה נוספת – זו הגרסה הבריטית של סופר פארם אונליין, והיא הרבה יותר משתלמת

מרקס אנד ספנסר

מרקס אנד ספנסר

מרקס אנד ספנסר היא רשת חנויות בריטית המוכרת בגדים ומזון איכותי. לרשת 703 חנויות באנגליה ועוד 361 חנויות מפוזרות ב-40 מדינות ברחבי העולם. במחלקת הבגדים, החברה מציעה פריטי בייסיק באיכות מעולה לצד פריטים יותר מהודרים כמו שמלות, מכנסיים, טרנינגים, מעילים, ז’קטים ועוד.

לקריאה נוספת – מרקס אנד ספנסר בישראל! (בערך)

קניית עדשות מגע ברשת

SmartBuyGlasses

אתר המציע עדשות מגע, משקפיים ומוצרים נוספים. הוא סופר אמין, משרת מיליוני לקוחות בכל העולם ומציע המון הנחות ומחירים ללא תחרות. בנוסף, האתר מאפשר משלוח בינלאומי חינם, גם לישראל, ומקבל החזרות עד 100 יום מהקניה.
הם מתחייבים על המחיר הכי זול, וטוענים שבמידה ומצאת מחיר זול יותר במקום אחר, הם מתחייבים לזכות אותך ולהוריד את המחיר ב-2 פאונד יותר.

לקריאה נוספת – קניית עדשות מגע באינטרנט – החוויה שלי מאתר SmartBuyGlasses

SHEIN

שיין

אתר קניות סיני / אמריקאי המתמקד בעיקר בבגדי נשים, אך מציע גם בגדי גברים, בגדי ילדים, אביזרים, נעליים, תיקים ופריטי אופנה אחרים. המגוון של הפריטים באתר מאד רחב, ואפשר למצוא בו בגדי ספורט לצד אקססוריז למיניהם, תכשיטים ופריטים לעיצוב הבית, הכל בעברית, עם מחירים בש”ח ומשלוח יחסית זול / חינם לישראל.

לקריאה נוספת – SHEIN ישראל – על גרסא עברית, טיפים וקודי הנחה

the hut

The Hut

קבוצת The Hut מפעילה למעלה ממאה אתרים בינלאומיים – הבולטים שבהם: לוק פנטסטיקHQHair, מיי בג, Skin Store והמון אחרים – ואתר הקניות הבריטי הזה הוא ה-“אבא” של כולם, הגדול מכולם אשר מכיל את המוצרים הנבחרים מכל אחד מהם. כמה מהמותגים הפופולאריים ביותר של האתר כוללים את Le Creuset, הוגו בוס, ghd, Ted Baker, The North Face ו- LEGO – וכמובן את כל מותגי הקוסמטיקה והביגוד המובילים.

לקריאה נוספת – The Hut: האבא של כל אתרי הקניות ברשת

allbeauty

Allbeauty

AllBeauty הוא אתר בריטי ותיק אשר נבחר בתור אתר האי-קומרס האהוב ביותר בבריטניה לשנת 2016. הוא דומה מאד לרשתות הפארם בארץ עם שילוב מוצלח של מותגים עממיים לצד יוקרתיים, ומחירים הוגנים. בעת הכתיבה, למשל, מצאתי בו שמות מוכרים כמו קליניק או קלרינס במחירים הזולים בכ-20 אחוז מאשר בשאר החנויות.

לקריאה נוספת: על אתר AllBeauty – מותגים, משלוחים ומבצעים