הראשון בשיזוף: על שיזוף עצמי עם סן טרופה

שיזוף סן טרופה

נכון שעוד לא סיימנו עם החורף, אבל כל חורף הוא הקדמה לקיץ, ומי שלא טורח במוצאי החורף, לא מגיע עם גוף מוכן לקיץ! אז במידה ולא נולדת במורו דה סאו פאולו ושמך אינו ג’יזל, כנראה שגם את צריכה לעבוד קצת על השיזוף. אבל מה עושים כשאין שמש? בדיוק בשביל זה יש את מוצרי שיזוף עצמי ומהיר של סן טרופה – הפתרון האולטימטיבי למראה שזוף ללא צורך בחשיפה לקרני השמש. והיום אני רוצה לדבר על מוצר הדגל של המותג הזה –

סן טרופה

מוס לשיזוף עצמי סן טרופה

מוס לשיזוף עצמי סנט טרופה הוא אחד ממוצרי המוס האהובים ביותר (הביקורות ברשת מהללות), והוא בחירה מושלמת למי שרוצה שיזוף לטווח קצר – לאירועים מיוחדים או חופשה קצרה.

מראה ומרקם – המוס יוצא כקצף בצבע חום בהיר, במרקם קליל ואוורירי במיוחד (כמו רוב המוסים).

איך משתמשים – השימוש במוצר הוא אחד הקלים. כאמור הוא מגיע עם גוון חום קל, מה שעוזר לך לראות בזמן המריחה בדיוק איפה שמת את המוס ואיפה עוד לא. בניגוד להרבה מוצרים אחרים לשיזוף עצמי שמכילים פיגמנטים סופר חזקים שאחרי זה נמרחים בכל מקום (במקרה שלי – על המגבת, הסדינים והבגדים), הגוון היחסית בהיר מונע ממך את הבלאגן.

זמן עד ייבוש – המוס של סן טרופה מתייבש מאד מהר, וזו אחת התכונות הכי טובות שלו. למעשה, כבר אחרי כרבע שעה אפשר לחזור ולגעת בסביבה בלי שהצבע יימרח (כאמור על הסדין או הבגדים), וזה יתרון מובהק מול מוצרים אחרים.

ריח – לפני היישום, המוצר מריח לא רע בכלל, מין ריח “נקי” שכזה. אחרי היישום, הריח נשאר עם אותה הנעימות, אך הלך ונחלש. לאחר שהייתי עם החומר במהלך הלילה, בקושי הרגשתי בריח בבוקר.

התוצאה – הצבע שנוצר לאחר השימוש היה מאד אחיד, אך קצת בהיר. מין גוון ברונזה קרמל. מה שהכי חשוב – הוא לא יצא כתום, כמו שיוצא עם הרבה מוצרי שיזוף עצמי אחרים (ע”ע דונאלד טראמפ).

למי שמחפשת שיזוף כהה יותר, מומלץ להשתמש בגרסה הכהה יותר של המוצר – Dark.

כמו ברוב מוצרי השיזוף העצמי, התוצאה תחזיק בין 2 ל-4 ימים – מושלם לחופשות קצרות או גיחות לחוף הים.

למי עוד המוצר מתאים – המוס של סן טרופה הוא בחירה לא רעה גם עבור גברים, במיוחד אם הם מחפשים צבע בהיר יותר. וכמובן עבור אלו בינינו שחדשים לעולם השיזוף העצמי, המוצר הזה הוא אחלה דרך קלה ופשוטה להתנסות.

איפה מוצאים – בארץ המוצר נמכר בגילטי. בחו”ל, כרגיל, המחירים הרבה יותר טובים, והמחיר הכי טוב (בפער) הוא כמובן אצל מלך ההנחות סטרוברינט, שלא רק שהמחירים אצלו ממש נמוכים יחסית לשאר האתרים, הוא גם מציע משלוח חינם.

קרם משקף סן טרופה
שיזוף עצמי סן טרופה – לחצי לכניסה לעמוד המוצר

(היכנסי לקרוא עוד על סטרוברינט)

טיפים נוספים שיזוף עצמי

אז יש לנו מוצר כוכב לשיזוף עצמו. אבל מה עוד חשוב?

דבר ראשון – מאד מומלץ לבצע פילינג, בערך יום לפני השיזוף.

כידוע, פילינג מנקה את שכבת תאי העור המתים, מה שחושף את תאי העור הנותרים להשפעה של החומרים שמגיעים אחריו – כך שבאופן טבעי פילינג הולך לשפר את האפקטיביות של השיזוף העצמי, והגוון הסופי יהיה הרבה יותר אחיד.

דבר שני – קרם לחות. העור חייב להיות מלא בלחות לפני התהליך, אחרת התוצאה הולכת להיות פחות טובה מכיוון שהחומר הולך להדגיש איזורים שיהיו יבשים יותר. במידה ואת לא משתמשת בקרם לחות באופן שוטף (משהו שאת ממש חייבת לעשות), נסי להקפיד להשתמש בקרם לחות איכותי כמה ימים לפני השיזוף. אני אוהבת את קרם הגוף של CeRave, שהוא הקרם המומלץ ביותר בארה”ב ואפשר למצוא אותו במחירים ממש משתלמים. עוד מוצר שאני אוהבת הוא ניוטרוג’ינה הידרו בוסט – שכשמו כן הוא, פצצת לחות קטנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *