לקראת יום האהבה: בושם מומלץ לגבר שלך

בושם מומלץ לגבר

תרשמו ביומן בנות, יום האהבה הידוע בכינויו “ולנטיינס” מתקרב אלינו, וזה בדיוק הזמן לדבר על מתנה לבן הזוג. נכון, תמיד אפשר לפתור את עצמך עם איזה שוקולד או ארוחת ערב רומנטית, אבל יש מתנה אחת שהיא הרבה יותר אישית, מרשימה וודורשת מחשבה מאשר האחרות – בושם. בחירת ניחוח עבור מישהו אחר זו לא משימה פשוטה, ולא הייתי ממליצה על זה אם את בתחילת הקשר, אבל במידה ואת כבר מכירה את בן הזוג שלך – אספתי פה את הבחירה שלי על מנת לעזור לך לבחור בושם מומלץ לגבר בהתאם לאופי שלו.

הידעת: יום ולנטיין או יום ולנטינוס הקדוש, החל ב-14 בפברואר, הוא חג אהבה שמקורו במסורת הנוצרית, המצוין במדינות רבות ברחבי העולם, אף על פי שברובן אינו נחשב יום חג רשמי. גם בישראל אינו חג רשמי ונחוג כיום האהבה בנוסף לחגיגות של יום האהבה העברי הנחגג בט”ו באב.

בושם מומלץ לגבר שאוהב ריגושים – פולו רד

בושם פולו הוא אחד הבשמים לגבי המצליחים והאהובים בישראל. גרסת האו דה טואלט האדומה הזו היא תערובת לוהטת של זעפרן אדום חריף, אשכוליות אדומות טריות ונגיעות עציות של סקויה. מדובר על ניחוח מרגש וממריץ, הניחוח היומיומי המושלם לגבר שאוהב ריגושים.

בושם פולו אדום

בושם מומלץ לגבר המחוספס – ולנטינו Uomo

בושם Uomo של ולנטינו מכיל את התווים הקלאסיים של מרווה ארומטית ו-וטיבר מעושן. מלח מינרלי וג’ינג’ר חריף מעניקים לו אישיות מגניבה, ועכשיו הוא מגיע במארז מגניב שמכיל גם את הבושם (א.ד.ט) וגם אפטרשייב קרם, שניהם באריזה יוקרתית המושלמת ליום האהבה.

בושם מומלץ לגבר - ולנטינו

בושם מומלץ לגבר המיושב – אקווה די ג’יו

אקווה די ג’יו, שנוצר על ידי אימפריית האופנה והביוטי של ג’ורג’יו ארמני, הוא הניחוח המוכר ביותר בקולקציית הבישום המרשימה של בית האופנה. מדובר על ניחוח שלרוב מתואר כתערובת של מתוק ומלוח: הוא משלב ניחוחות הדרים ותבלינים על בסיס עצים בצורה כזו שמצד אחד יוצרת ניחוח מאד מוכר, ומצד שני כזה שמריח באופן שונה על כל אדם.

בושם לגבר אקווה די ג'יו

בושם מומלץ לגבר המאצ’ו – פאקו רבאן וואן מיליון

בית הבישום הצרפתי המפורסם Givaudan יצר את הניחוח הייחודי הזה עבור המעצב פאקו רבאן, ומאז הפך לאחד הבשמים האהובים בעולם. ניחוח 1 מיליון מצליח לשלב במומחיות תווים של עור ועץ, יחד עם נגיעות מנדרינה ומנטה כדי ליצור ניחוח מדהים, אחד מסוגו. בנוסף, הבקבוק שלו פשוט מהמם.

בושם 1 מיליון פאקו רבאן

בושם מומלץ לגבר הקלאסי – כריסטיאן דיור פרנהייט

פרנהייט של כריסטיאן דיור הוא ניחוח גברי נצחי, המשלב ניחוחות אלמוג עם תווי הדרים חריפים, שיוצרים ניחוח חזק אבל שלא משתלט. לא רק שלבושם פרנהייט יש את אחד הניחוחות הייחודיים ביותר בשוק, הוא גם פחות נפוץ (מה שאומר שהגבר שלך לא הולך להריח כמו כל בחור אחר).

אף על פי שמדובר באחד הבשמים ביותר יקרים מתוך הרשימה שלנו, בהחלט תקבלי את מה ששילמת עבורו – ניחוח מדהים ואיכותי, שאין לכל אחד.

בושם מומלץ לגבר פרנהייט דיור

לסיכום – בושם מומלץ לגבר

עם כל חמשת הבשמים שהצגתי פה יצא לי להתנסות בצורה כזו או אחרת. מכיוון שאצלי בראש הניחוח מקושר לבנאדם שלבש אותו, לחלק יש זכרונות טובים, ולחלק קצת פחות… אבל בכל המקרים מאד אהבתי את הבושם!

בכל מקרה, בחירת בושם לגבר שלך זה לא תהליך פשוט. אני מקווה שהצלחתי לעזור קצת. ואם תהית למה כל הקישורים הם לעמודי המוצר בוואלה שופס, זה מכיוון שבבדיקה שעשיתי, הם האופציה הכי משתלמת ומהירה: ראי פוסט קניית בושם באינטרנט – איפה הכי משתלם לקנות?

כמו תמיד, אשמח לשמוע בתגובות במידה ויש לך המלצות נוספות, או הערות על הבחירות שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *