זו הגרסה הבריטית של סופר פארם אונליין, והיא הרבה יותר משתלמת

life and looks

לא מזמן חברה המליצה לי על האתר Life and Looks הבריטי. לקח לי קצת זמן להגיע אליו כי כידוע יש אין סוף אתרים לקניית קוסמטיקה אונליין, אבל לאחר שנכנסתי בפעם ראשונה הצלחתי להבין על מה היא מדברת. מבחינת מגוון מוצרים, האתר הזכיר לי מאד את סופר פארם אונליין הישראלי, עם תמהיל של מותגי איפור וטיפוח ברמה גבוהה יחד עם מוצרי פארם למיניהם, ויטמינים והיגיינה. אה, והכי טוב? הכל במחירים ממש זולים וללא מע”מ. בהחלט נכנס לרוטציה.

לחצי לכניסה לאתר

מגוון מותגים

את יכולה לראות פה בהמשך תמונה עם המותגים המובילים שיש באתר הזה, אבל כמו שאמרתי מדובר על גרסה דומה לסופר פארם אונליין, מה שאומר שיש פה את מיטב מוצרי הדרמו קוסמטיקה – וישי, לה רוש פוזה, ביודרמה – יחד עם מותגי סקין קר ברמה גבוהה כמו דקלאור, אוון ועוד.

LifeandLooks Brands
LifeandLooks Brands

האתר מאד מגוון מבחינת טווח המחירים, ואפשר למצוא פה מותגים מובילים אחרים כמו רימל ובורז’ואה לצד מותגי דראגסטור זולים שלא נמכרים בכל מקום כמו מקס פקטור, לוריאל פריז וגרנייה.

שירות לקוחות ומשלוח

האתר מגדיר את עצמו כ-Premium, ובהתאם לכך מנסה לעמוד ברמת שירות גבוהה. הצוות הידידותי והקשוב שלהם תמיד שמח לעזור: בין אם זה שאלות לגבי בחירת מוצר או שאלה על התאמת גוון, האתר מתגאה בצוות בעל רמת מומחיות גבוהה שזמין ליעוץ. מספיק לשלוח להם מייל עם השאלות והם מבטיחים לתת תשובה בתוך פחות מ-24 שעות.

מבחינת משלוח לארץ, אמנם המשלוח אינו בחינם כמו באתרים אחרים, אבל מצד שני, הוא מתקזז עם המחיר הנמוך של המוצרים. עם עלות משלוח “זניחה” של כ-4 פאונד לחבילה, מספיק שתזמיני סל של כמה מוצרים שיותר זולים מבמקומות אחרים, ואת יוצאת מורווחת. בנוסף, בכל הזמנה תקבלי לא מעט דוגמיות, וזה תמיד נחמד.

וכמו שניתן לראות בתמונה פה בהמשך, הדירוג של האתר מבחינת אמינות (לפי אתר הדירוג Trustpilot) הוא מושלם –

סופר פארם אונליין רק פי אלף
לחצי לכניסה לאתר

מחירים – הרבה יותר נמוך מאשר סופר פארם אונליין 🙂

טוב, אז זה השוס הגדול של האתר הזה – המחירים שם על חלק מהמותגים ממש הזויים – יותר זולים מהמחירים בארץ בפער גדול כמובן, אבל גם למול אתרים אחרים כמו לוק פנטסטיק, באמת שמציאות כאלו הרבה זמן לא ראיתי. סתם דוגמה – קרם לילה Age Perfect של לוריאל פריז, שנמכר בארץ במחיר שבין 70 ל-90 שקלים, מופיע באתר ב-5 פאונד בלבד!

כל המגוון של דקלאור, למשל, שכבר לא נמכר בארץ (לצערי), אבל גם כשנמכר היה במחירים של 250 ש”ח ליחידה וצפונה – מופיע באתר במחיר ממוצע של כ-100 ש”ח ליחידה.

כך שנכון, במבט ראשוני המגוון וההתמחות של האתר הזה הזכירה לי את סופר פארם אונליין – אבל במחינת מחיר באמת שאין פה תחרות.

(אגב, למען הסר ספק, אין שום קשר בין האתר לבין סופר-פארם, כן? ההשוואה היא אך ורק בראש שלי)

Life&Looks
כניסה לאתר

זהו לבנתיים. יש לך המלצות נוספות? אשמח לשמוע בתגובות!

וכמובן, מזכירה לך להירשם לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכונים על תוכן שווה וכדי להשתתף אוטומטית בהרגלת המוצרים החודשית הסופר שווה שלנו!

הירשמו לרשימת התפוצה שלנו על מנת לקבל עדכון על תכנים חדשים ולהשתתף בהגרלות המוצרים.

3 Comments on “זו הגרסה הבריטית של סופר פארם אונליין, והיא הרבה יותר משתלמת”

    1. חייבת להודות שעבר קצת זמן מאז הפעם האחרונה שהזמנתי מהם, אבל בזמנו לא חייבו אותי, וגם לא רואה סיבה שיחייבו את הסכום שכתוב על החבילה הוא פחות מ-75 דולר.

  1. היי, ניסיתי לעשות עכשיו הזמנה וזה יצא שילוח של 10 פאונד (גובה ההזמנה היה כמעט 80 פאונד) ידוע לך אם משהו השתנה מבחינת עלות המשלוח? 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *